Șatenul se mai uită o dată în oglindă, verifică dacă și-a luat tot și ieși din cameră, având grijă să încuie ușa. În urmă vreo trei sferturi de oră Taehyung i-a spus ceva și a plecat, dar Jungkook nu l-a băgat în seamă, fiind prea ocupat cu planurile lui de astăzi. Înaintă pe coridorul lung, cu pereții albi și cu multe uși de o parte și de alta și se opri în dreptul camerei 175, scoațându-și telefonul din buzunarul blugilor pentru a verifica ceasul.
Sper că a plecat deja, își spuse acesta în minte.
Jimin era foarte supărat că fix de ziua lui avea o grămadă de lucruri de rezolvat. Le-a spus celor doi prieteni ai săi că trebuie să plece în jur de ora unsprezece, dar când a vrut Jungkook să vină, Hoseok i-a spus că Jimin încă nu plecase. Trecuse deja o oră și speră că a plecat. Bătu de două ori în ușă și imediat un Hoseok aranjat îi apăru în față.
- De-abia acum zece minute a plecat, a spus brunetul după ce a închis ușa.
Jimin nu era deloc punctual. Nu ajunge nicăieri la timp, dar avea câteodată noroc cu prietenii lui și nu întârzia.
- Nu crezi că ești, hm...prea elegant? l-a întrebat Jungkook.
- Mergem la restaurant, Jungkook.
Cel mic îi analiză ținuta de sus până jos. Cămașă albă, cravată, blugi negri, pantofi eleganți, părul fiindu-i aranjat, iar parfumul se simțea de la o poștă.
Ce naiba? Nici nu știe să-și facă nodul la cravată!
Se uită în jos la hainele de pe el pe care aproape le luase la nimereală din dulap, doar cămașa colorată cu mânecă scurtă pe care o purta a fost aleasă cu mai multă atenție. Pe când Hoseok era încălțat cu pantofi eleganți, Jungkook avea doar o pereche de teniși. Însă acesta nu știa adevăratul motiv pentru care cel mare era aranjat așa.
- Putem pleca acum? întrebă șatenul.
Aveau mai multe lucruri de rezolvat și nu aveau timp de ceartă sau de alte prostii.
- Mai întâi mergem la cafenea. Bem o cafea și punem totul la punct, îi spuse cel mic, iar el a dat afirmativ din cap.
* * *
- Hoseok, mai șt-, începu șatenul, dar fu întrerupt.
- Ce doriți să comandați? i-a întrebat chelnerul pe cei doi băieți.
- Un cappuccino și un espresso, te rog, a spus Jungkook.
- Ok, ime- Jungkook? Șatenul își ridică privirea spre blond și a rămas uimit.
- Oh, salut, um... spuse timid și jenat deoarece nu-și mai amintea numele acestuia.
- Namjoon. La ce mangă ai fost în noaptea aceea nu mă miră că ai uitat, râse blondul.
Hoseok se uita confuz la cei doi, așteptând să-i explice cineva ce se întâmplă.
- El este Hoseok, îl prezentă Jungkook pe brunet, unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Nu știam că lucrezi aici.
- Lucrez doar de o săptămână. Aparent ai nevoie de mulți bani ca să-ți întreții iubitul cu mofturi.
Namjoon lucrase altundeva înainte, însă banii nu erau de-ajuns niciodată, iar acum era mult mai bine, având salariul mai mare, fiind aproape de casă și de facultate, cafeneaua fiind chiar în campusul universității.
- Cine ai zis că are mofturi? întrebă Seokjin prinzându-i încet fundul și sărutându-i buzele.
- Baby, ți-am spus să nu mai faci asta aici, își mustră acesta iubitul.
- Așa îmi mulțumești că sunt un iubit minunat care îți aduce prânzul? Oh! Tu ești băiatul drăguț și beat de la petrecere! Obrajii lui Jungkook se înroșiseră ușor și dădu din cap în semn afirmativ. Nu cred că ai fost prea bine ziua următoare.
- Nu prea, râse acesta încet. Și locuiți împreună?
- Da, de doi ani, răspunse blondul.
- Ce drăguț, zise Hoseok. Seokjin nici nu-l observase până acum. Îi zâmbise și făcură cunoștință.
- Am ceva de rezolvat și nu mai pot sta. Mă bucur mult că v-am întâlnit! Joonie, ți-am lăsat prânzul în spate. Te iubesc. Cel mare îi salută, dar înainte să plece îi strânse ușor fundul iubitului său.
Lasă că vezi tu ce pățești acasă! spuse în capul său Namjoon. Pe chipul lui Jin apăru un zâmbet pervers, parcă citindu-i gândurile blondului.
Namjoon se duse să pregătească cafelele, întorcându-se peste câteva minute.
- Îmi cer scuze că ați așteptat așa mult. Trebuie să îmi continui treaba. Îmi pare bine că ne-am întâlnit din nou. Și uite, acesta este numărul meu.
Jungkook deschise hârtiuța, mulțumindu-i celui mai mare.
CITEȘTI
ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanficJungkook și Taehyung s-au urât încă din primul an de gimnaziu și chiar când credeau că nu se vor mai vedea vreodată, destinul i-a adus din nou împreună. ❝Dacă mi-ar fi spus cineva în trecut că nu voi putea trăi fără tine, probabil i-aș fi râs în faț...