Part 22

502 25 0
                                    

Megérkezve a repülőtérre mind a ketten fáradtan és kómásan fejjel kóvályogtunk az említet helyszínen. Még volt fél óránk az indulásig a bőröndjeinket már be adtuk, és csak annyi dolgunk volt, hogy felüljünk a New Yorkba hamarosan induló gépre. Mivel az első osztályra kaptunk jegyeket a cég jóvoltából, így ott foglaltunk helyett. Katsuki és én is nagyon vártuk már, hogy meg érkeztünk. Kis idővel később már a gépen ültünk, és vártunk a felszállásra. Szerencsére ablak mellé kaptam helyet. Pár óra repülésre lehetett számítani. Ezt az egyet utáltam a legjobban várni arra, hogy meg érkezzünk. Mivel elég fáradtak voltunk mind a ketten alig vártuk, hogy felszálljon a repülő és hátra dőlve szundizzunk egy keveset. Hála égnek nem kellet sokat várni rá. Felszállás kor úgy éreztem magam mint valami hullám vasúton ami felfele haladt éppen. Katsuki végig nézte közben a fejem és ki is nevetett.
- Mi olyan vicces?- Kérdeztem a jó kedvű férfit.
- Milyen fejet vágtál? Mint valami kis gyerek a vidámparkban.- Mondta nevetve.
- Hát, úgy is éreztem magam.- Közöltem én is nevetve.
- Hülye liba! Nagyon vicces voltál. Az a vigyor az arcodon, sosem felejtem el. - Mondta mosolyogva.
- Hagyjál békén!- Utasítottam zavaromban.
- Oh, most meg sértődtél?- Kérdezte fél szemöldökét felvonva.
- Nem sértődtem meg! - Fontam össze karjaimat magam előtt.
- Ch...csak tudd, hogy azért nevettem mert tetszett az az arcod...csak elgondoltalak milyen lehettél kicsi korodban.- Húzta fél oldalra ajkait.
Ezután csendben hátra dőltünk, és csak annyit vettem észre, hogy Katsuki keze az én kezemhez tévedt. Ennek hatására ránéztem, ő erre mosollyal fogadta tekintetemet. Megfogtam a kezét és így szóltam.
- Szóval, tetszett az a fej amit vágtam?- Kérdeztem kis gúnyos hangnemben.
- Hülye liba, minden féle arckifejezésed tetszik.- Mondta, ezután oda hajolt hozzám és bele nézett a szemembe. - Még jó, hogy tetszett!- Válaszolt.
Mosolyogva csak annyit mondtam, hogy "Akkor meg vagyok nyugodva". Katsuki adott egy szájra puszit és mind a ketten úgy döntöttünk, hogy pihenünk egyet a reggeliig. Mikor felébredtünk, pár perccel később, hozták is a reggelit. Meg ettük az ételünket, innentől már csak pár óra volt még az út. Kaptunk ebédet azt elfogyasztva volt még 1 óránk a landolásig. Úgy voltunk vele az alatt nézünk egy filmet. Össze bújva néztük egy fülessel az említettet. Úgy eltelt az idő, hogy észre se vettük, hogy mindjárt le szál a gép. Hála az égnek nem volt unalmas az utam, hisz Bakugou Katsukival utaztam. Kétszer össze vesztünk az úton a szokásos módon, persze a végén mind a ketten nevetni kezdtünk a másikon, úgy hogy nem volt maradandó sértődés belőle. De persze nevettünk sokat is ezen kívűl, és "szerelmeskedünk" is.

Mikor leszálltunk annyi ülés után furcsa volt sétálni, arról nem is beszélve, hogy a fülem is be volt dugulva a nyomás miatt. Ennek ellenére nagyon jó kedvem volt, hisz végre meg érkeztünk New Yorkba.
A repülőtéren már névtáblával vártak minket, pontosabban egy táblát tartottak a kezükben amin [Teljes neved] & Bakugo Katsuki ált.
Oda sétáltunk, és ők üdvözöltek minket. Ami meg lepett az az, hogy perfektül beszélték a nyelvünket, ennek különösen örültem, mivel nem nagyon értek angolul. Persze Katsuki tud beszélni angolul. Innentől taxival utaztunk tovább abba a szállodába amit a cég elrendezett nekünk. Amíg a taxival utaztunk én csodáltam New York utcáit. Katsuki szintén, minden fele járt a tekintetünk. Mind e közben a kísérőink, folyamatosan beszéltek hozzánk. Megérkezve egy gyönyörű szállodához, az állunk le esett.
- Woah, ez nagyon szép! - Csodáltam meg az épületet.
- Igen elég szép...- Fejezte ki Katsuki.- De te vagy itt a legszebb!- Súgta a fülembe.
Teljesen el voltam olvadva mind a látványtól, és mind a Katsuki nekem szegezett szavaitól.

- Örülök, hogy tetszik! Kérem kövessenek.- Mondta az egyik kísérő.

