Part 21

649 29 0
                                    

Csütörtök reggel az idegesítő és szokásos ébresztőm helyett most valami nagyon kellemesre keltem fel.
Mivel teljesítettem tegnap Katsuki kérését ezért most ismét meztelenül aludtunk el. Bakugou ma reggel csókjaival keltett fel. Csókolta a testem különböző részeit. Éppen a hasamat csókolta mikor ki nyitottam a szemem.
- Hmm...Jó reggelt!- Üdvözöltem mosolyogva szerelmemet.
Katsuki fel emelte a fejét, majd tekintetét rám szegezte.
- Jó reggelt neked is.- Kívánta, majd felém hajolt és most már számra is adott egy csókot.- Nem tudok betelni veled.- Fejezte ki, majd jobb kezét végig simította testemen és újból el kezdte csókolgatni.
Én csak élveztem a kényeztetését és nem szóltam semmit sem.
- Mi a baj miért vagy ilyen szótlan?- Kérdezte kíváncsian.- Máskor már le állítottál volna.- Mondta melleimre a szavakat.
- Semmi hülye...- Pirultam el.
- Te is kívánsz ugye?- Kérdezte perverz vigyorral.
- Fogd be és csináld.- Utasítottam vér vörös fejjel.
- Azonnal főnök asszony!- Vágta rá egyből és kényeztetett tovább.
Ezután bele is vágtunk és ismét az egymáséi lettünk. Mint mindig most is nagyon jó volt. Lehet, hogy Katsuki durva természetű de az ágyban gyengéd és oda figyelő. Mindent meg add amire egy nő vágyhat. Olyan a tekintette miközben egymáséi vagyunk, hogy az ember legszívesebben fel falná. Imádom mikor rám néz. Olyankor mindig jobban belé szeretek. Mindennél jobban szeretem Katsukit soha sem akarom elveszíteni. Tudom, hogy ő is így érez irántam. Mikor az aktus véget ért kis ölelkezés és pihenés után el mentünk együtt lezuhanyozni. Aztán mindenki maga készült tovább mivel ma is várt ránk a munka. Éppen öltöztem felfele mikor megcsörrent a telefonom. Gyorsan le vettem a töltőről a telefonomat, majd el fogattam a hívást.
- Szia, Jirou!
- Szia drága! Mikor érsz a munkába?
- Oh...Hát kb 15 perc. Miért?
- Az mindegy csak kérdeztem, majd ha megérkeztél dobj egy üzit.
- Oké...furi vagy!
- Hehehe...csak be képzeled. Na csak ennyit akartam puszi el ne felejtsd az üzit várlak. Szia.
- Okés nem fogom szia.
-Miben sántikálsz Jirou?- Kérdeztem magamban miután le tettem a telefont.
Amíg én Jirou-val telefonáltam addig Katsuki Kirishimával. Mikor én le tettem pár másodpercre Bakugou is le tette a telefont.
- Na mizu?- Kérdeztem.
- Az a vörös hívott azt mondta mielőtt be érnénk a céghez küldjek neki egy üzit, hogy mindjárt ott vagyunk. De elég fura volt...- Válaszolta érthetetlen arckifejezéssel.
- Na nem mondod...Jirou ugyan ezt mondta.- Vontam fel szemöldököm- Mit terveznek ezek?
- Hülye nyomik! Kinyírom őket, ha szórakozni mernek velünk. - Morogta.
- Hé...nyugi már, inkább induljunk...gondolom várnak vagy nem tudom.- Mondtam válat vonva mondatom végén.
- De ha valami hülyeséget fognak csinálni akkor én kinyí—
- Tudom- tudom kinyírod őket...na ha elkészültél akkor mehetünk.
- Te csak ne fejezd be a mondatomat liba.
- Bocsánat ő felsége.- Mondtam hülyéskedve.
- Nem vagy vicces...gyere ide.- Húzott oda magához.- Ma is nagyon szép vagy! Köszönöm az előbbit igazán jó nap indító volt.
- Mit, hogy hülyéskedtem veled?- Kérdeztem.
- Hülye liba...azt, hogy meg kaphattalak ma reggel is.- Ölelt s közben nézett szemeibe.
Fél mosolya díszítette arcát miközben végig szemeztünk. Katsuki el engedett majd arcomat megfogta kezeivel. Szemei csillogtak és közelebb és közelebb hajolt közben lassan csukta le pilláit és mint ha csak az első csókunk lett volna úgy csókolt meg, olyan érzéki és finom volt.
