Kis idő után megérkezett a szőke férfi, még pont időben voltunk szóval ki is értem Katsukihoz. Üdvözöltük egymást, majd elindultunk együtt tűz piros autójával közös munkahelyünkre. Útközben a munkáról beszélgetünk. Bakugou Katsuki ma eléggé ki csípte magát jól nézett ki, de nem mint ha máskor nem nézne ki jól de most a szokásosnál is jobban kicsípte magát. Nem tudtam nem rá kérdezni így meg kérdeztem.
- Hé, szép fiú?- Kérleltem a figyelmét. A férfi aki mellettem ült rám nézett, közben arcán kisebb meglepődést vettem észre.- Miért csípted ki magad ennyire?- Folytattam mondatom.
- Még is mi közöd hozzá?- Mondta gúnyosan, majd egy fél mosollyal vissza nézett az útra.
- Csak kíváncsi voltam te seggfej.- Mondtam vissza eljátszva sértődésemet, majd én is mosolyogtam rá.
- De ne legyél hülye liba. Én sem kérdezem meg miért vagy ilyen szexi ezekben a ruhákban.- Mondta rám förmedve és majd csak utána leesve mit is mondott. Arcán kis pír keletkezett és tekintetét ismét az útra szegezte zavarában.
- Öhm...M-Meg értettem és köszönöm vagy micsoda?!- Néztem ki az ablakon közben kissé mind végig elpirulva.
- Tényleg csinos vagy.- Mondta kis idő után és ezzel meg törve a csendet. Zavarában vakarta meg tarkóját.
- Köszönöm szépen. De akkor elmondod miért öltöztél ki?- Kérdeztem ismételten a szőke tüskés hajú férfit.
- Munka után rá érsz?- Kérdezte vissza előző kérdésemre nem válaszolva.
- Ühüm, rá érek miért?- Kérdeztem kíváncsian.
- Mert veled akarok lenni a mai nap.- Mondta, majd kezét kezemre tette ami a combomon pihent.
- Miért mi van a mai nappal? Eddig is minden napot együtt töltöttünk.- Közöltem vele, majd újaimat át fontam az újain.
- De ez a nap más!- Jelentette ki a férfi aki hüvelyk újával elkezdte simogatni a kézfejemet.
- Igen? És mivel másabb?- Tettem fel kérdésemet.
- Te hülye tyúk, essen már le. Ez a nap nem olyan mint a többi...mármint nekem.- Morogta.
- Oh, ma van a születésnapod?- Kerekedett ki a szemem nagyra. Mondata után meg is érkeztünk és be is ált a munka helyi parkolóba.
- Azt hittem már sosem esik le..- Mondta és ismét morogva.
- Boldog szülinapot!- Köszöntöttem fel azzal a lendülettel elkaptam a férfi arcát mind két kezemmel oda húztam magamhoz és a pillanat hevében szájra puszival fejeztem be a köszöntést. Mikor le esett, hogy mit is tettem elengedtem az arcát a meglepődött férfinak, majd gyorsan vissza fordultam. Eközben arcom olyan vörössé vált mint Katsuki szemének színe. - Öhm ne haragudj nem tudom mi ütött belém.- Jegyeztem meg halkan jobb kezem arcom elé téve közben.
Oldalra nézve láttam Katsukinak elégedett mosoly volt az arcán, majd magához húzott és közben elkapta az államat és szenvedélyesen viszonozta az előbbi szájra puszimat. Majd el emelte fejét tőlem és csak mosolyogva annyit mondott " Köszönöm szépen lökött liba" Katsuki ezután ki szállt a kocsiból, majd én utána. Oda értem mellé ő pedig elkapta a derekamat és úgy sétáltunk be a munkahelyre. Én eközben szótlanul és vörös arccal ballagtam mellette. Kezemben ott volt a táskám amit még a vállamra is elfelejtettem feltenni a történtek hatására. Csak ott lógott a kezemben a benne lévő dolgokkal amik közt benne volt az is amit ma le kell adni. Szóval ezt is meg tudtuk Bakugou Katsukinak Április 20-án van a születésnapja. (A történetben most áprilisban vagyunk) Az osztályomra beérve köszöntem mindenkinek határozottan persze Katsuki nélkül ő le maradt mert megállította a főnök. Azt mondta menjek nyugodtan majd jön nemsokára ő is. Leültem barátnőm mellé aki igen felvolt dobva de csak addig míg Kaminari meg nem érkezett akkor vissza fogta magát. Pedig azelőtt nagyon boldog volt mosolya fülig ért.- Mi a helyzet mi ez a hírtelen hangulat változás?- Kérdeztem kíváncsian.
- Nem akarom ki mutatni milyen kedvem van.- Válaszolta kérdésemre suttogva.
- Miért mi történt?- Kérdeztem aggódóan.
- Semmi, csak tegnap miután elváltunk Denki felhívott, hogy találkozni akar velem és találkoztunk is és a nap végén csókkal váltunk el.- Súgta nekem arcán nagy mosollyal boldogan.
- Naa, örülök nektek akkor össze jöttetek?- Tettem fel újabb kérdésemet mosolyogva.
- Igazából nem tudom mert a csók után alig jutottunk szóhoz.
Jirou elmesélte, hogy mi volt a találkozójukon és szemei ragyogtak. A csók előtt azt is elmondta, hogy Kaminari eléggé ideges volt és nem értette barátnőm miért. De miután megtörtént a csók teljesen megnyugodott és megkönnyebbült. Én csak hallgattam és láttam milyen boldog az én barátnőm. Ezek után Katsuki is meg jött. Leült és bunkó módon félbe szakította párbeszédünket.
ESTÁS LEYENDO
A kezdet (BakugouxReader)
RomanceBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...