Úgy éreztem magam mint ha valami előkelő lennék, a bánásmódjuk miatt. De láttam, hogy Katsukinak is tetszett ez a fajta cselekedett. Be értünk a szálloda halljába, és akkor is el voltam ájulva a látványtól. A két férfi mondták, hogy este lesz majd a céges vacsora amire 19:00 órára kellesz menni. Elmondták, hogy élő zene lesz és VIP helyünk lesz. Ez már nekem túl sok volt, annyira boldog voltam, hogy azt hittem felrobbanok a boldogságtól. Elmentünk a lakosztályunkra, de ezúttal már a kísérők nem tartottak velünk. Mivel egy ágyas szobát kértünk ezért romantikus lakosztályt kaptunk. Katsukin láttam, hogy tetszett neki, hisz reméli, hogy este vacsi után lesz valami ha vissza értünk a szállodába. Nagyon tetszett a szobánk rögtön szét néztünk fürdője is nagyon gyönyörű volt és az ágyunk is szép nagy volt az ágybelin szét szórva friss rózsa szirmok voltak. Olyan romantikusnak találtam, egyből bele feküdtem közéjük. Persze Katsuki egyből mellém bújt.
- Kívánlak!- Mondta, közben felém mászott.
Erre én meg fogtam kezeimmel az arcát adtam neki egy szenvedélyes csókot utána szemébe néztem a csók után.
- Én elhiszem de készülnünk kell az estére.- Veregettem meg a vállát, majd eltoltam magamtól és fel álltam az ágyból.
- Ezután a csók után, hogy mersz itt hagyni?- Kérdezte meglepetten, morogva, majd felfelült az ágyra.
- Ne haragudj, de muszály lezuhanyoznom nem bírom ezt az utazó koszt magamon.- Mondtam neki nyugtatóan.- Jobban tennéd, ha jönnél velem.- Mosolyogtam sunyisan.
- Ezt már szeretem! Induljunk libám.- Mondta és egyből le is vette pólóját.
Nekem szokás szerint a szemem a jól kidolgozott felsőtestén ragadt.
- Ne csorgasd a nyálad, mindjárt meg kapod ezt a bomba jó testet...és mást is.- Közölte perverz mosolyával.
- Nem is csorgattam a nyálam.- Kaptam el a tekintetem a férfiról.
- Na ne mond!- A szőke férfi felkapott az ölébe és becipelt a fürdőbe.
Mosakodáson kívűl nem történt semmi, mivel itt New Yorkban már 17 óra volt, így maradt 1 óránk a készülődésre. Fel vettem az egyik legszebb ruhámat és szépen ki festettem magam, hajamat fél oldalra tűztem, és be göndörítettem. Egy nagyon szép a ruhámhoz illő színű magas sarkút vettem fel. Katsuki mint mindig, most is nagyon helyes volt. Lehet este meg kapja amit szeretne mert meg mondom őszintén nagyon kívánatos a szettjében, igazi úri ember. Már kész voltunk vártuk, hogy hívjanak. Mivel már fél hét volt kezdtünk aggódni, hogy miért nem hívnak. Úgy döntöttem, hogy le megyek a Recepcióra és meg kérdezem, hogy nem e keresett minket valaki. Út közben elő vettem a telefonomat és ki kapcsoltam a repülő módot rajta, hisz még az otthoni repülőtéren be kapcsoltam. Gondolom kerestek egy páran. Anyától volt 3 nem fogadott hívásom öcsémtől 1 apától szintén egy, és Jirou barátnőmtől kaptam üzenetet róla, Minárol, Denkiről, és Kirishimáról egy képet ami alá az volt írva, hogy:
Legyetek jók, és sok szerencsét kívánunk nektek, és jó szórakozást nektek.
- Oh, de édesek kár, hogy nem tudok neki válaszolni. Bár később kapcsoltam volna be a repülő módot.
Amíg ezen a képen mosolyogtam, figyelmetlenségem miatt neki mentem valakinek véletlenül.
- Ugh, ne haragudj, nem láttalak!
- Talán ha nem a telefonodat bámulnád akkor nem történt volna ez. Argh...tűnj a szemem elől!- Utasított az ismeretlen undok csaj.
- Pff...- Ezt a hangot ki adva ott is hagytam. - Milyen rosszindulatú némber.- Forgattam szemeimet.
Le értem és meg kérdeztem a korábban említett dolgokat. Hála Istennek már hívták őket és azt mondták, hogy 8 órára lett el halasztva mert a cég fejesének közbe jött valami. Én vissza mentem a szőke hercegemnek elmondani a híreket. Nem nagyon tudtunk mit csinálni így gondoltuk, hogy szét nézünk a szállodában addig. Láttunk sok mindent és meg beszéltük, hogy ki próbálunk pár dolgot. Imádtam ezt a szállodát minden volt benne, szó szerint minden. 7 órakor vissza mentünk a recepcióra és közölték, hogy nem sokára itt van a taxink ami egyenesen a céges vacsorára visz. Én nagyon izgatott voltam kiváncsi voltam arra, hogy vajon milyen emberekkel is találkozunk. Lassan oda értünk az étteremhez és a két kísérő férfi ott várt minket a bejáratnál. Át adták a VIP kártyánkat ami persze névre szóló volt. Meg fogadtam, hogy ezt el rakom és haza viszem.


Köszi szépen ha elolvastad!

Legyen szép hétvégétek! Hamarosan jön a kövi rész! Puszi mindenkinek. 🥰

A kezdet (BakugouxReader) Where stories live. Discover now