Az este nagyon jól telt, nevettünk, táncoltunk, és még ittunk elég sokat. Jól elvoltunk, jobban meg ismertük egymást. Ami meglepett az az, hogy Katsuki egész rendes is tud lenni őt közelebbről is meg ismerhettem. Mesélt a múltjáról a középiskolás éveiről. Ennek örömére én is meséltem neki a múltamról, és mindenféléről. Olyan jól telt az este, hogy azokban a pillanatokban el is felejtettem,hogy mi történt velem. Lassacskán haza szédelegtünk.
-Oi,[Név] jó volt veled megismételhetnénk, de csak mi ketten.- Fogta meg a vállam és súgta a fülembe.
-Jól hangzik. Jól éreztem magam veled. - Súgtam vissza neki.
Elköszöntem a többiektől Jirou-nak külön megköszöntem,hogy nem hagyott magamra.
Elköszöntem tőle is és elindultam haza.
Amint haza értem egyből le feküdtem semmi fürdés és fogat mosás nélkül. Annyira szédültem,hogy nem tudtam fel állni így elaludtam, majd reggel kinyitottam a szemem.
-Huh így aludtam el? Áuh a fejem.- fogtam meg az említetett.Mentem letusoltam mire vissza értem a szobámba, hallottam hogy a telefonom csipogott.
Oda mentem felvettem és megnéztem mi az.
Egy üzenet volt Shouto írt nekem.
Üzenet tartalma:
,,Kedves [Név]!
Remélem, hogy jól vagy. Én rendben megérkeztem nem volt semmi gond én is jól vagyok. Már itt vagyok egy szállodában amit a cég biztosított nekem. Eddig minden rendben ment, hétfőn kell mennem az itteni reklám céghez, majd eligazítanak. Nem nagyon fogok tudni írni mert el leszek foglalva. Hiányzol tudom,hogy én is hiányzom bár ne kellet volna eljönnöm ide, de apám ragaszkodott hozzá. Kívánom, hogy légy boldog és ne szomorkodj 5 év múlva találkozunk. Búcsúzom tőled minden jót adj bele mindent a munkahelyeden és a magán életedben is. A közös emlékeinket megőrzöm és mindig jó szívvel gondolok majd rá vissza. Vigyáz magadra. Szeretlek!
Szia."-Shoutoooo...- Öleltem magamhoz a telefont. -Én is szeretlek.- Fordultam oldalra az ágyban.
Ezután próbáltam elütni az időt. Ettem egy kicsit takarítottam, majd leültem nézni a tv-t. Aztán csak arra lettem figyelmes, hogy csörög a telefonom. Nyúltam utána majd nézem a kijelzőt.
-Ismeretlen szám?- Vakartam a fejem, majd fel vettem.-Szia, liba! Mit csinálsz?
-Öhm...Bakugou? Szia!
-Ki más lenne idióta. Szóval mit csinálsz?
- Semmit.- Válaszoltam a Fiúnak.
-Csodás! Akkor lenne kedved találkozni?- kérdezte.
-Nem lehet,hogy a fejedre estél ma reggel?- lepődtem meg a szőke férfi kérdésén.
- Hülye liba! Jössz vagy sem?- Kérdezte fennhangon.
- Öhm, mért is ne? Oké megyek tényleg nincs semmi dolgom ami volt azt már meg csináltam.
- Remek akkor 20 perc múlva oda megyek érted, majd írd le a címed.- Mondta majd lerakta.
- Mit akarhat tőlem ez a robbanófiú?- Kérdeztem magamtól.
Elkezdtem készülni feltettem egy kis natúr sminket magamra majd vártam, hogy megérkezzen az a férfi akivel nem rég telefonáltam. A végére már annyit vártam, hogy kezdtem azt hinni, hogy nem is fog jönni. Aztán nem sokkal később hallom a csengőt. Oda ballagtam az ajtóhoz és nyitottam ki azt.- Elkéstél azt mondtad 20 perc több mint egy órát vártam rád.
- Hallgass és gyere! - Jelentette ki és fogta meg a csuklóm és elkezdet húzni a kocsija felé.
- Hé, hova megyünk amúgy?
- Azt mondtam csend legyen. Majd ha oda értünk meg látod.- Felelte mogorván.
- Oké-oké értettem.- forgattam meg a szemem
Beültünk a kocsiba, és útnak eredtünk ezt követően beértünk a belvárosba. Megálltunk a pláza parkolójában. Néztem rá a fiúra kérdően- Miért jöttünk ide?- Kérdeztem a mellettem ülő férfitól.
- Megyünk és veszünk neked egy csini ruhát. Gondolom van neked de lesz egy parti amire szeretnélek meg hívni. Mivel meg vagyok hívva rá hozhatok magammal + egy személyt és téged szeretnélek elvinni magammal.
- Hé, ácsi te honnan vetted, hogy el akarok veled menni oda?- Húztam fel a szemöldököm.- Amúgy sem szeretném, hogy te vegyél nekem ruhát én is meg tudom venni.
- Eljössz és kész! Csak téged tudlak el hívni hozzád állok a legközelebb.- Mondta lefele hajtott fejjel egy kicsit elpirult arccal.
- Ahhj, és miféle parti ez? - Kérdeztem tőle.
- A szüleim rendezik és én ha akarom ha nem akkor is el kell mennem szóval neked sincs választásod.
Egyébként jótékonysági Parti/Bál lesz éhező családoknak és beteg gyerekeknek fogunk pénzt gyűjteni.
- Oh, milyen rendes szüleid vannak neked! Öhm rendben el megyek. De én veszem meg a ruhát nincs szükségem a pénzedre! - jelentettem ki neki határozottan.
- Akkor tényleg el jössz? - nézett rám csillogó szemekkel.- Vagyis pont le szarom úgy is el rángattalak volna.- fordult el tőlem.
- Haha! - Nevettem el magam.
- Mi olyan vicces liba? Kérdezte morogva.
- Semmi-semmi. - Kuncogtam az orrom alatt.
- Na azért! Na szállj ki.
- Oh, most meg ki dobsz?- Néztem rá kérdően.
- Nem te észlény menjünk be.
- Jah, okés- Kuncogtam magamon.
Erre ő is mosolygott.
- Jé, te tudsz jó kedvű is lenni? -Jegyeztem meg gúnyosan.
- Hallgass és haladjunk.
Be mentünk a korábban említett épületbe, és kerestünk egy elegáns boltot. Találtunk is egyet örömmel nézelődtem. Láttam, hogy Katsuki leült, gondolom egy porcikája sem kívánta ezt az egészet.
- Hé, ha nem akarsz itt lenni akkor miért jöttél velem? Miért nem tettél ki és mentél el?
- Mert látni akartam,hogy milyen ruhát veszel magadnak plusz nekem is olyan színben kell majd lennem...meg meg akartalak benne nézni. - Motyogta, majd elpirult.
Amire én is el pirultam a hallottaktól és attól, hogy a láttam a fiút elpirulni.
Ezután találtam egy gyönyörű ruhát tenger kék szine volt, és kis szolid a dekaoltásomnál volt három sor kő egyből elnyerte tetszésemet.
-Awwhh, ez tetszik megyek felpróbálom.
- Menj csak majd kiabálj ha fel vetted.
- Hülye vagy gyere ide itt a fülke előtt vannak székek ide is leülhetsz.
- Tudod ki a hülye! Te hülye liba.- förmedt rám vissza.
- Jó- jó csak gyere már.
- Ne parancsolgass! Jelentette ki a szőke férfi.
- Na fel vettem megnézed? Szerintem nagyon jól áll.
A fiú meg ált a fülke előtt és csak méregetett a szemeivel, közben kicsit lefagyva.Sziasztook! Remélem eddig tetszik nektek még nem írtam nektek semmit sem írjátok le nektek hogy tetszik eddig. Remélem sokan fogjátok olvasni. Ez az első könyvem szóval lehet azért tűnhet amatőr munkának. Na puszi mindenkinek olvassátok sokan! 🥰❤️
Jaa még annyit hozzá tennék, hogy mind a két fiút nagyon szeretem ezért tettem bele Todorokit is . 🥰
YOU ARE READING
A kezdet (BakugouxReader)
RomanceBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...