Biten tatilimizle hep birlikte otobüse binip dönüyorduk. Bu sefer Zayn'le en önde oturuyordum. Jerrie barıştığımıza sevindiği için bu seferlik yanında oturmayışımda bir sıkıntı olmayacağını söylemişti.
"Ne düşünüyorsun?"
Dibime girip gözlerini sonuna kadar açıp soru soran Zayn'i fark edince kendimi tutamayıp gülecektim ki aklıma otobüste olduğumuz gelmişti. Bu kadar yakın durmamız tehlikeli olabilirdi. Ne de olsa fotoğrafları dekana atan bir pezevenk vardı öyle değil mi? Ya bu kişi benim bölümümden ve bu otobüstense?
Bu düşüncelerle kendimi biraz geri çektim ve sessizce konuştum.
"Otobüsteyiz dikkat et Zayn."
"Of, sevgilime yaklaşmıyorum bile... Sikeyim okulu."
"Bu akşam işin var mı?"
Uzun süredir onunla vakit geçiremiyordum, biraz takılsak fena olmazdı.
"Oo beni evine mi atacaksın yoksa sevgilim?"
"Şşh sessiz konuş, ayrıca kahin misin nesin sen? Tam olarak planım o..."
"Yerim ağzını, ben sana hep işsizim."
"Yerim mi ağzını mı? İyice keko oldun sen ha."
"Ne yani kötü mü?"
"Dalga mı geçiyorsun canim."
"İyi olduğumu biliyorum. Zayn Malik nasıl kötü olabilir."
"Of egonu bir çek seni göremiyorum amınakoyayım."
"Küstüm, beni hiç övmüyorsun. Odun bir sevgilim var."
Bu çocuk bir haftada ne içti amınakoyayım? İyice vıcık vıcık ilişkilere dönüyorduk.
"Tamam tamam sus artık uykum var."
"Anca uyu sen tamam mı? Şurada bir buçuk haftadır konuşmuyoruz. İnsan sevgilisini özlemez mi?"
"Aptal aptal konuşma, gelip bana olanları anlatsaydın bir hafta salak gibi konuşmuyor olmazdık Zayn."
"Tamam sinirlenme hemen ya, ayrıca mecburdum. İlk duyduğunda sinirle dekanın üstüne atlayabilirdin."
Aslında biraz haklı olabilirdi. Bunu o an öğrenseydim kendimi tutabilir miydim bilmiyorum. Üniversite de kiminle sevgili olup olmayacağıma benim karar vermem gerekmez miydi? Sırf okulun imajı zedelenmesin diye özel hayatımıza karışmaya hakları yoktu.
"Neyse uyuyalım hadi."
"Bir dakika öncelikle yapmamız gereken başka bir şey var."
Cevap beklercesine bakmaya başladım. Ayağa kalkıp kafamızın üstündeki bagajdan ince bir battaniye çıkarıp geri oturdu, battaniyeyi üstümüze örttü.
Battaniyenin altında duran elimi tuttu.
"Şimdi uyuyabiliriz sevgilim."
Yaptığı her hareketten aptal aşıklar gibi etkilenip kitlenme olayını acil salmam lazımdı.
Kendime gelip gülümseyerek elimi tutan elini okşadım.
...
"Hey uyanın hadi aptal aşıklar."
Gözlerimi açtığımda kafamızın üstünde konuşanın Jerrie olduğunu anlamıştım. Yan tarafıma dönünce Zayn'in hala uyuduğunu fark ettim. Bir insan bu kadar güzel uyur muydu?
"Herkes'i evine bıraktılar şimdi de bizim evin önündeyiz ve artık inmemiz gerekiyor Ellie. Bir de Harry bana mesaj attı, Zayn'i çağırıyor. Kısacası kaldırın artık şu lanet götlerinizi de inelim be içim şişti."
"Of tamam cırtlak cırtlak konuşma be."
İstemeye istemeye onu izlemek yerine kaldırmak zorunda olduğumu kendime hatırlattım.
"Ben iniyorum, şoför sizi beklerken efkarlandı sanırım sigara içmeye çıktı o da amınakoyayım. Artık yiyerek mi sikerek mi uyandırırsın sevgilini, o da sana kalmış sürtük. Bekletme beni."
