Mindenki tele volt a hasa vacsora után. Elbeszélgettünk, nevettünk anya kínálgatott minket még desszerttel. Katsukinak az is le ment de belém már nem fért semmi így én nem ettem.
- Na és Bakugou?- Szólt anya.- Miket szoktál csinálni a szabad idődben?- Kérdezte a szőkét.
- Legtöbbször [Név]-val/vel szoktam lenni, de szoktam egy héten 1- szer vagy 2-szer edzeni meg úszni. - Válaszolta anyának Katsuki.
- Oh, értem. Hát látszik is rajtad, hogy nem hanyagolod el a tested.- Jegyezte meg mosolyogva.
- Anya! Ilyet nem illik mondani.
Katsuki nevetett zavarában. Apa meg csak forgatta szemeit.
- Jól van, bóknak szántam.- Mondta nyugtatóan.
- Ugyan már köszönöm szépen. Amúgy is annak vettem.- Mondta, majd vakarta meg tarkóját egy fél mosollyal.
Hála Istenek ezt a kínos párbeszédet egy telefon csörgés zavarta meg. Anyát hívták, anya fel vette és csak annyit vettem ki a szavaiból, hogy valaki jön ide minálunk. Mikor anya le tette el is mondta, hogy az öcsém volt az. Mivel az öcsém 21 éves és egyedül lakik egy másik városban, ezért ő sem mindig szokott itthon lenni. Éppen azt közölte anyának, hogy lesz pár szabad napja és itthon akarja tölteni. Azt is elmondta, hogy értesült róla apától, hogy én is itthon vagyok és gondolta meglátogat engem is. Bizony a munkáink miatt nem mindig látjuk egymást. Tehát most nagyon örültem annak, hogy most ő is el tud jönni. Legalább Katsuki meg ismeri a teljes családot remélem meg kedvelik egymást, bár öcsém mindig is könnyen barátkozó volt, és mindig jól kijött mindenkivel. Miután anya be jelentette, hogy hamarosan jön az öcsém pontosabban 20-25 perc és meg érkezik. Anya gyorsan meg terített a hamarosan érkező fiatal embernek is. Én meg Katsuki elmentünk a nappaliba leültünk egymással szembe. Katsuki csak nézett rám kérdően.
- Na mondjad! Látom valamit kérdezni szeretnél.- Jegyeztem meg neki.
- Neked van egy öcséd?- Kérdezte.- Nem is mondtad.
- Persze mert nem is kérdeztél soha semmit a családomról.- Válaszoltam neki.- De mostmár tudod.- Mosolyodtam rá.
Nem sokkal később megérkezett drága kis öcsém bele ugrottam a nyakába örömömben.
- Szia, nagyon rég láttalak már, jó látni.- Mondtam, testvérkémnek aki az imént jött meg.
- Szia, nővérkém. Téged is jó látni.- Mondta mosolyogva.
- Oh, igaz is nézd ő a munkatársam Bakugou Katsuki anyáék azért hívták ma el mert ő vele megyek New York-ba.
- Jaj tényleg! Gratulálok nektek.- Mosolyodott ránk.
- Köszönjük szépen öcsikém.- Köszöntem meg mosolyogva.
Bemutatkoztak kezet fogva a két fiú.
Testvérkémet anya és apa is köszöntötte. Mind nagyon örültünk annak, hogy eljött ma. Anya be tessékelte öcsémet az étkezőbe mondván, hogy szedett neki enni.
- Ahh...-Sóhajtott egy hosszút.- Már nagyon éhes vagyok csak reggel ettem egy szendvicset.
Azt tudni kell, hogy öcsém 196 centiméter és 120 kiló. Igen kicsit termetes de mi így szeretjük. Nem csak ő maga a nagy de a szíve is, nagyon tud szeretni főleg meg minket. Egy nagyon rendes fiatal ember és hála az égnek sikeres is anyagilag. Hamar le is ült és elkezdte fogyasztani a vacsoráját. Mivel anya sokat csinált így maradt még bőven és melegíteni se kellet mert még pont elfogatható volt a hőmérséklete. Én is és Katsuki is le ültünk hozzá az asztalhoz és miközben ő evett beszélgettünk vele. Anya miután elmosogatott ő is csatlakozott hozzánk. Így négyesben beszélgettünk. Apa mivel ő is sokat evett ő lepihent és nézte a tv-t.
