Éppen aludtam mikor megszólalt az idegesítő ébresztőm hangja.
-Argh, már megint munka.-sóhajtottam,majd felálltam és elindultam a fürdőszobámba. Elvégeztem a reggeli rutinomat. Épp a hajamat fésültem mikor rá néztem az órámra.
-Basszus el fogok késni!- Szedtem a lábam és indultam útnak.-Majd a cég büféjében veszek valamit enni magamnak mint mindig.-Vakartam meg a tarkómat.
Eközben oda értem mondhatni épp időben bőven maradt 20 percem. Épp mentem befele a cég ajtaján, épp bele botlottam a legjobb barátnőmbe.
-Jó reggelt,Jirou! -néztem rá közben mosolyogtam
-Szia Jó reggelt! - Mosolygott rám.Együtt mentünk tovább az osztályunkra.
Éppen,hogy oda értünk meg láttuk kolleginánkat Minát, ő már ott ült az asztalánál. Oda mentünk hozzá és üdvözöltük.
Jó reggelt!- mondta nekünk vissza.
-Lányok, nem tudtam reggelizni otthon-
"Mert majdnem elkéstem eljönnétek velem a büfébe?"
Szakították félbe a mondatomat és fejezték is be azt.
-Persze menjünk- Mondta Jirou.
-Ehhjj, tényleg ennyiszer mondom nektek ezt?-Kérdeztem a két lányt.
-Igen szinte majdnem minden nap.- Felelte a rózsaszín színű lány.Ezután elindultunk a büfébe. Én vettem magamnak egy szendvicset, Jirou-ék meg kávét vettem leültünk elfogyasztani az említetteket. Majd csak egy ismeretlen férfi hangját hallottuk meg.
-kié lehet ez a nagyon mély és rekedtes hang?-néztem a hang után de nem láttam senkit.-Vajon ki lehet ez?- kérdezte Jirou,ezután mind a hárman a hang után fordultunk, felhúzott szemöldökkel.
- Fogalmam sincs-rántottam válat aztán vissza mentem a büfébe egy mentes vízért.
Miután elfogyasztottuk az előbb vett dolgokat vissza mentünk az osztályunkra. Útközben Minának eszébe jutott valami.-Lányok! Már tudom, a főni mondta tegnap, hogy lesz egy új munkatársunk.-jegyezte meg és felhúzta a szemöldökét.
-Áhh igen...kevesen vagyunk így felvettek valakit.-Mondtam a 2 lánynak.
Épp,hogy be értünk az osztályunkra megláttuk Bakugou Katsukit aki pont ott ült a helyemen.-Ne haragudj de ez az én helyem.-Léptem oda hozzá.- Mellesleg üdvözöllek.
-Pont leszarom,hogy ez itt a te helyed azt is,hogy üdvözölsz...- Tette megjegyzését durván.
-Ugh...eléggé nagy szád van ahhoz képest hogy ez az első napod itt újonc.-Húztam fel a szemöldököm.
-Attól még,hogy új vagyok én vagyok itt a legjobb.- Mondta öntelten.
Mi reklám szövegírói vagyunk. Szóval elég fontos a munkánk. (Ez csak kis tájékoztató)
-Hahaha ez vicces.-Nevettem fel hangosan.
-Oi Mi volt neked ilyen vicces? Én nem vicceltem.-mondta dühösen.
-Oké persze persze te vagy itt a legjobb. Nos akkor szerintem kezdjünk dolgozni a reklámon.-Mondtam neki hűvösen, kicsit közel hajolva.
-Rendben van...tessék te örült liba itt a helyed.
-Köszönöm szépen seggfej.-Néztem rá össze húzott szemöldökkel.Ezek után bejött hozzánk a főnök. Akit Todoroki Shouto-nak hívtak. Az egész cég vezetője pedig Shouto édesapja kinek neve Todoroki Enji. Az éppen említett Todoroki fia az én főnököm is és párom is.
Már ebben a hónapban lesz pont fél éve, hogy együtt vagyunk. Shouto igen kedves oda figyel rám,szeret engem és én is őt. Imádom a csodálatos felemás szemét, és azt a gyönyörű tekintetét magamamon.
Nem tehetek róla szeretem!Mielőtt elkezdtünk volna dolgozni, Shouto bemutatta nekünk Katsuki-t.
-Jó reggelt mindenkinek!- mondta határozottan.
-Ő itt Bakugou Katsuki, mától ő az új munkatársatok legyetek hozzá kedvesek és segítsetek neki eligazodni.-Mutatott a fiatal emberre és közben nézett ránk.
-[Név] szünetben keress meg kérlek. Nos mindenkinek jó munkát kívánok!
-Rendben van főnök.-Válaszoltam kedvesemnekMiután mindenki elköszönt, Shouto intett és lelépet és közben engem nézett egy aprócska mosollyal az arcán. Amibe kicsikét bele pirultam, nem tehetek róla hiszen imádom a mosolyát és ahogy rám tud nézni.
Éppen, hogy elment a főnökünk neki álltunk dolgozni. Én ahogy elkezdtem gondolkodni és próbáltam a munkámra koncentrálni, akkor a szemem sarkából látom,hogy Katsuki őrülten gépel.-Na, ennyire elkapott az ihlet?-kérdeztem tőle.
-Fogd be hülye picsa kizökkentesz!-Jelentette ki a mellettem ülő szőke férfi.
-Ugh, bocs MR.Seggfej.-Mondtam neki gúnyosan közben forgattam rá a szemem.
-Ki a seggfej hülye liba?-fordult felém piros szemei vérben forogtak.
-Ne haragudj de eléggé goromba vagy!-húztam rá az egyik szemöldököm.
-Kit érdekel...argghh kizökkentettél hülye liba!-Mondta dühösen és mit sem érdekelve az imént neki mondottak.Nos, én ezután csak néztem rá a goromba szőke férfi arcára majd sóhajtottam egyet és folytattam a munkámat.
YOU ARE READING
A kezdet (BakugouxReader)
RomanceBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...