༒19༒

221 23 3
                                    

Miután ellépett tőlem, egy mozdulattal levette magáról a felsőt majd kaján mosollyal végignézett rajtam. Kellemetlen volt az a néhány másodperc míg árgus szemekkel feltérképezte minden porcikám, ugyanakkor izgató is volt. Átkoztam is magam ezért, hiszen bármennyire tagadom, izgató azok a sötét vággyal teli szemekbe nézni. Olyasvalamit mozgat meg bennem, mint még soha senkinek sem sikerült. Egyszerre rettegek a következményektől, de égek is a vágytól, hogy megérintsen. Taehyung hümmögve lépet hátrébb a szobában helyezkedő fotelbe leülve. Frusztrált, hogy ennyire bámul viszont nem hajlandó megosztani mit szeretne, így beharaptam alsó ajkam, elfojtva kitörekvő bosszúm. Biztosan semmi rosszat nem akar, mint ahogy az megszokott nála, hiszen már akkor amint belépett a helyiségbe nekem esett volna, ám helyette egy érzéki csókban részesített.

– Vetkőzz – szólal meg mély hangján, mitől még a lábam is beleremeg. Megilletődök kijelentésén, de azért szó nélkül teljesítem kívánságát. Elképzelni sem tudom mit akar. Talán elveszi az ruháim, és meztelen hagy itt a szobában? De ennek mi értelme lenne? Ha dühös vagy csak szexre vágyik, mindig megkapja, függetlenül attól hogyan viselkedem. Elsőre a felsőm vettem le, amit követett a nadrág is, így már csak fehérneműben álltam előtte, tiszta vörös fejjel.

– Folytasd – bólint elismerően, mindvégig csillogó szemekkel nézve tested. Kissé remegő kezekkel hátra nyúltam, annak érdekében, hogy kikapcsoljam melltartóm kapcsát, majd hagyjam leesni vállamról, ezzel felfedve a férfi előtt kebleim. Számtalanszor ért már úgy hozzám, minden egyes porcikám felfedezte, most mégis úgy állok itt előtte, akárcsak egy szűz tinilány, annyira zavarban érzem maga. Nem vall rá ez a viselkedés, és talán ez jobban megrémiszt mint a vadállat énje. Nagyot sóhajtva hajoltam le, két ujjamat bugyimba akasztva majd úgy lehúzva a finom anyagot fedem fel előtte meztelen testem. – Érj magadhoz – szólal meg mély, vastag hangján. A kérésén nagyot nézek, hiszen azért ez távol áll tőlem. Na nem azért mert soha nem kényeztettem magam, csupán a takaró alatt, egyedül, nem pedig társaságban, méghozzá úgy, hogy minden mozdulatom figyelik. Óvatos léptekkel megközelítem az ágyat, majd helyet foglalók rajta. Felhúzom a lábaim, hogy kényelmesebben az ágy közepére tudjak csúszni, majd kényelmesen elfekszem a puha matracon.

– Ne így. Látni akarom az arcod – állít meg mozdulatomba, mikor is már majdnem magamhoz nyúltam. Egyet gondolva félig feltornáztam magam az ágyon, amíg még épp kellemes volt a pozíció, és ő is láthatott. Bal kezemmel tartottam súlyom, nehogy leesek, addig a jobb kezemmel szépen végigsimítottam melleimen, majd apró cirógató mozdulatokkal egyre lentebb haladtam míg elértem legérzékenyebb pontomhoz. Óvatosan végigsimítottam magamon mindvégig a férfi szemébe nézve. Nem tudom miért, hisz nem kérte ezt tőlem, én mégis szigorúan csak is a szemébe néztem. Annyira izgatóan hatott rám, azok a sötét vággyal teli szemek, hogy képtelen voltam máshova nézni. Ugyan számtalanszor láttam már vágyat tekintetében, de ez valahogy más. Mintha valami megmagyarázhatatlan érzelem tükröződne vissza, amit nem tudok hova tenni. Gyengéd körkörös mozdulatokkal kezdtem izgatni magam, ami látszólag sokkal jobban tetszett neki. Hátravetett fejjel felsóhajtott épphogy csak magához nyúlva ruhán keresztül. Annyira izgató látvány volt ez, hogy kénytelen voltam egy apró kis nyöszörgést kiengedni. Hihetetlen, milyen hatással van rám csupán az élvezkedő alakja.