- Soha nem akarlak elveszíteni.- Mondta, csókunk után.
- Oh, ezért volt ilyen ez a csók? Erre gondoltál?- Kérdeztem kíváncsian.
- Igen! Nagyon sokat jelentesz nekem, épp erre gondoltam. - Mondta kissé pirult arccal.
- imádom amikor így csókolsz meg. Te is sokat jelentesz nekem,és én sem szeretnélek el veszíteni.- Öleltem át a férfit.
Soha nem hittem volna, hogy Katsuki tud ilyen is lenni. Nem gondoltam volna, hogy van egy ilyen oldala is. Ez az oldala teljesen meg fogott, tud ő ilyen romantikus is lenni ami nagyon tetszett benne. Még sok minden van amit nem tudok róla de nagyon örülök neki, hogy ezt az énjét már meg mutatta nekem. Olyan jól tudnak esni az ilyen szavai. Teljesen el olvadok tőlük. Örülök, hogy ő az enyém életem egyik legjobb döntése volt az, hogy össze jöttem vele. Remélem így is marad.
- Hé, liba... tudod én nem tudom mi van velem ezeket az érzéseket te váltod ki belőlem. - Mondta, majd elváltunk és elpirulva nézett lefelé.
- E miatt ne legyél zavarban. Én örülök neki, hogy így meg nyílsz nekem. Na gyere menjünk, el ne késsünk.- Mondtam, majd megfogtam a kezét és elindultunk.
Oda fele menet arról beszélgettük, hogy vajon mit is terveznek Jirouék, mert nyílván terveznek valamit. Egész úton ezen törtük a fejünket.
Mikor oda értünk én is és Bakugou is dobott egy üzenetet, hogy meg érkeztünk.
Fel értünk az osztályunkra ki nyitottuk az ajtót és az egész munka társunk Jirou, Denki, Kirishima, És Mina fel kiabáltak mind egyszerre, hogy ,,Meglepetés" egymásra néztünk Katsukival furcsa fejet vágva. A helyiség fel volt díszítve lufikkal, és buli díszekkel.
- Mi folyik itt? - Kérdeztem kíváncsian.
- Mind korábban be jöttünk, hogy el tudjunk készülni. Izuku főnökúr bele egyezett, hogy ma a nap végén bulit rendezzünk itt.- Mondta Jirou nagy mosollyal az arcán majd átölelt.
- Mi? Milyen buli?- Kérdezte Bakugou.
- Mondhatjuk úgy is, hogy sok sikert kívánó buli lesz. - Mondta Kirishima.
- ,,Sok sikert kívánó buli"? Miért?- Kérdeztem még most sem értve semmit.
- Ahj már, hisz mentem holnap New York-ba, és hát ott is helyt kell majd állnotok.
- Uhh...holnap már péntek?- Kérdeztem tágra nyílt szemekkel.- Úristen, hogy el telt ez a hét is.
- Nem mondod komolyan, hogy el felejtkeztél róla, hogy holnap indulunk?- Kérdezte Katsuki.
- Csak azt hittem még ma csak szerda van...ajaj akkor ma csomagolás.- Mondtam ledöbbenve.- Köszönjük szépen srácok meg leptetek minket.
- Azt mondta a főni, hogy ő is be ugrik egy fél órára, hogy el köszönjön tőletek és hogy kívánjon sok szerencsét nektek.- Jegyezte meg Denki.
- De csak egy hétre megyünk.- Mondtam nevetve.
- Igen, de hiányozni fogtok.- Mondta Kirishima.
Elmondták a munka társaink a részleteket. Tudják, hogy korán reggel megyünk ezért este 8- kor már vége is lesz a bulinak. Így csak 3 órát bulizunk. A munka végén be hoztak egy asztalt és rá tették az üdítőket és a rágcsálni valókat. Denki volt a kis DJ-nk aki be rakta a zenéket. Persze Jirou folyamatosan nézte őt és Denki is Jirout. Kiri és Mina is jól elvoltak. Azt nem is kell említenem, hogy mi is jól éreztük magunkat Katsukival. Mi ha lassú szám volt ha gyors akkor is ölelkezve táncoltunk. Nagyon jó kedvünk volt és jól esett barátainktól, hogy ilyennel készültek nekünk. Épp a buli vége előtt a főni is betoppant.
- Áh, sziasztok! Remélem jól érzitek magatokat.
- Igen jól, hamarabb kellet volna jönnöd.- Jegyezte meg Mina.
- Oh, én nem akarok sokáig zavarni csak [Név]-hez/hoz és Bakugouhoz jöttem.- vakarta meg tarkóját.- De legközelebb én is veletek tartok.