- Na és mi újság van, fiam?- Kérdezte anya.
- Minden a legnagyobb rendben.- Mondta majd bele ivott a vizébe.
- És a barátnőddel meg vagytok?- Tettem fel kérdésemet én is.
- Jól elvagyunk.- Válaszolta meg kérdésemet.- Anya ha nem bánjátok holnap elhoznám ide őt is. Mert neki is lesz szabad napja és mondtam akkor töltsük itt.- Kérdezte anyát.
- Oh, nyugodtan. Kedveljük a barátnődet.- Mondta mosolyogva.
- Rendben van akkor később felhívom és közlöm vele.- Mondta miután végzett vacsorájával.- És ti? Milyen kapcsolatban vagytok egymással?- Kérdezett engem testvérkém.
Mi Katsukival egymásra néztünk egyszerre, és mind a ketten kicsit elpirultunk.
- Oh, ne is mondjatok semmit. Már le vágtam, hogy ti együtt vagytok.- Mondta huncut mosollyal az arcán. - Mióta vagytok együtt?- Tette fel kérdését.
- Öhm...Pont ma óta. Az-az pár perce kért meg Katsuki, hogy legyek a barátnője.- Válaszoltam teljesen elpirulva mint egy kis tini lány.
- Ez mikor is történt? Mert még mikor meg érkeztettek nem voltatok együtt.- Kérdezte anya egyik szemöldökét felvonva.
- Mikor fent voltunk [Név] szobájában. Akkor beszélgettünk kettőnkről.- Válaszolta Katsuki.
- Oh, értem már miért voltatok akkor ilyen sokáig.- Mondta anya, akinek arcán látszódott, hogy össze ált a kép.
Én is Katsuki ismét egymásra néztünk anyának a megjegyzése után. Persze ismét elpirulva. Mert ugye történtek még más dolgok is.
- Kérsz még? Szedek még ha kell.- Kérdeztem öcsémet gyorsan témát váltva.
- Nem kell, köszi tele vagyok.- Válaszolt öcsém.- De megyek lefekszem a szobámba mert eléggé sokat vezettem és ma sokat is dolgoztam szóval fáradt vagyok.
- Menjél csak nyugodtan.- Mondta anya.
- Na gyere bemutatom a ház többi részét.- Mondtam Katsukinak.
- Okés, menjünk.- Válaszolta.
Előbb el mentünk meg mutattam neki a játékszobát amiben ps4 volt, és még sok más játék. Katsukinak le esett az álla.
- Nektek külön szobátok volt erre?- Kérdezte kikerekedett szemekkel.- Nekem is voltak ilyenek de nem volt külön szobám hozzá. Mondjuk én egyke vagyok. Szóval lehet ez az oka.- Nevettet magán.
- Valószínüleg.- Válaszoltam neki.- Van kedved valamit játszani?- Kérdeztem a szőke férfit.
- Aha van kedvem de nem ezekkel hanem veled az ágyban.- Mondta perverzen mosolyogva.
- Ha-ha...nagyon vicces. Na játszunk?- Kérdeztem meg ismét.
- Nem viccnek szántam.- Jegyezte meg, majd becsukta az ajtót és ide jött hozzám.
- Mit szeretnél?- Kérdeztem meg.
- Tudod te is....annyira szép vagy nem tudok neked ellenállni!- Jelentette ki, majd magához húzott derekamnál fogva és megcsókolt.
- De Katsuki!- Szólítottam meg félbe szakítva a csókot.
- Mi az már?- Morogta kicsit idegesen.
- Akkor nem játszunk?- Tereltem el figyelmét a szexről.
- Nem lehetne utána?- Kérdezte vissza.
- De anyáék lent vannak öcsém meg itt fent alszik a másik szobába.- Mondtam neki halkan.
- Na jó igazad van. De sokkal tartozol már nekem amiért folyton le állítasz.-Mondta, majd bele túrt a hajába.
- Persze-persze, sokkal! Álmodozz csak.- Mondtam nevetve.
- Ne kötekedj velem liba!- Jelentette ki.- Na jól van játszunk. Szét nézek mivel lehet játszani, és én választok mert most te büntetésbe vagy.- Mondta mosolyogva.
- Még, hogy büntetésbe...haha...Ez vicces.- Nevettem el magam.- De mindegy választhatsz te hisz te vagy a vendég itt.
