1.rész

3.9K 109 7
                                    


-Deku szemszögéből,egy újabb átlagosnak tűnő napon. Azonban ezen a napon kezdődött el minden! Minden ami megváltoztatta az életét.

-Reggel felkeltem,sápadtan kikeltem az ágyból és mint mindig,indultam le fogat mosni.

-Általában nem szoktam ilyen korán kelni,de csak forgolódtam,ezért nem láttam értelmét tovább nyomni az ágyat.
-Mikor beléptem a mosdóba,Kacchan-t pillantottam meg,erőteljesen fogat mosni!
-Nem szóltam semmit,a lehető legtávolabb álltam meg tőle,ugyanis féltem,hogy leüvölt.

-Ekkor le dermedt és lassan felém nézett.
-Mi a faszt csinálsz itt ilyen korán szaros Deku!!!
Üvöltötte.

-k..kacchan ne haragudj nem tudtam,hogy itt vagy,nem szoktam ilyen korán kelni, csak—

-Nem érdekel a hülye magyarázatod "vágott közbe,és kirontott az ajtón!"

-Miután végeztem,indultam órára.
-Ma csak elméletet tanultunk,így mindenki kimerült volt fizikailag.
-Gyorsan el is teltek az órák.

-Ezután lementünk a koliba.
-Az egész délutánunk szabad volt, a srácok,ki szerettek volna egy kicsit kapcsolódni,kitalálták,hogy strandolni szeretnének.

-Mindenki benne volt,Kacchan dümmögött rajta egy kicsit,de végül ő is beadta a derekát.
-A strandon mindenki jól érezte magát.Labdáztunk. A srácok hoztak vízipisztolyt,azzal támadták a lányokat. Sokat szórakoztunk,még Kacchan is. Bár neki azt jelenti a szórakozás,hogy kitudta élni magát azzal,hogy kis híján vízbe fojtott. 
Egy idő után leültem,megpihenni,éppen vizet ittam,mikor a szemem sarkából észrevettem valamit.

-Két srác folyamatosan engem bámult,egy ideig ott ültem,azonban meguntam a várakozást.
-Eléggé furcsálltam,így odamentem megkérdezni,hogy ismerem e őket,vagy esetleg ők engem.

-Ekkor felszólaltak,hogy kövessem őket.
-Kicsit furán viselkedtek,de megtettem amit kértek,velük mentem.

-A férfi öltözőbe vezettek.Végig furcsán vigyorogtak,nem tudtam hová tenni a viselkedésüket.
-Azonban egyszer csak,hírtelen mindketten,perverzen mosolyogva a falhoz csaptak.
-Te vagy az a kéztörős kiscsávó a TV-ből aki szanaszét törte magát,ezek után is harcolt? "Kérdezte az egyik".

-Meg voltam rémülve,nem tudtam mi történik.
-Csak ijedten válaszoltam:

-Igen!..Mit akartok tőlem...
-Kibaszott menő voltál tudod e? "Mondta a másik,izgatott hangon".

-Ekkor elkezdtek fogdosni,és a nyakam csókolgatni.
-"Mi? Mi ez? Mi történik? Ők fiúk...Mégis mit csinálnak?

-Próbáltam ellenkezni,ellökni magamtól őket,kiabálni segítségért,de befogták a számat és szorosan a falhoz szegeztek.
-Épp le akarták tépni rólam a fürdőnadrágot amikor...Elképesztő gyorsasággal,rontott be valaki az ajtón. Egy ideig nem láttam,a könnyeimtől,és az ajtón beszűrődő fénytől. Csak egy alakot pillantottam meg.
-Dekuuu!!! Kiabálta.

Ekkor megláttam....Kacchan volt az....De mire feleszméltem nekiugrott a két srácnak. Majd őrült módjára verte meg mindkettőt,soha nem láttam még őt így. Ennél még az is jobb amiket velem tett.
-A két srácot már szinte halálra verte.

-Mi a francot csináltatok Dekuval ti szarháziak?
"Kérdezte kacchan félelmetes hangsúllyal"
-A két srác nem mutatott félelmet,kinyögték,hogy meg akartak rontani.
-Megdöglötök!! "Mondta Kacchan enyhén nevetve".

-Ekkor oda rohantam megfogtam a karját és szomorúan,remegve oda szóltam.
-Elég!

- Aggódó szemekkel rámnézett.
-Soha nem láttam még őt így.

-A két srác eközben elmenekült...
Kacchan,utánuk akart eredni,azonban megállítottam.

-Eressz el Deku! "Mondta"
-Nem...! Hagyd...már kaptak eleget! "Mondtam nyöszörgő hangon,remegve,mert még mindig megvagyok rémülve"

-Ekkor észrevette,hogy van egy harapás nyom a nyakamon.
-A szeme kitágult,felém fordult,a kezeit a vállamra helyezte,majd megkérdezte.
-Csináltak veled valamit?

-Én csak nyöszörögve tudtam válaszolni,hogy a falhoz nyomtak és a nyakam kezdték harapdálni,de ha te nem jössz,rosszra fordultak volna a dolgok. 

-Ekkor nagyon furcsán viselkedett!
-Szemei,most nem méreggel nézett rám.

-Nem hagyhatom másoknak ,hogy hozzád érjenek!

-Mi? Nem értettem Kacchan? Mit is mondtál? "Kérdeztem,mert csak motyogott,és nem hallottam.

-Semmit szaros Deku..."Mondta kiabálva"
-Ezután hátat fordított és mondta,hogy menjek vissza a koliba most!

-Nem akartam vissza menni,de igaza volt.
-A többiek nem láthatnak ilyen állapotban.
-Meg akartam köszönni,hogy segített,de addigra eltűnt.

-Nagyon furcsának találtam.....sokat gondolkodom azon a napon.....miért volt annyira dühös?

[BakuDeku]Te az enyém vagy!Where stories live. Discover now