Jerrie'de öpücük atarak indikten sonra tekrardan gözlerimi Zayn'e çevirdim.
Düşen kafasını çenesinden tutarak kaldırdım. Etrafa iyice bakıp kimsenin olmadığını onayladıktan sonra dudaklarımı dudaklarıyla kapattım. Sabahtan beri Jerrie'nin bile cırtlak sesiyle uyanmayan uyanık sevgilim öptüğüm an karşılık vermeye başlamıştı. Kısa süren öpüşmemizden sonra geri çekildim ve ayağa kalkıp Zayn'in üstünden geçip koridor tarafına çıkmayı planlıyordum ki, kucağına doğru çekti ve üstüne oturmamı sağladı.
"Ne yapıyorsun, şoför falan görecek bırak Zayn."
Kalkmaya çalıştıkça belimi saran elleri sıkılaştı.
"Gelmez gelmez, hem sigara içmeye çıkmadı mı o?"
Gülerek söyledikleriyle jeton yeni düşmüştü. Siktir Jerrie konuşurken uyanık mıydı? Bugün de rezil olduk...
"Her neyse hadi inelim evde kucaklaşırız."
"Jerrie'yi ve Harry'i ekip akşamı beklemeden direkt senin evine mi geçseydik acaba?"
"Ya sabır... Acaba bu konuşmayı otobüsten inip mi yapsak Zayn? Rahat değilim şu an amınakoyayım."
"Tamam tamam inelim hadi sevgilim."
Belimdeki kollarını çektikten sonra ayağa kalktım ve üst bagajdan alacaklarımızı aldıktan sonra sonunda otobüsten inebilmiştik. Valizlerimizi de aldıktan sonra tam önünde durduğumuz apartmana ilerlemeden önce marketin önünde sigara içen şoförün yanına gidip özür dileyip teşekkür ettikten sonra apartmana geçtim.
Adam kim bilir kaç saat götümüzü kaldırmamızı beklemişti...
Zayn, Harry'e geçmişti. Bende Jerrie'nin yanına çıktım ve evi temizlemeye başladık. İşimiz bittikten sonra biraz uyumak için uzandım.
...
Dudaklarımda hissettiğim yumuşak bir baskıyla gözlerim açılmıştı. Uyandığımı görünce geri çekilip konuşmaya başladı.
"Sonunda uyandın sevgilim. Saat kaç oldu, bin tane mesaj attım dönmeyince evinizi bastım. Hadi kalk gidiyoruz sözünü tutacaksın. Eve atılmam gereken konular var."
Elimden tutup kaldırdı.
"Sen salonda bekle ben bir hazırlanıp geleyim."
"Tamam bebeğim."
Zayn odadan çıktıktan sonra lavaboya gidip hazırlanmaya başladım. Üstümü değiştirmediğim için tekrardan giyinmeye gerek kalmamıştı. Çok bekletmemek adına salona geçtim.
"Geldim geldim."
"Hoşgeldin, duyduğuma göre beni beni bihterini satmışsın hayatım."
"Bir gececik yokum Jerrie... Devlet meselesiymiş gibi konuşma hayatım."
"Sensiz yatamam ki ben. Özlerim falan..."
"Jerrie, sevgilimi rahat bırakır mısın acaba? Senin mi benim mi sevgilim anlamadım zaten amınakoyayım."
"Tabi ki benim, canım profesörcüğüm."
"Iy samimiyetsiz şey seni."
"Atışmanız bittiyse kalk artık da gidelim Zayn."
"Tamam hayatım."
Hep birlikte kapıya geldikten sonra ayakkabılarımızı giyindik.
"Ellie, sadece bu gece evindesin değil mi? Yarın geleceksin."
"Evet hayatım, evet."
"Oh rahatladım, o zaman görüşürüz bebeğim. İyi geceler, rüyanda beni gör."
"Sevgilime beddua etmeyi kes. Ayrıca seni neden görsün beni görür o."
"Dilekleriniz için teşekkürler, hiçbir şey görmeyeceğim. Biz gittik bebeğim görüşürüz."
Sonunda apartmandan çıkabilmiştik.
İyi okumalar<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021