Joel
Istuin keittiön tuolilla juomassa kahvia. Tänään me vihdoinkin päästäisiin näkemään Joonasta.. Puhelimeeni tuli viesti.
Sekameteli soppa
Tommi: Onks kaikille ok jos tuun hakeen teidät kaikki tänään ja mentäisiin kahdeksi sinne sairaalaan?
Aleksi: Juu
Minä: Sopii jooMuilta tuli vastaus vähän myöhemmin ja heille sopi myös.
--
"Haluaakohan Joonas edes nähdä meitä?" Rupesin miettimään. En kyllä edes kunnolla vielä tiennyt, mitä sanoisin hänelle.
Nikolla voi olla kyllä vielä vaikeampaa. Joonashan oli nimenomaan häntä vältelly. Mikähän senkin aiheutti? Paljon kysymyksiä, ei juurikaan vastauksia ennen kuin päästäisiin sairaalaan Joonaksen luo.
Oli tylsää vain odotella, että Tommi tulisi hakemaan. Olihan vielä aamu. Nousin ylös keittiön tuolilta ja menin olohuoneeseen soittamaan kitaraa ainakin hetkeksi.
--
NikoMinua pelotti vähän nähdä Joonasta tänään. En ollut ollenkaan varma, että puhuisiko hän edes minulle mitään. Minuahan hän oli oikeastaan vain vältellyt.
Tommi tulisi hakemaan sitten 1 jälkeen.
En oikein tiennyt mitä tekisin ajankuluksi. Liikaa kysymyksiä pyöri päässäni. ..... eikä mun tunteenikaan Joonasta kohtaan auttanut tässä vaiheessa. Olikohan hän vielä yhdessä tyttöystävänsä kanssa?
En haluaisi myöntää sitä, mutta toivoin ainakin hieman , että he olisivat eronneet.. tiedän sen, että minun pitäisi olla iloinen Joonaksen puolesta ja niin olenkin, mutta koska hän seurustelee minä en voi oikein kunnolla selvittää sitä, että onko hän kiinnostunut yhtään miehistä sillä tavalla niinku romanttisesti. Tiesin vain, että meillä oli ainakin bromance.
Joonas on kyllä pirun komea...
Rojahdin sängylleni ja pistin käteni naamalleni. "Äh. Mitä ihmettä mä teen näitten mun tunteiden kanssa?"
Periaatteessa halusin kertoa jollekin tästä ja kysyä neuvoa, mutten kehtaa. En mä usko, et kukaan meistä on homofoobinen, mut olisko se sit liian outoo kertoon tästä esim. Ollille? Hän ainakin asuisi ihan naapurissa.
Ehkä en ainakaan vielä kertoisi kellekkään. Haluan nimittäin ensin tietää mitä tänään tapahtuu esim. Saanko selville onko hän enään yhdessä kenenkään kanssa.
Hetken vielä makoiltuani nousin ja lähdin keittämään lisää kahvia. Katsahdin matkalla kelloa. "10:46" Vielä menisi ainakin 1 ja puoli tuntia siihen, että Tommi tulisi.
--
Sori tosi lyhyestä luvusta! Tästä piti tulla paljon pidempi mut joudun ottaan 1 - 2 päivää ainakin taukoa. En oo nukkunu juuri ollenkaan nyt kolmeen pävään niin mul on kauhee päänsärky ja ajatukset ihan sekasi plus mulla on vähän hommiakin tehtävänä. 🖤🖤🖤
Sanoja: 300+
YOU ARE READING
Veren virtaus vierelläsi || JIKO || ✅
Fanfiction⚠️TW: Sisältää viiltelyä & itsetuhoisuutta!⚠️ 𝚅𝚊̈𝚕𝚒𝚝𝚝𝚊̈𝚖𝚊̈𝚝𝚝𝚊̈ 𝚔𝚒𝚟𝚞𝚜𝚝𝚊𝚗𝚒 𝚕𝚘̈𝚒𝚗 𝚔𝚊̈𝚍𝚎𝚕𝚕𝚊̈𝚗𝚒 𝚙𝚘̈𝚢𝚝𝚊̈𝚊̈𝚗 𝚞𝚞𝚍𝚎𝚕𝚕𝚎𝚎𝚗.. "𝚅𝙸𝚃𝚃𝚄" 𝙷𝚞𝚞𝚜𝚒𝚗 𝚙𝚞𝚛𝚜𝚔𝚊𝚑𝚝𝚊𝚎𝚗 𝚒𝚝𝚔𝚞𝚞𝚗. 𝙻𝚢𝚜𝚊̈𝚑𝚍𝚒𝚗 𝚖𝚊...