Másnap reggel nagyon fájt a fejem, be vettem fájdalom csillapítót hogy enyhítse a fájdalmat. Katsuki megpuszilgatta homlokomat, és elment a fürdőbe. Mikor kezdett hatni a gyógyszer utána mentem a szőke után. Megmostam az arcom, a fogam, majd megfésültem a hajam. Mikor felöltöztem eszembe jutott, hogy ma költözünk. Még a szemeim is nevettek olyan boldog voltam. Katsuki is észre vette.
-Minek örülsz ennyire?- Kérzezte.
-Na szerinted minek?- Kérdeztem vissza.
-Gondolom azért mert, költözünk...-Mosolygott.
-Igen nagyon várom, ha hazajöttünk a munkából pakolnunk kell. - Mondtam csillogó szemekkel.
-Igen persze!- Mondta.- Hallod, van még időnk elindulni dolgozni...arra gondoltam, hogy elüthetnénk az időt egy gyors menettel.- Nyalta meg száját, perverzen mosolyogva.
-Hülye vagy, most biztos, hogy nem, majd beköltöztünk a lakásba, rendesen felavatjuk!- Mondtam neki nyugtatás céljából.
- Te vagy a hülye, rendben van, de elne felejtsd amit igértél!- Mondta morgósan.
- Nyugi, nem fogom.- Csókoltam meg incselkedve, közben hozzá simultam.
Tudtam, hogy csak rontok a helyzeten, dehát néha lehetek rossz is.
- Hé, liba! Felált miattad, gyere mostmár nyugtassd le!- Mondta feldúltan.
- Hihii, ha el tudsz kapni.- Nevettem rajta.
Néha gyerekesen tudunk viselkedni, de olykor belefér.
- Megvagy, hülye liba, most velem jössz! Te csináltad magadnak a bajt, most viseld a következményeit.- Felkapott az ölébe és be vitt a hálóba. Lenyomtunk egy gyors, szenvedélyes menetett. Tényleg kár lett volna kihagyni, imádom az együtlétünket, soha nem tudnék vele betelni.
- Mondtam, hogy gyors leszek! De te is élvezted, láttam rajtad!- Mondta perverz mosolyával.
- Fogd be, most miattad meg kell mosakodnom megint.
- Megyek veled, segítek neked.- Mondta kacérkodva.
- Nem kell, köszike!- Nyujtottam rá a nyelvem.- Lehet most van időnk, de ha te bejössz velem, ott akkor nem mosakodás lenne!- Jelentettem ki, majd elindultam.
- Kapd be akkor.- Mondta- De akkor a ház avatást duplán megtartjuk.- Kiabálta utánam.
- Persze meg.- Kiabáltam vissza komolytalan hanggal.
Még sosem volt ilyen, hogy másnaposan korábban tudtunk kelni. Több mint egy órával korábban keltünk mint szoktunk. Örültem neki, legalább volt pár szabad óránk munka előtt. Nagyon gyorsan Katsuki is felfrissítette magát, és elindultunk munkába, de előtte vettünk reggelit. Munkába beérve találkoztam Jirouval a bejáratnál.
- Szia, drága! Hogy vagy?- Kérdezte.
- Szia, jól és te?- Kérdeztem vissza.
- Akkor én megyek, majd jössz.- Mondta Katsuki. - Szia, liba barátnője!- Mondta Jirounak, majd csókott nyomott az arcomra, és elment.
- Hé!- Kiabáltam utána.
Katsuki menetközben megfordult, és kiöltötte rám a nyelvét huncuton mosolyogva, majd kacsintott, és vissza fordult előre, és haladt tovább.
Jirouval még beültünk a cég kávézójába, és megittunk egy kávét, közben beszélgettünk.
- Hallod [Név], nem akartok egy lakás avató bulit rendezni valamelyik nap?- Kérdezte.
- De igen, vagyis én tervezek de Katsukinak még nem mondtam, bár tuti benne lenne.- Mondtam.
Megittuk a kávénkat, és felmentünk a mi szintünkre. A liftben még arról beszélgettünk , hogy majd jó lenne még a csaj bulit is megtartani. Mind a ketten most péntekre gondoltunk, szóval akkor tartjuk majd. Imádom, hogy Jirouval olyan egyforma a gondolkodásunk, végülis nem hiába a legjobb barátnőm. Az ebéd szünetünkben, Katsukit hívta a lakás tulaja. Azt mondta lehet ma nem tudunk beköltözni, szerződést írni, mert lehet hogy késő estig dolgoznia kell. Kicsikét elszomorodtam a hír hallatán. Már úgy be vagyok zsongva a költözés miatt, hogy most kicsit rosszul esett az előbbi hír. Mivel lehangolt a szőlő fejű, ezért egész nap azt vártam, hogy haza mehessek lefeküdni. Jirouék felviditottak, és akkor nevettem is, elterelődött a figyelmem. De lassan itt volt a munka vége és mi haza indultunk a szőkével, és vártuk a szőlő fejű, perverz hívását. Míg nem csörögni kezdett a telefon. Éppen ettünk, mikor megszólalt a telefon.
- Mivan akkor ma már költözhetünk?- Kérdezte morogva.
- Még van egy kis munkám, kb félóra és végzek.- Mondta. - Úgyhogy nyugi, tudtok ma költözni. Azt hittem több lesz a feladatom.- Mondta.
- Huh...idióta, azt sem tudod mi a munkád, marha!- Mondta morogva.
- Fél hétre ott leszek a lakás előtt. Na most mennem kell még dolgozom.- Mondta majd lerakta.
Annyira jó volt hallani, hogy még is csak költözünk, hát néhány cuccot még össze pakoltunk, miután végeztünk beraktuk a bőröndöket a kocsi csomagtartójába, ami nem fért oda azt a hátsó ülésre tettük. Mivel a lakás amiben voltam, ott nem volt semmi bútor, vagy gép ami az enyém, hisz azt a lakást is béreltem, szóval bútorokat sem kellett szállítani. Egy kis idő után, alá is írtuk a szerződést, kis törpe, lila hajú perverz átnyújtotta a lakás kulcsot, és elment. Bementem ugráltam a nappali közepén, annyira boldog voltam. Szerelmemet megcsókoltam és már azonnal, mentünk felavatni a házat, duplán ahogy igértem neki. Elképesztő volt a szex, de szerintem nem duplán hanem triplán felavattuk a házat. Olyan jót aludtunk egymás karjaiban, mint még eddig soha.Köszönöm, hogy elolvastad!
Hát ennyi lett volna a költözés, hamarosan jövök a kövi résszel! Köszönöm, hogy kitartottok és, hogy olvassátok a könyvem! Tudom, hogy rég hoztam új részt, de sokminden van mostanában ami miatt nem érek rá könyvet írni. Neharagudjatok! Igyekszem hamarabb hozni azért!FORDÍTÓK FIGYLEM!!!
Ha akartok fordítani BL/Yaoi, mangát/manhwát/manhuát, akkor ne itt fordítsatok mert itt mindent betilt a Wattpad hiába cenzúrázva vannak a képek! Szóval Bato-n fordítsatok drágámim puszi nektek! ( ott cenzúra nélkül is fel lehet rakni és úgy azért élvezhetőbb, csak a szabályokat olvassátok el) köszönöm a figyelmet! 😘
DU LIEST GERADE
A kezdet (BakugouxReader)
RomantikBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...