Rămași singuri, cei doi puteau discuta în continuare despre a nouăsprezecea aniversare a lui Jimin
- Hobi, știi unde mergem, nu? Hoseok!
Jungkook se uită nervos la prietenul său care făcea total altceva decât să-l asculte. Îi smulse telefonul din mână, iar Hoseok îl înjură.
- Dacă făceai ceva mai important decât discuția noastră, atunci poftim, îi spuse cel mic și îi întinse telefonul. Ia-l și mă voi ocupa eu de toate. Singur.
Își ceruse scuze, lăsând-și telefonul pe masă.
- Mai știi unde am spus că mergem sau ce facem? îl testă Jungkook.
- Mergem la restaurant.
Jungkook își dădu ochii peste cap și își deblocase telefonul pentru a-i trimite mesaj lui Jimin cu ora și locația la care urmau să se întâlnească. Rozaliul habar n-avea ce îl așteaptă peste câteva ore.
Nu mai avea niciun rost să vorbească cu brunetul fiindcă era cu capul în nori și nu avea chef să se enerveze. Nu mai era atent la ce i se spunea de câteva zile, fiind mereu cu telefonul în față vorbind cu cineva prin mesaje. Jungkook nu putea înțelege ce avea cu acel restaurant și de ce vorbea întruna de el.
A mai stat puțin până și-a terminat cafea, mai spunându-i câte ceva brunetului despre surpriză.
- Unde te duci? întrebă Hoseok când văzu că lăsăse banii pe masă și se ridică.
- Să mă ocup de petrecerea lui Jimin, unde crezi? a răspuns acesta.
- Stai că vi-
- Nu. Tu stai aici și continuă ce ai făcut până acum, a spus rece șatenul.
* * *
Cei doi băieți își așteptau prietenul în centrul orașului de un sfert de oră. Cum am mai spus, Jimin nu era deloc punctual. Era deja totul aranjat, amândoi au aranjat tot. După ce a plecat Jungkook nervos de la cafenea, Hoseok s-a simțit prost pentru ce a făcut, așa că l-a căutat peste tot. A trebuit să-l caute deoarece, de fiecare dată când îl suna, acesta îi închidea.
- Uite-l! spuse Hoseok arătând cu degetul spre un băiat cu părul roz. Cum se apropia din ce în ce mai mult, realizau că nu este el.
Au mai trecut alte zece minute în care au așteptat , în acest timp mai văzând încă cinci tipi cu părul roz.
- Ce naiba? Câți băieți au părul roz? a spus Jungkook.
-Hoseok-ah! Jungkook-ah!
Cei doi s-au întors spre cel care i-a strigat, Jungkook fugind imediat până la Jimin și îl îmbrățișă, urându-i un frumos și călduros "la mulți ani", Hoseok făcu asta imediat cum se trezi de dimineață.
Jimin, Hoseok și Jungkook și-au sărbătorit zilele de naștere împreună încă de la începutul prieteniei lor. În primii câțiva ani aveau mai mulți invitați, însă de-a lungul anilor numărul acestora a tot scăzut, astfel rămânând doar ei trei.
- Haideți să mergem, le spuse Hoseok punâmdu-și mâinile pe umerii celor doi.
- Ce? Unde mergem? a întrebat Jimin confuz.
- Surpriză, îi făcu cel mic cu ochiul.
- Sper că nu ați-, începu Jimin, dar fu întrerupt de brunet.
CITEȘTI
ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionJungkook și Taehyung s-au urât încă din primul an de gimnaziu și chiar când credeau că nu se vor mai vedea vreodată, destinul i-a adus din nou împreună. ❝Dacă mi-ar fi spus cineva în trecut că nu voi putea trăi fără tine, probabil i-aș fi râs în faț...