Amíg várakoztam kaptam egy üzenetet a szülinapostól. Azt írta, hogy kb fél óra múlva itt lesz. Vissza írtam neki egy "rendben"-t. Gondoltam akkor addig elmegyek ide a sarki boltba venni valamit annak a férfinak aki most töltötte be a 26-ot. Az oda fele úton mind végig azon agyaltam mit is kéne neki venni, hisz ebben a boltban csak élelmi szerek vannak. Be érve a boltba nézelődtem, és találtam 16 szeletes tortát azt mondták mai torta és még friss szóval gondolkodás nélkül meg is vettem. Vettem hozzá egy 2-es és egy 6-os számú gyertyát plusz tűzijátékot a tortára, amit bele tettem a torta mellé a dobozba. Haza fele menet 2 idegen férfi fütyült utánam és még követni is elkezdtek egy darabig, közben szólogattak befele olyanokat, hogy "Hé, csini baba hová sietsz" meg, "Gyere meg hívunk valamire" meg ehhez hasonlókat. Nekem egyből görcsbe rándult a gyomrom, de mit sem törődve mentem tovább mint aki nem is hallotta volna. Szerencsémre nem sokáig követtek, így nem történt semmi baj. Meg is könnyebbültem mikor észre vettem, hogy békén hagytak. Megnyugodtam, hogy már a lakásom előtt vagyok és nem zaklat senki. Be mentem és a tortát a hűtőmbe raktam. Elhatároztam, hogy Katsukinak nem mondok semmit az előbb történtekből mert képes utánuk menni és szét verni a fejüket, és én ezt nagyon nem akarom. Miután be raktam a hűtőmbe a tortát még egyszer utoljára bele néztem a tükörbe és megfésültem a hajamat. Ezek után kintről hallottam egy 2 egymást követő duda szót. Gondoltam, hogy megérkezett a szőke férfi, tehát felvettem a vállamra a táskámat majd ki mentem a férfihoz. Az ünnepelt kocsija mellet ált és várt rám arcán nagy mosollyal. Oda ballagtam hozzá majd ismét felköszöntöttem, és adtam az arcára egy puszit. Beültünk a kocsiba abban a pillanatban el is indultunk.
- Hova megyünk szép fiú?- Kérdeztem azt aki a kocsit vezette.
- Először is megyünk kajálni egyet, aztán megmutatok neked valamit.- Válaszolt feltett kérdésemre.
- Nem nekem kéne szórakoztatni téged? - Feltettem ismét egy kérdést, és közben fejemet felé fordítva rá mosolyogtam.
- Majd annak is el jön az ideje, hogy te szórakoztatsz majd, de előbb én téged.- Mondta kissé izgatottan.
- Egyébként van valamim a számodra...De nem mondom meg mi az.- Mondtam, majd kis ördögi mosoly hagyta el az ajkaimat. - Sőt szerintem nem is fogom meg mondani csak meg mutatom.- Folytattam mondatom.
- Oh, de titokzatos valaki. Jól van rád bízom.- Mondta közben kezével megfogta kezem.
Mivel automata váltós kocsija volt Katsukinak meg tehette, hogy útközben végig a kezemet fogja. Néha-néha elengedte kezem mikor jött egy élesebb kanyar, de rögtön utána ismét megfogta a kezem. Nem bántam mivel biztonságban éreztem magam mikor fogta a kezem. Kezei olyan melegek és puhák voltak, hogy nem akartam elengedni a kezét. Mikor oda értünk egy puccos étterem elé csak bámultam ki a fejemből, mivel eléggé drága hely volt.- Katsuki? Biztos, hogy ilyen helyre akarsz jönni?- Kérdeztem jobb szemöldököm közben felhúzva.
- Persze liba, és ne nézz így rám ma bármit meg tehetünk. Ja és amúgy sikeresen teljesítetted a kérésemet.- Mondta egy fél mosollyal az arcán, közben suttogva.
- Huh? Ezt meg, hogy érted?- Kérdeztem érthetetlenül.
- Csinos vagy, nem mint ha máskor nem lennél az de most még jobban kitettél magadért.- Mondta, majd kézfejen csókolt.
- Te is jól nézel ki. Pedig azt hittem azt ahogy ma ki néztél nem tudod felül múlni.- Jegyeztem meg.
- Én ha akarom ennél is jobban ki csípem magam. Értve vagyok?- E mondat után közelebb hajolt láttam, hogy szemei folyamatosan az ajkaimmal szemeznek. Ennek láttán én is ajkaira koncentráltam, és végül egyre közelebb ért az arcunk, pilláimat lecsuktam és megéreztem Katsuki lágy csókját. Finom volt mint mindig. Elvettük egymástól a fejünket közben szemünket is ki nyitottuk. Észre vettem Katsukin a szájfényemet elő véve egy papír zsebkendőt, egy mozdulattal letöröltem ajkairól. A szőke férfi meg nyalta száját, azután ki szállt a kocsiból. Én is így tettem, helyet foglaltunk és rendeltünk. Ez az étterem egy drága olasz étterem volt. Katsuki nem rendelt magának alkoholt pedig kértem rá, hogy nyugodtan majd én haza vezetek, hisz így beszéltük meg legutóbb. De nem akart, végülis nekem van otthon behűtve pezsgőm majd max azzal koccintunk. Én is csak üdítőt rendeltem. Lassacskán megérkeztek az ételek is és elkezdtünk enni. Közben jókat beszélgettünk és meg beszéltük, hogy péntek reggel 7 órakor indulunk a reptérre együtt. A cég fizette a repülő jegyet és a szállást nekünk csak a költeni valóval kellesz majd foglalkoznunk.
ESTÁS LEYENDO
A kezdet (BakugouxReader)
RomanceBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...