Part 24

422 29 0
                                    

Katsuki feldúltan ült le mellém az ágyra, még morgott is magában. Nem tudtam elképzelni mi baja lehet így rá kérdeztem.
- Mi a baj? Mit morogsz?- Ültem fel hozzá.
- Nem kell neked mindenről tudni!- Válaszolta ingerülten.
- Ugh...Jól van na...Mellesleg te beszélgettél egy nővel kint az előbb?- Tettem fel kérdésemet.
- Hagyj, itt az étel és ital lap válasz valamit.- Mondta, terelve a szót.
- De tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz.- Mondtam aggódóan!
- Ha annyira tudni akarod az az idióta exem dühített fel!- Mondta, közben nézet lefele maga elé.
- Vele beszélgettél? Még is mit mondott?- Kérdeztem nagyon kíváncsian.
- Csak annyit mondott, hogy szeretne velem találkozni...Erre én elküldtem a picsába és mondtam, hogy nem vagyok rá kíváncsi. -Válaszolt.
- És aztán, mit mondott?- Tettem fel ismét egy újabb kérdésemet.
- Gúnyolódott velem, amivel fel baszott! Így jó hogy ideges lettem. Elmondtam neki, hogy hagyjon békén nem tudom mi a szándéka de nem vagyok rá kíváncsi.- Válaszolta dühösen.
- Értem...Csak ennyi volt?- Kérdeztem.
- Nyílván rá kérdezett mi az oka...Nem értette miért utasítottam el.

Katsuki és Momo beszélgetése:

- Nézed már kit látnak szemeim.- Mondta Momo lassan oda lépkedve Katsukihoz.
- Mit akarsz? - Kérdezte lekezelően.
Katsuki meg ált vele szemben mert a nő az útjában ált.
- Naa miért vagy ilyen morci? Nem örülsz, hogy látsz? Nem hiányoztam neked Kacchan? - Tette fel kérdéseit sorban, közben egyre közelebb sétált a férfihoz.
- Mond el mit akarsz és menj el.- Mondta feldúltan a férfi akit szeretek.- Még is mit keresel te itt? - Kérdezte.
- Ez az én Kacchanom..semmit sem változtál.- Mondta és már szinte a férfi nyakában volt karjait Katsuki nyaka köré fonta és úgy flörtölt vele tovább.- Tudod nagyon hiányoztál...Mindig erről álmodtam, hogy egyszer még találkozunk...Nagyon boldog vagyok, hogy ismét láthatlak.- Mondta a nő csábítóan.
- Eressz el bolond némber...Ha nincs semmi mondani valód tűnj el.- A férfi ki szabadult a nő karjai közül és elindult az ajtónk felé.
Persze a nő utána ment.
- He, ne menj már el beszélni szerettem volna veled. Gyere el velem valamikor egy kávézóba.- Kérlelte a férfit.
- Mi a szarért mennék veled bárhova is? - Mondta ismételten dühösen.
- Oh, talán valaki nem engedi meg vagy esetleg van valami nőcske az életedben?- Kérdezte gúnyosan.
- Fogd be...Igen van valakim és nem fogom megbántani azzal, hogy veled foglalkozok! És most tűnj innen.
- Haha...ti se lesztek sokáig együtt amíg én itt vagyok..- Mondta gonoszan nevetve.
- Idióta perszóna. - Katsuki ott hagyta a nőt és be ment szerelméhez.

Katsuki el mesélt mindent nekem szóról- szóra. Állam le esett ezek hallatán.

- Na jó ezt nem hagyhatom szó nélkül. Még is mit képzel magáról ez a kis ribanc? - Mondtam én is idegesen.
Felálltam az ágyról, hogy meg keressem azt a nőt. Éppen indultam volna de Katsuki meg fogta a csuklóm.
- Fejezd be! Ezért nem akartam el mondani neked...ne csinálj több gondot.- Mondta erényesen.
- Igazad van, bocsi. De ha a szemem elé kerül és meg szólít, akkor biztos hogy meg mondom neki a magamét.- Morogtam mérgesen az orrom alatt.
- Akkor jogosan meg teheted. Meg engedem!
- Haha, még meg engedi.- Nevettem fel hírtelen. - Nem kell az engedélyed.
- Jól van liba! Nyugodj le és inkább gyere add magad nekem.- Mosolygott perverzen.- Felejtsük el azt az idiótát.
- De mégis honnan tudta, hogy itt vagy? - Kérdeztem.
- Szerintem ő is ebben a szállodában lakik...láttam nála az ajtó kártyáját.
- Baszd ki, de jó nekünk.- Forgattam szemeimet.
Ezután én is Katsuki le nyugodtunk és meg adtam neki amire vágyott. Nekem is jól jött hisz stressz oldó is. És persze az aktus után rendeltünk amit csak meg kívántunk. Olyan éhesek voltunk, hogy egy egész marhát meg tudtunk volna enni ketten. Eltelt pár perc és az étel meg is érkezett. Be faltuk és utána el mentünk zuhanyozni és készülődni. Miután végeztünk, készen álltunk a város nézésre. Kézen fogva sétáltunk az utcákon és meg csodáltunk minden érdekes dolgot amit láttunk. Találtunk egy város néző buszt, amire nagyon fel akartam ülni, hogy onnan nézzük a várost persze meg álltunk volna különböző nevezetségeknél. Igen Katsuki azt mondta, hogy ő a busz nélkül is elvezet engem bárhová, amit csak meg akarok nézni. De utána csak rá vettem, hogy busszal menjünk. Azt mondták 3 óra hossza lesz az egész és majdnem minden különleges helyet bemutatnak nekünk ezért vissza lehet jönni csütörtökön délután 2-kór megnézni azt amire ma nem lesz lehetőség. Elsőnek a szabadság szoborhoz mentünk fél úton kis motor csónakokkal kellett tovább menni, hisz az az említettet víz veszi körül. Csináltunk nagyon sok képet, és vettem sok szuvenírt. Olyan boldog voltam hogy ezt mind Katsukival tehettem meg, hisz ő az a férfi akit teljes szívemből szeretek. Nem sokkal később az Empire State Building-hez mentünk el voltak emberek akik fel mentek a tetejére de mi el fáradtunk és csak az előtérben nézelődtünk. Meg beszéltük hogy valamelyik nap el jövünk csak ketten és akkor már fel megyünk. Sajnos csak ennyi fért bele de a buszsofőr el vitt mindenkit a szállodájáig és ott tett le. Meglepően sokan a mi szállodánk előtt szálltak le. Katsukival elfáradtunk a sétálásba, nézelődésbe és úgy döntöttünk elmegyünk a szálloda Jacuzzi-jához. És meg mártózunk benne. Külön rész volt az épületben és lehetett bérelni magán Jacuzzit ami el volt kerítve a többitől, és így teljesen magukban lehettek azok akik magányra vágynak. Katsukin eleve térdig érő fürdőnadrág volt így neki nem kellet át öltöznie úgy döntött, hogy a halban meg vár engem. Elindultam nélküle hogy át vegyem a fürdőruhámat a lakosztályunkban. Fel vettem rá egy lenge ruhát ami épp, hogy takarja a fürdőruhámat. Siettem vissza Katsukihoz. Mikor közeledtem felé láttam, hogy nincs egyedül, az a nő személy volt az Katsuki exe aki igen csak közel hajolva flörtölgetett az én párommal. Oda trappoltam hozzájuk és át karoltam Katsuki karját amitől a nő egyből meghátrált.

