Jungkook, fiind pus să stea pe canapea și să mănânce câteva felii de lămâie, reuși să își mai revină puțin, acum simțindu-se mai bine. A stat blegit un timp cu privirea în tavan, însă mai avea și câteva momente în care îl apuca râsul.
Privirea îi era ațintită asupra unei persoane de câteva minute bune. Se ridică, îndreptându-se spre ținta lui, profitând de acele câteva momente în care a fost lăsat singur. Se băgă mai subtil în fața acestuia și începu să se miște pe ritmul muzicii, brunetul observând planul lui Jungkook, îi zâmbi timid.
Fiecare primi un pahar pe jumătate plin, iar Jungkook nu ezită nicio secundă și dădu tot lichidul pe gât.
- Și cum te numești, frumosule? îl întrebă pe brunetul din fața lui.
- D-Doyoung, îi răspunse acesta încercând să-i evite privirea.
- Eu sunt Jungkook.
Doyoung nu părea să fie prea atent la el, părând ocupat să caute ceva sau pe cineva cu privirea și nu găsea. Jungkook, observând acest lucru, se apropie periculos de mult de fața lui, lipindu-și buzele de cele ale băiatului al cărui nume îl și uitase deja, și le mișcă ușor.
Când era beat, șatenul prindea curaj și făcea lucruri pe care nu le-ar face niciodată când este treaz. Pe lângă asta, vorbește foarte mult, spunând numai și numai prostii.
Sărutul nu a ținut prea mult deoarece șatenul a fost smuls cu putere de pe Doyoung, primind un pumn în falcă.
- Jungwoo! strigă Doyoung.
- I-ați labele împuțite de pe iubitul meu!
Jungkook era pe jos și se uită lung la blondul care se pregătea să-i mai dea una.
- Scuze! Îmi cer scuze! le spuse Jimin oamenilor pe lângă care încerca să treacă. Ce naiba ai mai făcut? îl întreabă pe prietenul său.
Hoseok îl ajută să se ridice, iar Jimin vorbea cu Jungwoo. Rozaliul se întoarse spre șaten încruntat.
- Nu te mai las în viața mea singur la vreo petrecere! strigă Jimin la el.
Jimin îl trase pe cel mic nervos spre ieșire, Hoseok fiind cu gândul în altă parte, la o anumită persoană.
- Ce sexy era tipul ăla, spuse Jungkook zâmbind, iar Jimin îi dădu una peste cap.
Înaintară printre oameni, în sfârșit reușind să iasă din casă.
- Trebuie să vă spun ceva, le spuse Jungkook, iar cei doi s-au întors curioși spre el. Sunt gay.
Hoseok și Jimin se uitau unul la celălalt, abținându-se să nu râdă.
- Știam, spuse Hoseok.
- De unde? Și de când? întrebă uimit șatenul.
- Tocmai te-ai sărutat cu un tip și mi-ai spus cât de sexy este, Junkook! Și știm de câțiva ani, dar nu prea are rost să-ți spun de unde știu că oricum nu îți mai amintești în acest moment, spuse rozaliul, lăsându-l pe băiat cu o încruntătură pe chip.
Drumul spre casă nu a fost prea liniștit. Pe Jungkook îl mai apuca din când în când râsul sau zicea chestii fără sens, lui Jimin venindu-i să-i dea una ca să tacă. El era genul acela de persoană liniștită, acel prieten care îți vorbea frumos și care îți oferea mereu îmbrățișări, dar cu Jungkook era altceva, câteodată enervându-l atât de tare că îi venea să-l ia la bătaie, mai ales atunci când este beat.
Când taximetristul opri în fața căminului, Jimin își ceruse scuze pentru tot deranjul și gălăgia cauzată de prietenul său. Au avut noroc că la un moment dat a adormit, iar acum, Hoseok trebuia să îl care în brațe până la camera sa. Au vrut să îi caute cheia prin buzunare, dar se auzeau voci din spatele ușii, așa că au apăsat pe clanță, Taehyung și Yoongi potolindu-și râsul când i-au văzut pe baieți în pragul ușii.
- Cred că ar trebui să plec, spuse Yoongi.
Hoseok îl puse pe Jungkook în patul său cu grijă, îl descălță și îl înveli.
Jimin aștepta în pragul ușii, încearcând să fie atent doar la brunet. Yoongi trecu pe lângă el și își puse mâna pe umărul său și îi zâmbi, fața lui înroșindu-se imediat.
Din păcate Jungkook se trezi din cauza gălăgie. Dormise doar zece minute, iar acum se tot zvârcolea în pat încercând să adoarmă înapoi, dar i-a luat câteva ore să o facă.
* * *
Din cauză că nu a fost draperia trasă, razele soarelui intrau în cameră, făcându-l pe Jungkook să se trezească. Când văzu pe ecranul telefonului "8:13", înjură în gând și se ridică în fund, observând că este îmbrăcat cu hainele de ziua precedentă. Se simțea ca naiba, îl durea capul și îi venea să vomite.
Ce naiba am făcut azi noapte?
Se ridică cu greu din pat și își scose hainele pe care le consideră incomode acum.
- Ce dracu' faci la ora asta? îngână Taehyung.
Jungkook îl ignoră și fugi la baie pentru a vomita. După ce s-a eliberat, se trânti pe jos.
- Așa e când bei ca porcul! strigă blondul din cameră.
Jungkook trânti ușa nervos și se spălă pe dinți, apoi făcu un duș lung și cald.
Văzând pata movulie de pe obrazul său, nu putea să înțeleagă ce s-a întâmplat în acea noapte.
* * *
- Ce am făcut?! strigă Jungkook surprins după ce află ce prostii făcuse. Și de unde știți voi mă rog că sunt gay?
Jungkook venise în camera celor doi prieteni ai săi deoarece avea nevoie de răspunsuri. Era după-amiază și el încă se simțea ca un zombie. Încercase să se culce înapoi, dar în zadar.
- Era tipul ăla din liceu, nu mai știu cum îl chema, pe care îl plăceai, îi spuse brunetul.
- De und-
- Chiar dacă nu ne-ai spus niciodată, știm de el, spuse Jimin. Și știm că ai avut primul sărut cu el și că nu ați fost împreună niciodată.
- Și în plus, respingeai fiecare fată care ți se confesa, nu conta dacă era cea mai frumoasă sau nu. Și le respingeai într-un mod...foarte urât, continuă Hoseok.
Jungkook se simțea prost că a ținut secretă toată chestia asta față de prietenii săi. Nu a vrut să spună nimănui despre acea "relație". Avea 16 ani când a pus ochii pe acel băiat, care era în ultimul an de liceu. Se îndrăgostise un pic de el, dar a ținut totul secret. Anul acela a fost și foarte copleșitor pentru șaten doarece era victima bătăilor de joc ale lui Taehyung în fiecare zi. Nu avea chef să se afle prin școală că este gay. Se sărutase doar de vreo două trei ori cu acel băiat, dar doar atât. Aflase că este împreună de fapt cu altcineva și nu avea de gând să fie doar o jucărie. Hoseok și Jimin văzuseră cum se uita Jungkook la el, dându-și seama imediat despre ce era vorba, iar într-o zi i-au văzut sărutându-se. Nu i-au spus nimic, însă știau că acela este primul lui sărut.
CITEȘTI
ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionJungkook și Taehyung s-au urât încă din primul an de gimnaziu și chiar când credeau că nu se vor mai vedea vreodată, destinul i-a adus din nou împreună. ❝Dacă mi-ar fi spus cineva în trecut că nu voi putea trăi fără tine, probabil i-aș fi râs în faț...