– Elég – emeli rám hirtelen tekintetét mitől kissé megijedek. Nem számítottam ilyen heves reakcióra, de voltaképp semmi hátszószándék nem látszik szemeiben. Kissé zihálva, kipirult orcával hagytam abba kényeztetésem, és figyeltem rá. Felemelve bal kezét, intett miszerint menjek oda hozzá. Óvatos léptekkel álltam meg előtte várva mihez fog kezdeni. Ám legnagyobb meglepetésemre, megragadta csípőm majd gyengéden ölebe ültetett. Éreztem hatalmas vágyát, mennyire kiszabadulna fogságából, ám ennek ellenére semmit nem tett. Csupán hosszú perceknek tűnő, pillanatig nézett szemembe. Egy szelíd mosoly kíséretében végigsimított kipirult arcomon, aztán közel hajolt ajkaimhoz.

– Vetkőztess le, édesem – mormogja ajkaimra, majd egy rövid csók után elhajol tőlem. Felbátorodva kezdtem el kioldani övét, miközben kiszálltam óléból, majd amint ez sikerült, óvatosan cipzárjához nyúlva húztam azt le és bujtattam ki a fogságából férfiasságát. Amennyire lehetséges lehúztam a nadrágját, majd már kezdtem volna a jól megszokott kényeztetésben, ám állam alá nyúlva kényszerített, hogy a szemébe nézek. Hevesen ajkaimra tapadt, egy olyan csókba részesítve mint még eddig soha. Heves volt, türelmetlenül mozgatta ajkait sajátomon, ám mégis gyengéd volt. Arrébb tolt, hogy ő gond nélkül fel tudjon állni, majd levegye kényelmetlenné vált ruhadarabját, aztán ismét a bútorra ült, engem az ölébe húzva. Éreztem merevedését, azt mennyire vágyik a szexre, és bár nem tudom hova tenni ez a viselkedését, nagyon jól esett minden érintése. Az ahogy finoman végighúzza ujjait gerincem mentén, egyfajta borzongást válva ki belőlem, az édes csókjai, amik hol ajkaim hol nyakam veszik birtokba. Fürge ujjai legérzékenyebb pontomhoz értek, finom mozdulattal megsimogatva. A jóleső érzésre belesóhajtok csókunkba, mire elvigyorodik.

– Ne haragudj baby, de nem bírom – suttogja kettőnk közé. Először nem értem mit akar ezzel mondani, de amint megérzem magamban őt, minden világossá válik. Ugyan nem fájt de kellemetlen volt. Erősen nyakába kapaszkodom, attól félve leesek, de izmos karjai közre fogják derekam még jobban magához húzva. Pár percig mozdulatlanul vár, hogy teljesen megszokjam méretét, miközben édes dolgokat suttog fülembe, néhol pedig csókkal lepi be testem minden porcikáját, ahol csak ért. Egy kis idő elteltével óvatosan megmozgatta csípőjét egy hangosabb sóhajt kicsalva belőlem. Ajkáimtól nem szakadt el, egyre hevesebben csókolt, próbálva csípőjével is felvenni azt a ritmust amit ajkaival. Képtelen voltam bármire gondolni, hogy esetleg ez csak játék és bármelyik pillanatban lelökhet a földre megszégyenítve, vagy bármi más. Ahogy teltek a percek annál jobban vágytam rá. Az érintéseire, csókjaira, sóhajai zene volt füleimnek. El se tudom mondani, mennyire jól esett ez a fajta gyengédség, hogy némileg rám is figyel nem csak saját vágyait hajtja. Éreztem azt a jól ismert csomót alhasamba, így akaratlanul is megmozdítottam a csípőm ellenkező irányba, hogy minél előbb beteljesedjek. Taehyung lökései is egyre gyorsabbak, mélyebbek voltak, míg végül belém engedte örömnedvét. Levezetésként még lökőt párat, majd nyakhajlatomba rejtette fejét.

– Csodás voltál édes – motyogja erőtlenül, csókot lehetve felhevült bőrömre. 

Frozen HeartWhere stories live. Discover now