- Mi a baj főnök? Miben segíthetünk?- Kérdeztem a sötétzöld hajszínű férfit.
Aki el mondta, jó kívánságait nekünk, és közölte, hogy ha meg érkeztünk New Yorkba egyből a szállodába ahol majd meg szállunk várni fognak minket a hallban. Azt mondta, hogy át fognak majd adni egy VIP- jegyet nekünk. Majd egy igen színvonalas helyre kell el mennünk és ez a jegy különböztet meg minket a többi embertől mivel mi meg lettünk hívva úgy mond köszöntő este lesz. Amit nekünk szántak az ottani fejesek. Úgy éreztem mint ha valami hírességek lennénk mikor Midoriya végig mondta mondatát.
- Szóval majd el ne felejtsétek.- Mondta mosolyogva.
- Rendben van főnök.- Csapott rá gyengéden vállára Katsuki mosolyogva.
- Na most már mennem kell további jó szórakozást.
- Köszönjük szépen.- Köszöntem meg a férfinak.
Elköszönt Midoriya és elhagyta a helyszínt.
- Ez a brokkoli fejű olyan kis nyomi...hogy lett ebből főnök?- Mormogta az orra alatt.
- Mi? Nem értettem mert az orrod alatt beszélsz.
- Ja semmi menjünk élvezzük még ezt a pár percet. - Fogta meg a kezemet és húzott maga után.
Még volt 8 óráig majdnem 50 perc. Ki használtuk az időt és csak táncoltunk és nevetgéltünk. Volt, hogy a csajokkal és volt, hogy Katsukival és volt, hogy mind együtt. Mikor elérkezett a buli vége meg beszéltük, hogy majd elmegyünk rendesen bulizni mind a hatan. Persze, hogy mindenki benne volt. Meglepően Katsuki is jól érezte magát a többiekkel és nem akart kinyírni senkit sem. 8 órakor be is fejeztük ahogy mondva lett maradni akartam eltakarítani a dolgokat. De mindenki azt mondta menjünk csak nyugodtan mivel tudják, hogy nekünk még csomagolni is kell. Kedvesek voltak, persze Katsuki nem maradt volna így se meg úgy se. Hosszas búcsúzkodás után el is mentünk, Katsuki azt mondta, hogy előbb nálam aztán majd nála csomagolunk. Így is tettünk mikor be fejeztük Katsuki lakásán is a pakolást elég későre járt. Úgy döntöttünk, hogy meg vacsizunk de már nem visz haza. Vacsi után elmentünk lezuhanyozni és utána lefeküdtünk aludni. Mi előtt el aludtunk volna Katsuki így szólt:
- Figyelj már az ex-ed nem New Yorkban van?- Kérdezte.
- Igen ott van de nem tudom, hogy annál a cégnél van-e ahova mi is megyünk. - Mondtam, közben oda fordultam felé.
- Ha ő is ugyan annál a cégnél lesz ahova mi is megyünk nem leszel rosszkedvű ha például meg látod?- Kérdezte kíváncsian.
- Miért lennék, hülye? Én már nem érzek semmit Shouto iránt.- Mondtam és közben simogattam az arcát.- Nekem már itt vagy te! - Mosolyogtam rá.
- Akkor jó.- Morogta.- Jó éjt libám aludj jól.- Mondta , majd ásított egyet közben át karolt.
- Jó éjt! Te is aludj jól.- Mondtam és közelebb bújtam hozzá.
Viszonylag könnyen el aludtam, pedig izgatott voltam hisz holnap New York-ba repülök. Elalvás előtt kb 5 percet gondolkozhattam mikor utána már az igazak állmát aludtam. Annyira vártam, hogy arról is álmodtam, hogy én is Katsuki New York utcáin sétáltunk.
Reggelre teljesen el felejtettem az álmomat de nem is foglalkoztam vele sokáig mivel készülnünk kellet. Reggel 6-ra készen álltunk az indulásra. Katsuki lakása közel volt a reptérhez. Igaz, hogy még úgy is 20 percet kellet kocsikáznunk de még így is hamarabb oda értünk mint gondoltuk.






Köszönöm szépen, hogy elolvastad! 🥰

Ne haragudjatok, hogy ennyit kellet várni rá de nem nagyon van szabad időm. Megpróbálom hamarabb hozni a kövi részt! Köszönöm a türelmeteket. Legyen szép napotok! 🥰❤️

A kezdet (BakugouxReader) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora