『8』

462 46 1
                                    

Coborând din taxi, cei trei băieți se uitau la casa imensă din fața lor, aceasta fiind prima lor petrecere studențească. Hoseok și Jimin au mai fost în timpul liceului la câteva petreceri mai mari, însă Jungkook nu. Metivul era unul simplu, pentru a se feri de Taehyung, care cu siguranță era și el acolo, astfel preferând să stea acasă, ajungându-i orele de la școală în care trebuia să îl vadă. 

Curtea casei era plină, iar casa ce să mai spui? Cum au intrat au fost izbiți de mirosul de tutun, imediat primind fiecare câte un pahar cu băutură. Înaintând în mulțime, cei trei băieți nu prea știau ce să facă. Văzuseră câteva fețe cunoscute, dar acele persoane erau clar ocupate. Hoseok și Jimin erau siguri de un lucru: trebuiau să stea cu ochii pe Jungkook ca nu cumva să bea prea mult, știind foarte bine cum este Jungkook când bea prea mult, din acest motiv dorind să evite acest lucru.

Trecuseră vreo două ore de când au ajuns la petrecere, cei trei întâlnindu-se pe parcurs cu câțiva colegi, ajungând să stea cu ei. Jimin îl zări pe Yoongi care stătea alături de Taehyung și încă doi tipi. Acesta era cu spatele lipit de un perete, cu un pahar într-o mână, în cealaltă având o țigară. Cenușiul, observându-l și el pe cel mic, îi zămbise, iar Jimin, văzându-i gestul, se rușină și își mută repede privirea. După întâmplarea de săptămâna trecută nu a mai avut curajul să dea ochii cu Yoongi. Văzând obrajii roșii ai rozaliului, zâmbetul acestuia se mări.

- Mă duc până la baie, mă întorc imediat, spuse Jungkook.

Hoseok a vrut să spună că merge cu el, dar se gândi că nu are ce să se întâmple dacă merge singur. Merge doar la baie, nu?

În drum spre toaletă, un băiat cu părul blond intrase din greșeală în șaten.

- Scuze, spuse blondul amețit.

- Nu-i nimic.

Acesta întinse mâna și îi spuse:

- Eu sunt Namjoon.

- Jungkook.

Namjoon, prinzând mâna lui Jungkook, îl trase prin mulțime, șatenul fiind sigur că acesta era beat, lăsându-l doar când au ajuns lângă un grupuleț format doar din câteva persoane. Se îndepărtă de el, așezându-se lângă un băiat șaten pe care îl luă de mână și îi sărută încet buzele. 

- El este iubitul meu, Seokjin, îi spuse acesta lui Jungkook. Suntem amândoi anul trei la arte.

Cel mic făcu cunoștință cu iubitul lui Namjoon și cu ceilalți, spunându-le că și el este student la arte, doar că anul întâi.

Namjoon îi întinse un pahar de Martini lui Jungkook, acestal refuzându-l, dar se gândi câteva secunde și îl luă.

După mai bine de jumătate de oră în care mai băuse un pahar de Martini și câteva shot-uri, Jungkook era deja beat și nu mai tăcea.

- Cât de drăguț este! spuse Jiyong, care stătea în brațele lui Seunghyung, iubitul său.

Obrajii lui Jungkook se înroșiseră mai tare decât erau înainte, șatenul având deja impresia că se învârtea camera cu el. Băuse deja destul de mult și când se îmbăta nu era prea bine pentru Jimin și Hoseok.

Aflând cât este ceasul, își luă rămas bun de la noii săi prieteni și se întoarse la cei doi băieți. Aceștia, văzându-l clătinându-se și râzând de unul singur, au făcut schimb de priviri și oftară.

- Iar începem, spuse Hoseok, iar Jimin dădu afirmativ din cap.

- Băieți, mi-am făcut un nou prieten! spuse cel mic entuziasmat. Este gay și are un iubit atât de frumoos!

Cei doi se uitau la el cu câte o sprânceană ridicată.

- Parcă ziceai că te duci la baie, îi zise Jimin.

- A, am și uitat, râse acesta. Și are dinții extrem de albi. Pun pariu că folosește chestiile alea pe care lipești pe dinți.

- Se numesc benzi de albire, îl informă brunetul.

- Ahaaa!

- Jungkook, cât ai băut? îl întreabă Jimin.

Acesta încarcă să numere pe degete, dar prietenii săi l-au oprit când văzură că nu prea îi ieșea.

Rozaliul îl luă de mână și îl trase printre oameni, băiatul saluând fiecare persoană pe lângă care trecea, râzând incontinuu. Se oprise brusc, făcându-l și pe Jimin să o facă.

-  Îmi vine să vomit, spuse acesta.

- Fă-o. Așa măcar îți vei mai reveni, îi spuse rozaliul, dar Jungkook încercă să-și revină fără să o facă.

ʀᴏᴏᴍᴍᴀᴛᴇꜱ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum