Part 5

969 63 0
                                    

Mikor kiléptem a fülkéből a fiú tekintete rám tapadt.
Amikor észre vette magát gyorsan elkapta a fejét majd elpirult, abban a pillanatban én is így tettem és az én arcomon is látszott a színváltozás.

- Khm, na hogy tetszik?- Kérdeztem a fiút zavaromban.
- Annyira nem is rossz. - Morgott az orra alatt, elfordított fejjel ő is szintén zavarában, majd leült.
- Nekem nagyon tetszik, ezt veszem meg! - Jelentettem ki elégedetten.
Épp mentem volna vissza a fülkébe, hogy lehámozzam magamról a kiszemelt ruhát, amikor Katsuki megfogta a csuklómat, majd ránéztem bele néztem a vörös szemeibe majd szépen lassan elpirult. Mint ha mondani akart volna valamit nekem.
-Mi a baj? -Kérdeztem tőle.
-Ja semmi .- Válaszolt majd el engedte a csuklóm és leült vissza.
- Oh, értem! Akkor átöltözöm. - mondtam neki összezavarodottan.
- Milyen furcsa volt...mit akarhatott mondani?- Gondolkoztam a történteken miközben vettem felfele a pólómat.
-Oi, Liba meddig szenvedsz még? - Kérdezte a kint türelmetlenül várakozó férfi.
- Már kész vagyok! Feleltem válaszára.
- Na végre... most menjünk tovább.
- Még is hová megyünk még?- Kérdeztem tőle kérdően.
- Te eszes..nekem is kéne valamit venni.
- Oh, értem...segíthetek kiválasztani?
- Szerinted miért mondtam, hogy gyere velem? - Mondta, közben forgatta vörös szemeit.

Átmentünk a férfi osztályra, nagynehezen találtunk neki is egy tenger kék színű öltözéket nyakkendőt hozzá és fehér inget. Felpróbálta az említetteket igen csak jól ált neki. Nagyon elegánsan nézett ki annak ellenére, hogy a munka helyén is hasonló öltözékben szokott meg jelenni.
Lassan végeztünk a vásárlással én még a ruhámhoz illő cipőt is vettem mert gondoltam ha új ruha akkor legyen új cipőm is, meg persze nem is volt a ruhámhoz illő cipő így minden féle képen kellet egy.
Még elmentünk inni egy kávét, majd indultunk táskáinkkal a kocsihoz.

- Katsuki mikor lesz ez a parti?- Kérdeztem tőle.
- Jövő héten szombaton egy órától kezdődik nekünk hamarabb ott kell majd lenni.-Felelte a feltett kérdésemre.
- Oh, rendben van.- Mosolyogtam rá.
- Te meg mit mosolyogsz? - Kérdezte, majd vette elő a kocsi kulcsot és nyitotta fel a csomagtartót.
- Csak eszembe jutott, hogy ált rajtad a ruhád.- Mondtam neki, majd raktam be a kocsi hátuljába a megvásárolt termékeket.
- És abban még is mi volt olyan vicces te hülye liba?- kérdezte idegesen majd be ült a kocsiba.
- Nem azért mosolyogtam az előbb mert vicces voltál csak pont azt gondoltam, hogy jól ált és eléggé tetszettééé...öhm, akarom mondani jól ált csak.- javítottam ki mondatomat, majd én is be ültem a kocsiba a szőke férfi mellé és rögtön azután néztem is lefelé zavaromban.
A szőke férfi mosolygott az orra alatt és közben úgy tett mint ha semmit sem hallott volna. Persze tudom, hogy hallotta mosolyából ítélve. Ahogy elindultunk a kocsival Katsuki szólt hozzám.
- [Név], van kedved velem tölteni még pár órát?
- Igazából eléggé elfáradtam kimerített ez a sok járkálás és nézelődés. Meg holnap persze munka.- Válaszoltam neki.
Ezután a fiú arcán csalódottságot vettem észre. Néztem rá, majd szóltam hozzá.
- Öhm vagy inkább még is csak el mennék veled.- Mondtam neki közben tettem vállára a kezem.- Korán van még. De hova szeretnél menni? - Kérdeztem közben néztem rá az órára.
- Hát igazából csak vacsorázni akartam el menni veled meg közben koccintani természetesen csak kólával.- Mondta majd rám mosolygott.
- Oh, jól van és mire koccintanánk? - Tettem fel kérdésemet.
- Arra, hogy mind a ketten találtunk ruhát és arra, hogy el jössz velem anyámék partijára.
- Rendicsek! - Mosolyogtam rá mire ő vissza.
Katsuki elmondta, hogy a közelbe van egy viszonylag elég jó étterem, azt mondta meghív engem azért cserébe mert elmegyek vele a partira. Az elején ellenkeztem de aztán annyira erősködött, hogy végül bele egyeztem.
Oda értünk az említett étteremhez és besétáltunk az ajtaján. Körbe néztem nagyon gyönyörű volt a hely még sosem jártam itt azelőtt. Elmentünk egy asztalhoz és le is ültünk, jött azonnal egy férfi aki elénk rakta az itallapot én az egyik kedvenc üdítőmet kértem Katsuki pedig a korábban említett kólát.  Amint kihozták hozták az étlapot is.
Én is és Katsuki is választottunk ételt. Húsz perccel később ki is hozták. Mielőtt hozzá kezdtünk volna Katsuki így szólt.
- Tehát akkor Koccintsunk arra, hogy együtt megyünk a partira.- Mondta majd emelte poharát.
- Igen persze.- Emeltem a poharam én is az övéhez és koccintottunk.
- Egészségünkre!- Mondtuk egyszerre.

Megvacsoráztunk beszélgettünk, néhol kötekedtünk egymással, néhol pedig nevettünk. Jól éreztem magam. Örülök, hogy találtam egy ilyen személyt akivel ilyen jól kijövök. Bár a megismerkedésünkkor nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó kapcsolatunk lesz. Ismételten Bakugou Katsuki kocsijában ültünk és vettük az irányt a lakásom felé. Fél tíz lehetett mikor elindultunk az étteremből. Ezúttal oda értünk a lakásomhoz. Kiszálltam a kocsiból majd Katsuki kiszállt segített be vinni a táskákat igaz csak 3 táskám volt, de volt olyan kedves, hogy be vitte nekem a bejárati ajtón belülre. Amit természetesen megköszöntem.

-Oi, csitri! - Szólított meg.
- Tessék?- Feleltem neki és közben néztem rá kérdően.
- Köszi a mai napot. - Majd elmosolyodott.
- Én köszi és a meghívást is egészen jól éreztem magam. Szia jó éjszakát! - Mosolyogtam rá vissza, majd integettem a férfinak aki pár méterrel előttem ált.
- Jó éjt! - Kívánta vissza nekem, ezután beült a kocsiba és elment.
Én is beballagtam a lakásomba, és el mentem a fürdőmbe le mostam a sminkemet aztán le vetettem ruháimat és elkezdtem zuhanyozni.
Mikor ezzel végeztem fogat mostam, majd a szobám felé vettem az irányt, felöltöztem egy bő pólót vettem fel és egy kényelmes alsóneműt az alváshoz. Ennek végeztével lefeküdtem aludni, bár nem nagyon ment valamiért Shouto-n kezdtem el gondolkodni. Gondoltam mindenre, vajon jól alakulnak-e a dolgai? Be tudott-e illeszkedni, vagy kimerült-e vajon jól van? Nem tudtam róla semmit mivel én nem tudok üzenetet írni neki mert az én pénz tárcám nem engedheti meg. Ezután csak úgy hírtelen eszembe jutott Katsuki ezzel félre téve Shouto-t a gondolataimban.

- Hm, vajon mikor meg fogta a csuklóm a próba fülkénél mit akarhatott mondani nekem? Olyan volt mint ha közölni akart volna valami fontosat.- Gondoltam magamban közben néztem fel a plafonra.
Eztán oldalra fordultam és próbáltam el aludni.
Már majdnem aludtam, amit egy üzenetet kaptam ami zavart meg abban, hogy el aludjak.
Nyúltam a telefonomért és néztem meg az üzenetet.
Katsuki irt.
Üzenet tartalma:
,, [Név]! Holnap el ne késs de ha szeretnéd érted megyek és jöhetünk együtt. Benne vagy liba?"
Elolvastam viszont válaszolni már nem tudtam mert olyan fáradt voltam, hogy mikor elolvastam le is ragadt a szemem hisz az üzenet előtt már majdnem elaludtam. Így hát nem tudtam rá válaszolni. Mikor már jó mélyen aludtam elég furcsa álmom volt amiben Shouto integet és közben megy elfele ezzel egyidőben Katsuki szintén integetet de ő pedig jött oda hozzám. Ezután Shouto elhalványodott Bakugou-t pedig egyre élénkebbnek láttam. Az egész álom elég különös volt. Álmomban lévő személyem meg volt illetődve. Aztán pedig már teljesen más álmom volt. Amibe egyik fiú sem volt benne. Ezt az álmot zavarta meg az ébresztőm.

A kezdet (BakugouxReader) Where stories live. Discover now