Katsuki ki választotta a Genshin nevű játékot. Mivel neki is meg van a játék az ő fiókjával lépet be. Meg lepett, hogy ő már 53-mas level-n van én még csak 41 level-en. Neki meg volt egy csomó 5 csillagos karakter nekem csak 3 volt neki meg 6, Zhongli, Baal, Venti, Jean, Mona, és még Diluc is, és egy csomó jó 4 csillagos. Ki játszottunk magunkat jól is szórakoztunk de hamar el telt az idő, és nekünk lassan indulnunk kellet. Játék után meg mutattam még a garázsban lévő edzőtermet is ahol Katsuki ki is próbált egy két dolgot. Idő közben öcsém is felkelt. Örültem neki mert legalább nem úgy mentünk el, hogy nem köszöntem el tőle. Indulás előtt meg köszönte Katsuki a vendéglátást és a finom vacsorát is. Kezet fogott apával és utána öcsémmel is, anyát ismét kézfejen csókolta és végül én is elköszöntem. Elindultunk és már a kocsiban meg beszéltük, hogy mivel már késő van ne vezessen még Katsuki külön az ő lakásához is ezért mondtam neki, hogy inkább maradjon nálam éjszakára. Boldog voltam, hogy Katsukival végül csak össze jöttünk. Alig vártam már, hogy barátnőjeként együtt aludhassak vele. Katsuki mint mindig most is fogta a kezemet egész úton. Mikor a városba értünk piros lámpáknál letámadott csókjaival. Mindig is élveztem a csókját akár hányszor csak meg csókolt mindig meg kívántam a férfit. Így nagyon nehezemre esett vissza utasítani őt. Imádtam a tüsis, puha szőke haját, a gyönyörű vörös színű szemeit, és a jól kidolgozott testét. Mindig eltudott csábítani azzal ahogyan rám néz. Szerettem mikor rám mosolygott és mától az enyém, és nem akarom elengedni soha sem. Shouto-ba is szerelmes voltam, de Katsukinál más vele erősebb szerelmet éreztem. Alig vártam már, hogy hozzá bújva elaludjak. Katsukival kibeszéltük a mai napon történt dolgokat. Kiderült, hogy meg eléggé meg kedvelte a családomat. Amit igazából észre vettem, hogy a családom is. Öcsémet nem nagyon tudom mert nem sokat volt velünk de tudom, hogy neki is szimpatikus volt Katsuki. Lassacskán meg érkeztünk leállt Bakugou a lakásom előtti parkolóban, majd így szólt.
- Akkor mától a barátnőm vagy?- Kérdezte
- Igen, hogy ha komolyan gondolod.- Jegyeztem meg.
- Persze erre vágytam régóta!- Jelentette ki.- Figyelj teljesen el vetted az eszemet! Nem bírnám nélküled. Most, hogy össze jöttünk meg van minden örömöm. Vagyis...egyet leszámítva.- Vakarta meg tarkóját.
- És mi lenne az?- Kérdeztem kíváncsian.
- Hülye liba! Szerinted mi lenne az?...De tudod mit?- Tette fel kérdéseit.- Legyen úgy ezzel is mint a csókkal nem kényszerítelek rá addig amíg te nem akarod.
- Ki mondta, hogy én nem akarom?- Kérdeztem a szőke férfit egy fél mosollyal a számon.
- Mi? Miért te is akarod?- Kérdezte vissza kikerekedett szemekkel.
- Már akkor is akartam mikor elsőnek akartad. Csak azért utasítottalak vissza mert féltem a következményétől meg persze nem akartam, hogy azt gondold, hogy Shouto pótléka vagy.
- Te most szórakozol velem? Már az elejétől fogva kívántál engem? Jó tudom, hogy nem tiszta a fejedben mit is szeretnél de ha én ezt tudom...argh..na mindegy.- Morogta kicsit morcosan.
- De mostmár minden más...A barátnőd vagyok...És sz-szeretlek.- Mondtam elpirulva.
- Mit mondtál?- Kérdezte hangulatot váltva és mosolyogva.
- SZERETLEK! Süket.
- Hallottam csak vissza adtam neked a korábbit. Én is szeretlek.- Mondta, majd közel hajolt hozzám és nyomott egy puszit az arcomra.
Ennek hatására én még jobban elvörösödtem.
- Gyere menjünk be. Nagyon fáradt vagyok kis libám. Örülök neki, hogy te is szeretsz engem. De akkor nem mondtam semmit ha te is akartad mindig is, szóval vissza vonom.- Mondta majd elkapta a derekamat és úgy sétáltunk be a lakásomba.