- Szia! Mit szeretnél?- Kérdeztem, közben tekintetem  birtoklóssá vált.
- Oh bocsánat, nem tudtam hogy Kacchan nincs egyedül.- Mondta sunyisan.
- Dehogy nem tudtad Katsuki elmondta a kis beszélgetéseteket. Úgyhogy tudtad nagyon jól, hogy velem van itt. - Mondtam ráförmedten.
- Oh, annyira felesleges információ, hogy el is felejtettem bocsi. Akkor te vagy a barátnője? Örvendek én az exe vagyok de biztosan tudod a nevem nem kell be mutatkoznom.- Mondta öntelten.
- Jólvan el húznál innen? - Morogta Katsuki.
- Nyugi szép fiú el is mentem, jó szórakozást nektek a továbbiakban. Na puszi Kacchannom még találkozunk!- Mondta gonosz mosolyával, majd el ment.- Szórakozzatok csak amíg el nem rontom...nemsokára mindennek el jön az ideje. - Jegyezte meg magában.

Én utána akartam menni, de amint elindultam volna Katsuki vissza rántott magához és lendületből vissza estem Katsuki testére.

- Nem éri meg! Gyere menjünk!- Mondta nyugtatóan.
- Mi az hogy "Kacchannom"? Te nem az övé vagy hanem az enyém! Rohadt némber ki kaparom a szemét, csak lássam meg megint valahol. - Mondtam teljesen dühbe esve.
- Nyugodjál már le inkább menjünk.
- Jó!- Mondtam határozottan.
Aztán míg sétáltunk meg kérdeztem mit akart tőle és miért volt hozzá olyan közel. Az volt a válasza, hogy továbbra is azt akarta, hogy menjen el vele találkozni. De meg nyugtatott, hogy soha nem fog vele elmenni találkozni. Nagy nehezen le nyugodtam, és a végére már mosolyogtunk és ismét nem zavart minket senki. Be ültünk a Jacuzziba és csak lazultunk. Persze privát Jacuzzit kérünk, így tényleg zavarmentesen élvezhettük az egészet.

- Annyira jól ál neked ez a fürdőruha.- Dicsért, bókolt, majd megcsókolta a nyakamat ezután le ért a melleimhez és mivel nem volt bent velünk senki Katsuki be nyúlt a melltartóm alá és elő is vette őket.
- Hé....ezt nem itt kellene csinálnunk.- Mondtam és lassan vissza húztam a fürdőruha felsőmet melleimre.
- Awhh, nyugi nem itt fogjuk csinálni csak előkészítelek.- Mondta, teljesen felizgulva, majd csókolta tovább testem különböző pontjain még lent a víz alatt is.
- Jól van most már mert nem fogok tudni én sem ellenállni neked! És tényleg nem kéne itt.
- Igen, libám ez a beszéd!!!- Mondta majd hevesebben csókolt.
- Mondom fejezd be kanos perverz!- Mondtam határozottan.
- Oh, nyughass már...Rendben be fejeztem. De ha fel értünk nem menekülsz.
Igen tudom, hogy reggel is csináltuk de nem bántam, hisz szeretem Katsukit, az már más kérdés, hogy milyen jó is az ágyban. Meg volt köztünk a kémia és ugyan úgy kívántuk a másikat, és persze szerelmesek vagyunk egymásba így elkerülhetetlen a napi többszöri szex. Miután Katsuki készen állt arra hogy fel menjünk a szobánkba (le lankadjon) gyorsan meg törölköztünk, fel öltöztünk és elindultunk. Még volt egy vasárnapunk ami másnap el is jött, felkészültünk a hétfői megbeszélésre. Jól be gyakoroltuk a reklámhoz szükséges szöveget. Többször is elő adtuk a falnak őket. Mikor mind ketten elégedettek voltunk  úgy döntöttünk, hogy el megyünk ebédelni egy kis büfébe. Le ültünk egy asztalhoz és elkezdtünk beszélgetni. Közben ki kértük az élelmet és vártunk.




Sziasztok! Szeretném meg köszönni a sok ⭐️-at és, hogy ilyen sokan olvassátok a könyvem! Remélem eléggé élvezetes a számotokra!

Köszönöm szépen ha elolvastad! Legyen további szép estétek! Hamarosan hozom a kövit! Puszi vigyázatok magatokra! 🥰❤️

A kezdet (BakugouxReader) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang