În momentul în care acele ceasului s-au suprapus, aproape toți studenții s-au ridicat de pe scaunele lor, iar profesoara le ură un weekend plăcut, apoi ieși din sala de curs. Taehyung ieși și el repede în urma profesoarei, apoi, imediat ce părăsi clădirea, își aprinse o țigară, pornind cu viteza către casă.
Jungkook mai aruncă câteva priviri peste cursul pe care tocmai îl terminase de învățat, repetându-l pentru ultima dată. Văzând numerele albe de pe ecranul telefonul său, se ridică imediat de la birou, capsă foile, punându-le imediat în folia din dosarul materiei respective, pe care îl aruncă repede în dulapul biroului, apoi fugi la baie pentru a face un duș până avea să vină Taehyung. Imediat, însă, blondul intră în cameră, lăsându-și paltonul pe spătarul scaunul său de birou și geanta pe jos, apoi se duse la baie, fiind conștient că cel mic era acolo.
- Taehyung! strigă acesta, acoperindu-și partea din față a corpului cu prosopul. Nu te simți bine dacă nu intri peste mine în baie?
- Nu, iubire, îi spuse acesta, imediat obrajii lui Jungkook înroșindu-se. Hainele lui Taehyung au ajuns repede în coșul de rufe, în afară de pantalonii ce erau încă pe el.
- Trebuie să ducem la spălat hainele murdare cât de curând, îl anunță Jungkook, uitându-se la coșul plin de haine.
Își lipi corpul de cel încă ud al lui Jungkook și îl sărută imediat, așteptând momentul în care îi va atinge buzele cu ale sale de câteva ore.
- Știu, iubire, mă voi ocupa eu de ele mâine, îți promit.
- Taehyung! Nu-mi mai spuse "iubire"!
Obrajii acestuia se înroșiseră din nou.
- De ce să nu-ți mai spun așa? întrebă și îi sărută din nou buzele rozalii.
- Peste o oră trebuie să fim acolo, așa că mișcă-te mai repede și spală-te, schimbă Jungkook subiectul și încercă să treacă pe lângă blond.
- Și eu care speram să facem duș împreună, zise trist acesta.
- Ghinionul tău, e prea târziu.
Surâzând, Taehyung își scoase repede și ultimele piese vestimentare pe care le avea și se băgă în cada încă udă și caldă, Jungkook fiind deja în cameră, alegându-și cu greu hainele cu care va urma să se îmbrace.
- Încă nu te-ai decis cu ce te îmbraci? îl întrebă Taehyung, iar el clătină din cap. Oftând, se duse la dressing, luă câteva haine de-ale sale pe care i le dădu imediat lui Jungkook pentru a le proba.
Minutele au trecut repede, Jungkook reușind în sfârșit să își aleagă ținuta, Taehyung ajutându-l să se aranjeze. Când în sfârșit erau gata, Taehyung își îmbrăcă paltonul și îl sărută pe cel mic înainte de a ieși din cameră.
- Tot nu-mi spui unde mergem sau ce facem? îl întrebă Jungkook imediat ce porni Taehyung mașina.
Gândurile și intențiile blondului erau necunoscute pentru Jungkook, acesta neștiind încă motivul pentru care Taehyung voia să-și petreacă timpul împreună cu el în oraș. I se părea ireal și de necrezut tot ce se întâmpla între ei doi, iar schimbarea lui Taehyung îl șocă. Nu și-ar fi putut închipui niciodată că poate fi o astfel de persoană.
Fiecare milimetru al jumătății chipului lui Taehyung era admirat de Jungkook, însă, când acesta își dădu seama că era privit, își întoarse fața spre el, privindu-l în ochii strălucitori pentru câteva secunde, apoi se întoarse pentru a fi atent la drum.
Făcându-se mai comod pe locul său, lăsă mirosul parfumat din hainele lui Taehyung, pe care acum le purta el, să îi dezmiardă simțurile. Mâna palidă cu degetele lungi și subțiri a blondului se așeză pe coapsa acestuia, dându-i o stare de relaxare.
CITEȘTI
ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionJungkook și Taehyung s-au urât încă din primul an de gimnaziu și chiar când credeau că nu se vor mai vedea vreodată, destinul i-a adus din nou împreună. ❝Dacă mi-ar fi spus cineva în trecut că nu voi putea trăi fără tine, probabil i-aș fi râs în faț...