Part 26

452 23 0
                                    

Megszületett a döntés arról, hogy elmegyünk-e Shoutoval meginni valamit. Arra jutottunk, hogy miért is ne. Tájékoztattam róla a felemás hajú férfit is erről. Felhívtam és ő vidám hangján közölte, hogy ezt örömmel hallja. Ezt még ott a parkban döntöttük el, legalább nem leszünk egyedül. Persze mind a ketten élveztük a másik társaságát de azért úgy gondoltuk, hogy belefér és jót is tenne. Meglepően hallgattam Katsukit mikor ő maga javasolta azt, hogy jót tenne nekünk. Azt mondta azért, hogy ne csak folyton arra gondoljon, hogy mikor tehet végre magáévá. Én persze jól ki nevettem amire megsértődött. Igen még szép, hogy nekem is van eszembe ez a dolog, de én tudom magam türtőztetni, és elhessegetni ezeket a gondolatokat. Meg kérdeztem Katsukit, hogy nem-e zavarja majd az, hogy az exemmel kellesz majd együtt lenni. Azt felelte, hogy nyílván fogja zavarni, de nem lesz vészes. Dicsekvően elő ált, hogy őt senki se tudja le győzni, tehát engem sem fog elveszíteni. Igen az én Bakugoum ilyen nagyon magabiztos. De ami a legfontosabb az az, hogy mind a ketten szeretjük egymást és senki sem tud minket elválasztani. Én biztos, hogy nem tudnám megcsalni, és tudtam, hogy ő sem engem. Ha Katsuki még is meg csalna össze dőlne bennem a világ. Nem tudnék már mit kezdeni, sem vele sem más dolgokkal. De tudom, hogy ez nem fog megtörténni, hiszen nagyon szeret engem, és én is őt.

A park után egyből a szállodába mentünk és felkészültünk a holnapra. Ezután pedig lezuhanyoztunk és átöltöztünk én ki festettem magam, ki vasaltam a hajam, Katsuki pedig mint mindig most is jól nézett ki. Igazított tüsis haján befújta magát parfümmel minek illata édes volt és mégis férfias. Kinézete ismét rabul ejtett.

- Oh, de csinos valaki.- Méregetett szemeivel.
- Köszi szépen, te is egészen jól nézel ki.- Mentem közelebb hozzá, majd jobb kezemmel végig simítottam felsőtestén a vállaitól kezdve izmos mellkasán át, kockás hasaaljáig.
- Ne fogdoss!- Utasított, kissé hangját meg emelve, majd hátrább lépett tőlem.
- Ugh, mi bajod lesz?- Kérdeztem tőle flegmán.
- Nekem semmi, csak neked!- Jelentette ki.
- Miért mit teszel ha fogdoslak?- Kérdeztem felvont szemöldökkel, majd tovább fogdostam izmos testét.
- Jobban jársz, ha tényleg be fejezed....Ne izgass fel...- Morogta, majd elkapta a derekamat és magához, húzott. Tekintetét bele fúrta az enyémbe és szépen lassan, de szenvedélyesen megcsókolt. Miután szét váltak ajkaink ismét tekintetünk a másikéra talált.

- Most csak szerencséd van amiért nemsokára indulunk. Máskülönben már feküdnél az ágyban ruhátlanul.- Mondta, kissé feldúltan.
- Aghh, neked tényleg kéne egy kis szórakozás mindenben csak ezt látod.- Forgattam szemeimet.
- A te hibád mert így jelensz meg előttem!- Jelentette ki hangját kicsit megemelve.
- Nyughass már, szeretek szép, és csinos lenni úgy, hogy ha velem szeretnél lenni akkor ezt meg kell szoknod vagy ha nem sikerül akkor meg szöksz.- Utaltam arra a kis mondásra.
- Nem is kérnék tőled olyat, hogy ne szépítsd ki magad. Az én libám mindenkitől szebb így is úgy is, de attól még ezt a látványt ne vondd meg tőlem.- Kérlelt kis perverz tekintetével.
Én csak elmosolyodtam és átöleltem, majd arcára nyomtam egy puszit, ezt követően ő is át ölelt, majd felemelt és megpördített a levegőben. Todoroki Shouto hívását lent a hallban vártuk. Todorokinak szabadnapja volt ezért nem kellett a munka idő végéig maradnia így hamarabb el tudott jönni onnan. Kaptam egy üzenetet amiben az ált, hogy ,,Kedves [Név], végeztem, fél óra múlva érkezem a cég elé." Vissza írtam neki egy ,,Rendben"-t.
Kíváncsi voltam arra, hogy vajon kit is hozhat magával, Shouto. Amíg ezen gondolkoztam meg csörrent a telefonom. Shouto volt az azt mondta, hogy egy kis dugóba keveredett ezért kicsit késni fog de mi lassan elindulhatunk a céghez. Fogtunk egy taxit és el is indultunk a megbeszélt helyre. Mikor oda értünk 10 perc elteltével Shouto is oda ért az előbb említett helyre. Én két puszival köszöntöttem Katsuki pedig kezet fogott vele.

A kezdet (BakugouxReader) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora