Katsuki leparkolt a lakásom előtt. Kezünket el engedtük aztán nagy nehezen kiszálltam a kocsiból. Lábam nem nagyon akart engedelmeskedni az alkohollal megszállt agyamnak így össze vissza mentem. Majd hallom becsukódni a kocsi ajtaját.
- Várj te részeg liba segítek be menni.- ballagott oda hozzám, majd karolta át a derekam.
- Nem vagyok részeg tudok magamtól is menni.- Mondtam neki de közben én is belekapaszkodtam a nyakába jobb karommal.
- Persze én vagyok aki részegen alig tud menni nem én.- Morogta, majd vette el tőlem a lakáskulcsot és próbálta kinyitni az ajtót.
- Melyik kulcs az részeges liba?- Kérdezte tőlem a segítőkész férfi.
- Ott a középső az.- Motyogtam neki kérdésére.
- Ahj, de sok baj van veled. - Jegyezte meg majd be vitt az ajtón. - Hol van a szobád?- Kérdezte tőlem közben szemeivel kereste szobámat.
- Ott arra egyenesen a folyosón az első ajtó jobbra.- mutogattam szobám felé, majd elindultunk.Beértünk a szobámba Katsuki le tett az ágyra a biztonság kedvéért oldalra fordított. Hozott egy pohár vizet amit le tett nekem az éjjeli szekrényemre az ágyam mellé. Eközben kinyitottam a szemem majd elkaptam a kezét mikor emelte el azt a poharamtól.
- Itt maratsz velem?- Kértem meg a szobámban lévő férfit.
- Miért tenném? Én haza hoztalak bele raktalak az ágyba hoztam neked vizet ennyi nem volt elég?- Mormogta mélyhangján ezt követően ült le az ágyam mellé törökülésbe a földre.
- Nem tudom...kicsit magányosnak érzem magam nem akarok egyedül lenni erre akkor döbbentem rá mikor te olyan szeretettel segítettél nekem amit köszönök szépen.
- Ugyan liba csak az alkohol mondatja veled. És amúgy ne köszönd bárki meg tenné! - Jelentette ki közben hajamat seperte ki az arcomból közben kezét az arcomon hagyta. Nézett bele a gyönyörű vörös szemeivel szemeimbe.
- Olyan ritka színű szemeid vannak. Ez tetszik benned a legjobban.- Motyogtam neki, majd simogattam meg az arcát.Katsuki zavarában csak annyit mondott hogy ne beszéljek félre és igyam meg a vizemet. Ezután felültem és meg ittam az előbb említett folyadékot. Aztán csak arra lettem figyelmes, hogy iszonyatosan kell mennem a wc-re.
- Oh, a francba nincs kedvem kimenni a wc-re de majd bepisilek.- Hümmögtem egyet, majd felálltam és indultam elvégezni a dolgomat.
Mire vissza értem a szobámba Bakugou Katsuki nem volt bent.
- Hova lettél szöszi?- Mentem ki a nappaliba.
- Itt vagyok részeg liba.- kiabálta ki nekem a nappaliba.
- Mit csinálsz ott?- ballagtam oda hozzá.
- Csinálok neked egy teát.- Felelte kérdésemre.
- Oh, te olyat is tudsz?- nevettem el magam.
- Ne nevess hülye picsa, látom már józanodtál egy kicsit.
- Igen neked köszönhetően.- Oda mentem hozzá majd megöleltem.
- Te részegen mindig ennyire szeretsz mindenkit?- Kérdezte, majd ölelt vissza.
- Nem tudom miről beszélsz én nem vagyok részeg!- Jelentettem ki neki majd jobban rá karoltam.- Akkor - Itt maradsz velem? - Kérdeztem meg újra a fiút.
- Ha már annyira szeretnéd akkor maradok.- Engedett el zavarában a férfi.
- Tényleg itt maratsz maratsz?- kérdeztem tőle kis mosollyal az arcomon.
- Ha már annyira rajta vagy akkor itt maradok.- Mondta majd zavarában ő is mosolygott.
- Akkor én megyek letusolok. Te addig nyugodtan érezd magad otthon.- Mondtam, majd a fürdőm fele vettem az irányt.Miközben tusoltam egyre jobban józanodtam kifele.
Aztán egyszer csak fel eszméltem, hogy miket is műveltem és, hogy mire kértem meg a lakásomban lévő férfit. Belegondolva nem lehet semmi baj most az egyszer itt töltheti az éjszakát. Most már bunkóság lenne ha azt mondanám, hogy még is csak menjen haza főleg azért is mert kezdem sejteni mit is érez irántam. Végül végeztem, majd csak annyit vettem észre, hogy kopognak a fürdőm ajtaján. Majd kiszóltam.
- Tessék?
- Minden rendben van? Elég régóta bent vagy.- Kérdezte aggódva az ajtó mögül.
- Persze minden rendben. Csak hajat is mostam.- Mondtam, majd nyúltam törölközőmért.
- Jól van siess liba már késő van holnap pedig munka! - Jelentette ki aztán ellépkedett az ajtótól.
KAMU SEDANG MEMBACA
A kezdet (BakugouxReader)
RomansaBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...