Part 11

735 43 3
                                    

Péntek reggelre virradt, hála az égnek a hét utolsó napja. Kinyitottam a szemem és elvégeztem a reggeli teendőimet. Nagyon furán éreztem magam amiatt ami történt tegnap este. Nem volt kedvem ezek után találkozni Katsukival mert féltem, hogy haragszik rám. Tudtam, hogy rosszul esett neki amiért félbe szakítottam. Jó igaz azt mondta tegyünk úgy mint ha meg se történt volna de ezt meg kell beszélnünk. Nem akarok rosszban lenni vele főleg, hogy közös a munkánk. Remélem azért a bálra még eltudok menni vele.
- Muszáj beszélnem vele tudatni akarom, hogy hogyan is érzek.- Gondoltam, majd indultam a bejárati ajtómhoz, hogy menjek dolgozni.

Kinyitottam az ajtót és látom, hogy Katsuki autója a lakás előtt ál. Oda ballagtam a kocsihoz még oda sem értem de Bakugou kiszállt a kocsiból.

- [Név]! Gyere menjünk együtt munkába. Amúgy is beszélni akarok veled.
- Oh, jól van. - Mondtam neki közben ültem be a kocsiba.

- Megelőzött! Biztosan a tegnapit akarja velem beszélni.- Gondoltam magamban és közben néztem lefelé.
- [Név], a holnapi napról akarok veled beszélni.- Nézett komoly arckifejezéssel.
- Igen, mond csak nyugodtan.- Néztem rá figyelmesen.
- Ha nem akarsz velem jönni nem kell. Megyek az unokanővéremmel.- Mondta kissé csalódott hangjával.
- Miből gondolod, hogy nem akarok veled menni? A tegnapi miatt? Azt mondtad tegyünk úgy mint ha nem történt volna semmi.- Förmedtem rá.
- De én csak arra tudok gondolni. Folyton rád gondolok. Meg a tegnap estére! Tudom jól mit mondtam. De nem megy, nem tudom elfelejteni. [Név], szerelmes vagyok beléd, szeretlek téged és veled akarok lenni!- Jelentette ki kicsit elcsuklott hangon.
- Katsuki én kedvellek téged de te tudod a legjobban min mentem keresztül az elmúlt hétben. Nem akarom, hogy azt érezd csak egy pótlék vagy! Amíg nem vagyok túl az egész dolgon nem akarok új kapcsolatot.- Magyaráztam neki.
- Neked a tegnapi nem jelentett semmit?- Nézet rám kérdően kicsit szomorúan.
- Nem az, hogy nem jelentett csak nem tudom hova tenni. Nem engedtem volna, hogy megcsókolj ha én nem akarom igen is vágytam rá de nem tudom, hogy mit érzek azért mentem bele mert magányos vagyok vagy azért mert tényleg érzek irántad valamit. Szóval tényleg nem tudom.-Mondtam neki lehangoltan.
- Értem. Megérkeztünk! - Jegyezte meg Katsuki.
- De én nem akarok veled rosszba—

Katsuki hírtelen megcsókolt ami félbe szakította a mondatomat. Én hülye most sem ellenkeztem sőt még vissza is csókoltam. Nem tudom miért de nem tudok ellen állni a csókjának.

- Tudom, hogy nem bírsz ellen állni nekem. Tudod azt szeretném, hogy dönts mit is szeretnél várok rád ameddig csak lehet. - Mondta nekem arcomat fogva gyönyörű szemeivel szemembe nézve.

Én csak néztem a csábító szemeibe majd csak annyit mondtam, hogy rendben van majd Katsuki nyomott a homlokomra egy puszit és mosolygott rám ezt követően szállt ki a kocsiból, majd én is utána. Lezárta a kocsit menet közben és már jóval előttem járt.
- Hé, akkor a holnapi parti áll?- Kiáltottam utána.
Bakugou megállt vissza nézett rám mosolygott és bólintott egyet majd folytatta útját az épület felé. A bejárat előtt utol értem Katsuki csak kezét rá tette a vállamra és közben mosolygott. Örülök, hogy nem romlott meg a kapcsolatunk. Most ezek után sok mindent el kell rendeznem magamban. Nem voltam tisztában az érzéseimmel. Elkezdődött a nap a fárasztó munka mindenki ezerrel dolgozott párjával. Mi is Katsukival, néha voltak kínos pillanatok de szerencsére tudtuk kezelni a helyzetet. A nap végén úgy döntöttünk előbb el megyünk vacsorázni valahová és aztán hozzám megyünk dolgozni. Ráértünk sokáig dolgozni mivel másnap nem volt munka. Mielőtt elmentünk volna enni valamit még be ugrottam a gyógyszertárba. Kicsikét fájt a fejem vennem kellet fájdalom csillapítót. Katsuki és én hajnalig dolgoztunk és csak azon kaptam észre magam, hogy elaludtunk. Délelőtt fél 11 kor keltem fel. A szőke férfi ott aludt mellettem a nappali asztalomnál a földön. Elkezdtem keltegetni, aki egyből fel is kelt.

A kezdet (BakugouxReader) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora