『35』

237 30 15
                                    

Jungkook era bucuros că putea să-și întâlnească frații și să se împace cu ei. Dacă totul va recurge bine cu ei, va putea în sfârșit să fie fericit și nu va avea pentru ce să se mai streseze. Terminase cu examenele, se înțelegea foarte bine cu prietenii săi, se va împăca cu frații săi, iar relația dintre el și Taehyung era una foarte bună. 

Dat fiind faptul că Jeongin și Ryunjin aveau să vină ziua următoare, Jungkook a avut grijă să se ocupe de toate lucrurile care trebuiau rezolvate, inclusiv de biletele de tren. Dacă tot i-a chemat el aici, i se părea normal să se ocupe el de bilete, și nu ei. 

Le era profund recunoscător lui Seokjin și lui Namjoon pentru că urmau să-i găzduiască frații săi pentru câteva zile. Seokjin era încântat că îi va cunoaște frații, începând chiar de astăzi să pregătească diferite feluri de mâncare și dulciuri, chiar dacă Jungkook îi spusese că nu este nevoie, iar Namjoon, lucrând la cafenea, își lăsă iubitul să facă ce vrea în bucătărie. 

Acum că venise în sfârșit vacanța mult așteptată, în cinstea terminării primul semestru, se dădu, bineînțeles, o petrecere de la care nu puteau lipsi prietenii lui Jungkook. 

Taehyung lipsise aproape toată ziua, cei doi apucând să se vadă doar în acea dimineață. Chiar dacă și-ar fi petrecut toată ziua împreună, aveau să meargă separat la petrecere, astfel, Jungkook ajungând împreuna cu cei mai buni prieteni ai săi și cu Yoongi. 

Jungkook își promisese că nu va consuma absolut deloc alcool în acea seară, iar totul va fi perfect. Ziua următoare îi vor ajunge frații, nu putea să facă ca de obicei, iar apoi să nu se mai poată ridica din pat. 

Își privea prietenii cum se distrau, râzând de ei, însă Taehyung îi făcu semn să-l urmeze și acesta sări imediat de pe canapea. Intrând amândoi într-o cameră de la parter, blondul îl lipi ușor de perete și își presă buzele de ale lui. Mâna acestuia coborî încet spre fundului lui Jungkook, prinzându-l ușor, făcându-l să scoată un mic geamăt printre săruturi. Jungkook îi înconjură talia celui mare cu picioarele, lăsându-și mâinile în părul moale al acestuia. Ne mai putând să aștepte, Taehyung se deplasă cu șatenul în brațele sale până la canapea, lăsându-l încet pe suprafața moale a acesteia. Jungkook, fără să ezite vreun pic, se puse pe Taehyung, care tocmai ce se așezase pe canapea. Văzându-l nerăbdător, îi scoase bluza și continuă să-l sărute, dar de această dată pe gât.

- Mhm, Taehyung...! 

Săruturile blondului coborau enervant de încet, fapt ce îl făcu pe Jungkook să se apropie mai mult de trupul încălzit al acestuia. Începu să-i desfacă grăbit nasturii cămășii de culoarea cărbunelui, însă ușa fu brusc deschisă, iar cei doi săriră speriați.

- Jungkook?! 

Șatenul își ridică de pe podea bluza și se îmbrăcă repede, uitându-se în același timp speriat la cel mai prieten al său.

- Taehyung?! Ce naiba se întâmplă aici?!

Rozaliul era cu prietenii săi, stând îmbrățișat cu iubitul său, când observă că Jungkook lipsea. Îl întrebase pe Hoseok dacă îl văzuse, însă acesta dădu negativ din cap, așa că alesese să-l caute chiar el. Știa că nu a băut nimic, dar nu știa ce putea să-i treacă șatenului prin cap. Fiind de negăsit în aglomerația din living și din bucătărie, alesese să ia fiecare cameră pe rând. După două uși deschise, acesta îl găsi pe jumătate dezbrăcat, fiind sărutat de un alt tip. 

Se uita cu ochii mijiți la cei doi băieți, iar între sprâncene i se formă o încruntătură adâncă. Obrajii aveau o nuanță de un rozaliu aprins, semn că băuse deja suficient.

ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum