『19』

404 38 5
                                    

De când le-a spus Jungkook prietenilor săi adevărul, se simte puțin mai bine. Cei cinci băieți încearcă toate modalitățile pentru a-l binedispune, dar este cam în zadar. Totuși nu a mai avut coșmaruri atât de des, și atunci când avea, era Taehyung acolo să-l trezească. Încă îl visa, iar blondul îl mai auzea uneori plângând în baie.

Cât despre Taehyung, nu știe cum și de ce, dar a început să stea cu prietenii lui Jungkook. Cei doi colegi de cameră nu vorbeau unul cu celălalt, Jimin îl trata cu indiferență și încercă să nu proavoace o ceartă, iar Hoseok încercă să mențină pacea. Jin și Namjoon îl plac și trag de el mereu ca să stea cu ei. Și uite așa au început cei șapte să stea împreună, chiar dacă nu au în totalitate o relație prea bună.

Era o dimineață frumoasă de sfârșit de noiembrie. Cei șapte băieți erau la masa lor din cafeneaua din campusul universității. Toți, în afară de Namjoon, se uitau la Jin și așteptau să le zică de ce i-a chemat.

- Deci, m-am gândit să-. Acesta se oprise deoarece Jimin și Yoongi nu îl băgau absolut deloc în seamă, fiind ocupați cu altceva. Puțină atenție vă rog! Cei doi au rupt sărutul și și-au îndreptat atenția spre Jin. M-am gândit să mergem într-o excursie în weekend. Toți șapte.

Jungkook, surprins, și-a scuipat cafeaua pe Jin.

- Eu nu merg cu el! au spus Jungkook și Taehyung deodată arătând unul spre celălalt cu degetul.

Namjoon îi șterse fața iubitului său și râse.

- Ok, băieți. Nu știu de ce vă urâți atât de tare, dar orice poate avea un nou început, le spuse Jin.

- Relația noastră nu va avea niciodată un nou început, spuse frustrat Jungkook. Își luă lucrurile și plecă. Jin oftă.

- Vom vorbi noi cu el. Stai liniștit, hyung, îi spuse Hoseok.

- Vei vedea că vom merge cu toții, îi zise Jimin.

- Și cu Taehyung, adăugă Yoongi, iar blondul îl înjură.

- Atunci am decis, mergem cu toții. Părinții mei au o cabană la munte și-, vorbi Namjoon, dar fu întrerupt de al său iubit.

- Și trebuie să mergem. Decât să vă petreceți nopțile prin cluburi și la petreceri, mai bine mergem acolo. Mai sunt doar câteva zile, așa că trebuie să ne facem planurile.

- Voi faceți planurile, eu mă duc la Jungkook, le spuse Jimin. Își sărută iubitul și se duse după prietenul său.

Șatenul stătea pe o bancă și privea în gol. Jimin s-a așezat lângă el și și-a pus mâna pe umărul acestuia.

- Îl urăsc! Urăsc să mi se spună că voi trece peste tot ce mi s-a întâmplat! Urăsc să mi se spună că mă voi înțelege cu el la un moment dat! Mi-a distrus viața și uite în ce hal sunt acum! a spus dintr-o suflare cel mic.

- Știu, Jungkook. Ai tot dreptul să-l urăști. Dar nu-mi spune că vei pierde excursia asta doar pentru că va fi și el prezent. Vrei să stai un weekend întreg singur în cameră? Ai nevoie de o pauză. Ai nevoie să te distrezi. Poți foarte bine să-l ignori.

- Da.

- Ce da?

- Voi rata excursia pentru că va merge și el, răspunse Jungkook.

- Jungkook, nu fi prost, te rog. Nu vei sta deloc cu el, îți promit.

Cel mic își dădu ochii peste cap și plecă, lăsându-l pe rozaliul singur.

- Cred că glumești, zise și plecă, întorcându-se înapoi la cafenea.

Toți așteptau să afle ce s-a întâmplat.

ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum