Part 12

694 38 2
                                    

A partin sokan voltak sok tehetős, és befolyásos ember. Szép kis adomány gyűlt össze a parti végére én is és Katsuki is adományoztunk. A parti végére eléggé elfáradtunk és úgy döntöttünk, hogy haza megyünk mivel Katsuki vezetett ő nem ivott. Meg ígértem neki, hogy legközelebb én fogok vezetni ő pedig ihat amennyit akar, természetesen bele ment. Elindultunk Bakugouval haza és az úton persze, hogy kötekedtünk egymással. De a végére nevetés követte, jót nevettünk a másikon meg persze együtt is. Nem sokára haza is értem. Bakugou miután megállt a kocsijával én át hajoltam az ő oldalára és megöleltem.

- Köszönöm, hogy velem maradtál. - Mondtam neki, majd jobban magamhoz öleltem.
- Nem is akartalak magadra hagyni, csak az az erőszakos hülye picsa nem hagyott elmenni. Annyit dumált, hogy megfájdult tőle a fejem is.- Mondta közben ő is megölelt.
- Szóval nem azért maradtál mert vele akartál lenni?- Kérdeztem, majd ültem vissza a helyemre.
- Dehogy akartam én vele lenni ki nem állhatom az ilyen tapadó matricákat akiket alig lehet levakarni. - Felelte, majd össze vonta szemöldökét.
- Értem én meg azt hittem tetszik neked.- Motyogtam az orrom alatt.
- Hát, eléggé csinos volt de felszedni vagy valami...Nem tudnám nincs szükségem ilyen fajta lányra.
- Chh.. Szóval csinosnak találtad?- Kérdeztem tőle, közben húztam fel a jobb szemöldököm.
- Igen, te féltékeny liba! De nyugodjál meg szívem a tiéd.
- Nem vagyok féltékeny jó? Már megbeszéltük.- Förmedtem rá és fontam össze karjaimat.
- Ha tényleg nem vagy akkor nyugodtan elhívhatom randira?
- Nem bánom de azt mondtad nem akarsz ilyen típusú lányt.- Mondtam neki sértődötten.
- Nyugi már csak vicceltem kíváncsi voltam, hogy mit fogsz mondani de ez a nézésed mindent elárult.- Mondta, majd adott egy puszit az arcomra.
- Egy puszival nem lesz elnézve várom a bocsá—

Katsuki imádja velem ezt csinálni. Élvezi ha úgy hallgattat el, hogy számra tapasztja a száját. Nem bántam mert én meg imádtam a puha ajkait, de azt beszéltük meg, hogy várni fog rám addig míg nem tisztázom az érzelmeimet.

- Hé, azt mondtuk, hogy vársz rám.- Mondtam határozottan.
- Egy csók még nem a világ vége te liba...Nem tehetek róla ez a te hibád mert nem tudok neked ellenállni.- Magyarázta nekem.- Nem tetszik ha meg csókollak?- Kérdezte tőlem közben vörös szemei csillogtak.
- De tetszik szeretem is csak nem is vagyunk együtt és még kell nekem egy kis idő, hogy mindent rendbe tegyek magammal kapcsolatban.
- Értem liba, akkor mostantól csak akkor foglak megcsókolni ha te kérsz meg rá.
- Öhm...Rendben van szerintem ez így jó lesz. - Helyeseltem a fiúnak. - Hé, nemsokára kezdődik egy film nem akarod megnézni velem?
- Komolyan kérdezed vagy csak az alkohol miatt félre beszélsz? - Kérdezte tőlem a szőke férfi.
- Ahhj...Jól van milyen film ez?
- Ez az egyik kedvencem a/az [Kedvenc film] című film.
- Szerencséd van azt én is szeretem. De a film végén megyek haza.
- Rendben! Na gyere menjünk be.

Ezután be mentünk a lakásba és én egyből a konyhába vette az irányt. Vittem a filmes társamnak üdítőt meg volt otthon chips azt bele borítottam egy tálba és oda vittem azt is a nappali asztalára. Még volt 10 perc, hogy elkezdődjön a film. Addig Katsukit ott hagytam és elmentem lezuhanyozni. Miután készen voltam lehuppantam mellé a kanapéra. Katsuki át karolt és úgy várta, hogy kezdődjön a film.
Én a vállára hajtottam a fejem.

- Szeretem mikor hozzám bújsz.- Jegyezte meg, majd elkezdte simogatni a karom.
Én csak mosolyogtam közben jobban oda bújtam hozzá. Tényleg úgy nézhettünk ki mint egy szerelmes pár még ha nem is voltunk azok. Én igazán szerettem Katsukival lenni főleg ha volt bennem egy kis alkohol. Kezdtem azt érezni hogy szeretem Katsukit és nem pótlék ként. Bár azért még mindig nem nagyon vagyok tisztában a dolgaimmal. Mikor elkezdődött a film végig abban a pozícióban voltunk ahogyan az előbb. Figyelmesen néztük a filmet de csak a feléig, ugyanis sikerült elaludnunk. Nem sokkal később felkeltem és láttam, hogy filmből csak 20 perc maradt. Végig néztem aztán felkeltettem Bakugout.

- Vége a filmnek.- Simítottam végig az arcát.
- Bassza meg ne haragudj, hogy el aludtam és végül nem néztem meg veled.- Tette hasamra a kezét majd kezdte simogatni azt.
- Nem baj, én is elaludtam.- Fordultam oda hozzá.
- Akkor értem már miért tudtam ilyen mélyen aludni melletted.- Mondta majd mosolygott.- Mikor aludtam veled álmodtam.
- Oh, tényleg és mit?- Kérdeztem kíváncsian.
- Nem mondom meg ez az én titkom.- Mondta majd ölelt magához.
- Naa, ne csináld már szeretném tudni. - Ültem fel öléből és néztem a szemébe.
- Nem mondom eléggé erotikus volt szóval inkább megtartom magamnak.
- Ups, bocsánat MR. Titkolózós úr akkor ne mondja el.- Fontam össze karjaimat. - És akkor mi van ha erotikus? Meg fogok sértődni rajta?- Kérdeztem jobb szemöldökömet felhúzva.
- Nem fogsz megsértődni de ha elmondom megfoglak kívánni már az álmomban is meg kívántalak.
- Nem baj mondjad csak nyugodtan.- Vontam vállat.
- Úgy érted ha elmondom és rád mászok nem tiltakozol?
- Öhm...De igen csak kíváncsi vagyok az álmodra ha már rólam szól szeretném tudni.
- Ez esetben nem mondom el gyere rá magadtól. De talán egyszer elmondom.
- Na jó ha nem akarod akkor nem mondod.- Rántottam vállat, majd felálltam és elindultam a mosdó felé.
- Na mi csak nem megsértődtél?- Fordult utánam Katsuki.
- Nem csak elmegyek megmosom az arcomat.
Elkezdtem mosni az arcom mire végeztem vele a tükörből észre vettem, hogy Katsuki a hátamnál áll és közben mosolygott. Megtöröltem az arcom mire azután ő megölelt hátulról abban a pillanatban el is ejtettem a törölközőt a földre. A szőke férfi mosolya hamar lefagyott azután lehajtotta fejét a nyakamba.

- Mi a baj?- Kérdeztem tőle aggódva.
- Nincsen semmi csak rájöttem, hogy nem szeretnélek téged megbántani. Mindig a közelembe akarlak tudni. - Mondta a fiú szomorkásan.
- És ez hogy jutott eszedbe?- Tettem fel kérdésemet.
- Úgy, hogy azzal a szándékkal jöttem ide utánad, hogy beteljesítem az álmomat amit az előbb álmodtam. De megígértem neked, hogy addig amíg te nem akarsz semmit addig én sem teszek veled semmit akármennyire is szeretném. Tudom ha most meg tettem volna amit szeretnék akkor nem szólnál többet hozzám.- Mondta a szőke férfi közben lesütött fejjel.
- Hülye vagy azért mert vágysz rám és elköveted azt a hibát, hogy esetleg megcsókolsz még nem fogok megharagudni.- Mondtam neki, majd öleltem meg.- De azért maradjunk abban amiben meg egyeztünk. Ne siettess semmit.
- Szóval lehet róla szó, hogy esetleg mi ketten? - Csillant fel szemei.
- Nem tudom még a választ....
- Nem baj én várok. Vagy annyira fontos nekem, hogy várjak rád.
Erre nem tudtam neki mondani semmit. Csak mosolyogva oda léptem hozzá és megöleltem. Igen tudom túl sokat ölel-kőztünk az elmúlt a mai nap de mind a ketten vágytunk a másik ölelésére. Biztonságban éreztem magam Katsuki erős karjai között. Ő teljesen más volt mint Shouto a két ember nagyon különböző volt. Lehet ezért is kedveltem Katsukit mert egyáltalán nem emlékeztettet egykori kedvesemre sem a kinézetére sem a személyiségére így semmilyen mértékben nem hasonlított rá. Katsukival még beszélgettünk egy kicsit majd úgy döntött, hogy haza megy. De előtte még meg ígérte, hogy legközelebb végig nézünk egy filmet. Persze, hogy benne voltam. Mielőtt lefeküdtem volna szét néztem a hűtőmben kicsikét éhes lettem. Találtam egy kis kaját ami még tegnapról maradt meg. Elkezdtem enni, majd csörgött a telefon.

- Szia, Katsuki már is hiányzom?
- Csak azért hívtalak mert hallani akartam a hangodat lefekvés előtt.
- Hát hallottad. Most már aludhatsz.
- De kedves vagy liba.
- Haha, csak vicceltem.
- Tudom, mertél volna komolyan beszélni.
- Juj milyen mérges valaki. MR. Titkolózós ember.
- Kötekedj nyugodtan csitri akkor sem mondom el neked amit álmodtam.
- Most nem is akartam, hogy el mond.
- Akkor miért hoztad fel ezt a titkolózásos témát?
- Csak úgy!
- Jól van liba. Mostmár megyek aludni.
- Oh, okés aludj jól szép álmokat.
- Neked is liba...Remélem folytatódik az álmom.
- Remélem nem mert úgysem mondod el.
- Azt nem mondtam, majd ha eljön az ideje.

Mosolyogtam majd elköszöntem tőle. Lefeküdtem aludni de valamiért nem ment az alvás csak Katsukira tudtam gondolni és az álmára gondoltam, hogy miről is lehetett szó de nagyon kíváncsi voltam a részletekre. Fogalmam sincs miért érdekelt ennyire. De mikor rá gondoltam pillangók szálltak a hasamban és közben mosolyogtam magamba. Nagy nehezen elaludtam. Majd én is Katsukival álmodtam hát milyen meglepő de én is erotikusat álmodtam hajnali 4 kor ki nyitottam hírtelen a szemem. Kicsit sajnáltam, hogy véget ért. Úgy döntöttem, hogy titokban tartom. De főleg Bakugou előtt. Mire újból elaludtam már egy másik állom várt. Most a barátnőmről szólt álmomban azon gondolkoztam, hogy felhívom majd és elhívom valamerre úgy is rég tartottunk csajos napot. Reggel így is tettem a barátnőm benne is volt megbeszéltük ha magunkhoz tértünk és induláshoz készen leszünk ide jön értem.



Köszönöm szépen ha elolvastad! 🥰❤️

A kezdet (BakugouxReader) Where stories live. Discover now