Luku 24: Lauantain keikka

569 41 20
                                    

Näin ekana tajusin just et tän kirjan ekalla osalla on yli 700 lukukertaa..😀 Anteeksi mutta mitä aktuaalista- mut nojaa ihan kauheen iso kiitos siitä että edes osa teistä jaksaa vielä lukea tätä vaikka tää kirja on jo yli 6kk vanha ja pidin parin kuukauden tauonki siinä välissä🙏💘

---
2 päivän jälkeen, Lauantai

Niko

Katselin liikkuvia maisemia auton ikkunasta. Olin juuri pistänyt kuulokkeet korviini ja Spotifystä soittolistan pyörimään sillä yritin saada ajatuksiani muualle siitä mitä huomenna keikan jälkeen tulisi tapahtumaan.

Paha jännitys oli vallannut kehoni tänä aamuna kun todella tajusin, että huomenna minun pitäisi yrittää saada selville oliko Joonaksella tunteita minua kohtaan. Eikä se auttanut, että Joonas oli istahtanut viereeni automatkalle ja nukkui minuun nojaten tällä hetkellä. Kaiken lisäksi kätemme koskettivat toisiaan, mutta en uskaltanut liikuttaa kättäni pois vaan teeskentelin etten huomannut mitään. Lopulta päädyin jopa päin vastaiseen ja jossain vaiheessa matkaa olimme melkeimpä käsikkäin siinä auton penkillä.

---

Säpsähdin hereille. Jätkät olivat alkaneet laulamaan jotain kokoporukalla ja nyt repesivät nauruun. Huomasin, että Joonas oli jo hereillä eikä kätemme enää koskettaneet toisiaan.

"Onnea bro." Kuulin Joonaksen sanovan kun hän pörrötti basistimme hiuksia.

"Hääh- missasinko mä nyt jotain?" Kysyin hämmentyneenä.

"Olli kerto meille et se seurustelee." Kertoi Joonas osoittaen Ollia.

"Oho.. tais siis onnea tietenki." Hymähdin. Olli naurahti reaktiolleni. Ei sitä aivot heti toimi kun on just herännyt.

"Kauanko teillä on ollu juttuu?" Aleksi kysyi etupenkiltä.

"Ja minkä niminen hän on!" Joonas uteli. "Ja onko hän miten lumoava ku näytät olevasi umpi rakastunut heh." Joonas lisäsi virnistäen.

"Älä nyt Porko utele liikoja." Tommi naurahti.

"Haha ei se mitään ei mua haittaa ja olinki ihan just kertomas lisää." Olli nauroi.

"Hänen nimensä on Meri ja joo on hän kyllä lumoava. Tutustuttiin pari kk sit ja alettiin virallisesti seurustelemaan 2 viikkoa sitten." Olli kertoi hymyillen. "Mites sä?"

"Häh- minä vai?" Porko ihmetteli. Nyt minäkin kiinnostuin. Tai siis kyllä minä tykkäsin kuunnella muidenkin elämästä juttuja mutta noh.. minä olin ihastunut Porkoon.

"No sää kyllä utelit jo aika paljon niin nyt on mun vuoro. Ketään kiikareissa siis?" Olli sanoi virnistäen ilkikurisesti.

"No siiiiiis öh... on mulla yks tyyppi ollu mielessä jo tovin aikaa." Joonas vastasi hieman ujosti.

Vatsassani muljahti ikävästi. Joonaksella oli siis tunteita tai vähintäänkin kiinnostusta jotakuta kohtaan, mutta ketä? Olikohan mitään mahollisuutta, että se olisin voinut olla minä? Eihän Porko sanonut mitään nimeä tai edes sukupuolta.

"Vai että meidän Pikku-Joonaksellakin on joku mielessä." Joel naurahti.

Loppu matka menikin sitten rennosti jutellessa poikien kesken vaikkakin Joonas pyöri kahta pahemmin mielessäni.

---

"Noniin pojat. Ulos autosta ollaan perillä." Tommi ilmoitti.

Irrotin turvavyön ja astuin ulos autosta. Venytin selkääni. Lähdimme kävelemään porukalla kohti keikkatiloja.

Veren virtaus vierelläsi || JIKO || ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin