Katsukival készen álltunk a vacsorára, felvettem egy elegáns fekete ruhát, és készítettem magamnak füstös szemeket hozzá. Volt egy szép magassarkú ami nagyon illett ahhoz a ruhához. Katsuki is feketébe öltözött, hogy kinézetileg is illünk egymáshoz. Csodásan festettünk egymás mellet, Katsuki is ki tett magáért, bár nekem mindenhogy tetszik. Azt meg sem említem, hogy Katsuki mennyire bámult engem egész idő alatt.
Mielőtt elindultunk volna, felhívtam Shoutot, hogy tájékoztassam, hogy minden rendben és, hogy Katsuki itt van velem.
Az étteremhez érve megcsörrent a telefonom, Uraraka hívott. Megkérdezte, hogy minden rendben van-e. Természetesen Shouto felhívta, és elmondta neki is a híreket. Uraraka kíváncsi volt, hogy mi történt, sikerült-e megbeszélnünk, és kibékültünk-e vagy sem. Elmondtam mindent a lánynak, aki megnyugodott. Elköszöntünk és leraktuk.
A vacsora szórakoztató volt, volt nagy öröm. Most már nem kellett megjátszanom magam, hisz a problémáim megoldódtak. Együtt örültünk Katsukival, és a többiekkel. A vacsora véget ért, mi pedig elindultunk a szállodába. A liftben, Katsuki végig bámult, és ölelt, én pedig szorosan hozzá bújtam. Nagy kő esett le a szívemről, megkönnyebbültem, hogy ennek az egész rossz rémálomnak vége, és ismét jóban vagyunk. Szerelmünk erősebb, mint valaha. Felértünk végre, de Katsuki nem engedett be a szobánkba. Azt mondta, hogy várjak kint egy kicsit. Így tettem, vártam. Pár perccel később bekopogtam.
- Be mehetek már?- Kérdeztem az ajtó mögül.
- Várj még.- Felelte.Olyan 2 percet még vártam, aztán át kiabált az ajtón, hogy most már be mehetek.
Éppen ideje volt mert már nagyon kíváncsi voltam, és nyugtalan is. De mikor ki nyitottam az ajtót, Katsuki meztelenül kezeit tarkora téve feküdt a rózsaszirmokkal teli ágyban. Én csak az arcomhoz kaptam, és nevetni kezdtem. Gyorsan be húztam az ajtót, és kuncogva sétáltam oda hozzá.
- Hát te meg mégis mit csinálsz?- Kuncogtam tovább.
- Na vajon mit?- Kérdezte vissza.
- Tiszta dili vagy.- Ültem le mellé az ágyra.
- Tetszik amit látsz, mi?- Mosolygott perverzen.- Tudom, hogy igen ne is tagadd!- Válaszolta meg saját kérdését.
Ezután magához húzott, és lekapott. Csókunk után, így szólt:
- Emlékszel a legutóbb is milyen élvezetes volt a békülős szex?- Kérdezte, perverz kis mosolyával.- Mivel most nagyobb volt a probléma, 2x olyan élvezetett nyújtok neked!- Mondta, majd ismét megcsókolt.
Innentől kezdve, egy szót sem szóltunk a véletlen kiadott hangokon kívül.
Katsuki levetkőztetett, közben élvezettel simogatta idomaimat, már csak attól benedvesedtem. Csókolta a testem különböző pontjait, egy-egy érzékenyebb pontnál, kisebb nyögéseket adtam ki. Egyre jobban beindított Katsuki, és ahogy észre vettem ő is. Simogatott ott lent, elsőnek ujjaival hatolt be, miközben csókolt, majd felém kerekedett, és hímtagjával is belém hatolt. Olyan kemény volt mint eddig soha, én pedig olyan nedves voltam, úgy kívántam, hogy Katsuki kielégítsen, hogy teljesen elvesztettem az önuralmamat. Nem tudom mi váltotta ki belőlem ezt az érzést, de egy percig sem bántam, lehet azért amiért ténylegesen megvoltam nyugodva, és már minden rendben volt köztünk.
Katsuki, először gyengéden, és lassan izgatott szerszámával, majd gyorsabbra vette a tempót, majd egy hosszas élvezés után, amit tényleg gyönyörnek lehet nevezni, Katsuki is el ment. Rám borult a szőke, és testünk össze fonódott. Éreztem a szív dobbanásait. Katsuki megcsókolt, miután kifújta magát, hisz több mint egy órán át csináltuk. Átöleltem, és azután hajával kezdtem el játszani.
- Szeretlek! - jelentette ki.
- Én is, szeretlek!- válaszoltam.
- Remélem nem vagy fáradt!? - Mondta, majd ismét simogatni kezdett.
- Hé, mit csinálsz az előbb még meg sem bírtál mozdulni.
- Az, az előbb volt, még mindig kívánlak.- Felelte.
Hagytam, hogy hadd csinálja azt amit szeretne, hisz én is akartam még. Megismételtük de most sokkal tovább tartott.
Csodás éjszakánk volt, Katsukival. Mint mindig összebújva meztelenül aludtunk el. Szerintem, tudjátok reggel mi történt, ismét meg tettük. Aznap csak a semmit tevéssel töltöttük az időt, és kettőnkkel voltunk elfoglalva. Mind a ketten örültünk a másiknak. Ezen a napom kívül még volt 2 napunk. Mivel csütörtökre van programunk ezért nem szerveztünk semmit. De péntek este indult a repülő vissza Japánba így még az is ott volt az a nap. Bár Katsuki azt mondta az nap fogja átadni a valamelyik napon említett ajándékot. Nagyon kíváncsi voltam, mi lehet az, de nem mondott róla semmit, így még kíváncsibb lettem. Mivel Katsuki erőszakos volt, így nem tudtam belőle kihúzni, ezért inkább annyiban hagytam. Csütörtökön a megbeszélt órában, elmentünk a város néző buszhoz, ami most azt a nevezetségeket mutatta be nekünk amit a múltkor nem tudtunk. Megnéztük a híres Broadway-t a Brooklyn hidat, és még sokminden mást, a nap végén már nem a busszal, hanem csak mi kettesben elmentünk a Central parkhoz. Szépen körbe jártunk New York-ot.(Hupsz bocsi véletlenül kiraktam befejezetlenül, vegyétek úgy, hogy ez a 29. Részének az első fele, holnap kiteszem a második felét) puszi! 😘
DU LIEST GERADE
A kezdet (BakugouxReader)
RomantikBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...