- Oh rendben van már el is felejtettem.- Mondtam séta közben.
Alig, hogy be mentünk el is mentem gyorsan a konyhába öntöttem magamnak egy pohár vizet. Katsuki utánam jött és kiszolgálta magát. Ő bárhol otthon tudja magát érezni. Anyáéknál is így tett.
- Ahj de jó lenne most egy kád jó meleg vízben áztatni magam. Megyek is engedek magamnak.
- Várj csak libám, akarsz együtt fürödni?- Kérdezte perverzen vigyorogva.
- Dehogy is...hülye vagy én szégyellős vagyok.- Mondtam zavartan.
- Na előttem nem kell az lenned! Úgy is foglak majd látni meztelenül!- Jelentette ki, majd magához ölelt.
- Nem tudom...Na jól van, de előbb lezuhanyozok és utána ki öblítem a kádat és csinálok vizet. De addig nem jöhetsz be értve?
- Most komolyan bele egyeztél?- Nézett rám kíváncsian.
- Igen elvégre mostmár együtt vagyunk. - Válaszoltam félénken a férfinak.
- Oh, igen ezt már szeretem!- Mondta, majd megcsókolt.- Na akkor menj mert már eléggé fáradt vagyok.
- Rendben főnök!- Mondtam kötekedve. Ennek hatására Katsuki utánam csapott rá a fenekemre. Én hátra néztem mosolyogva ő pedig először a fenekemet bámulta perverzen ajkait meg nyalva ezután pedig rám nézett ugyan olyan mosollyal mint ahogy a fenekemet nézte. Be értem a fürdőbe és nagyon vert a szívem azt hittem ki ugrik a helyéről. Próbáltam lenyugodni és elkezdeni a zuhanyzást. Nem nagyon ment mivel folyton arra gondoltam mi lesz ha Katsuki meg lát meztelenül és ki szeret belőlem?! Mivel nem volt nagy önbizalmam ezért gyakran gondoltam ilyenekre. Próbáltam el hessegetni ezeket a gondolatokat és nagyjából sikerült is. Közben állítottam befele a víz hőjét és mikor be állítottam elkezdtem vetkőzni. Néztem magamat a tükörben, és közben azt kérdeztem magamtól, hogy vajon tetszeni fog-e neki amit majd látni fog. Majd mikor levetkőztem be álltam a zuhany alá. Gyorsan megmosakodtam mindenhol, aztán kimostam a kádat. És elkezdtem engedni bele a vizet miután bele helyeztem a dugót. Tettem bele sok tusfürdőt, hogy majd a nagy habban ne látszódjon semmi belőlem. Mivel sarok kádam volt ezért eléggé nagy hely volt benne. Lassan meg is telt a kád vízzel én ki kiabáltam a férfinak, hogy most már jöhet. Gyorsan bele másztam a kádba, hogy ne előtte keljen. Mikor bele ültem Katsuki be is nyitott. Ő már fél pucéron volt egy szál gatyában.
- Oi, be ültél nélkülem?- Kérdezte jobb szemöldökét felvonva.
- Fáztam egy kicsit, bocsi.- Mondtam neki védekezés kép.
- Jól van meg bocsáttok.- Mondta, majd le vette magáról az utolsó ruha darabot is.
- Úristen akaratlanul is oda néztem..jézusom milyen nagy...- Gondoltam magamban majd hírtelen elvettem a tekintetem.
- Láttam ám!...Tetszett?- Kérdezte szokásos perverz mosolyával, majd beült velem szembe.
- Mi te most miről beszélsz?- Játszottam a hülyét.
- Ne nézzél hülyének láttam, hogy oda tapadt a szemed...akarod megfogni?- Mosolygott közben nyúlt a kezemért.
- Mi? Nem szeretném!- Jelentettem ki össze szorított szemmel.
De akkorra már meg is éreztem a víz alatt az újaim közt Katsuki hím tagját. Fejem tiszta vörös volt, az ilyen helyzetekben tényleg úgy tudok viselkedni mint egy szűz tini lány. De csak akkor még ha nem volt még közöm úgy férfihoz.
- Már fel is ált neki..tényleg nagyon kívánhat. Oh, milyen kemény és vastag is...jaj nekem... mit csinálok? Fogdosom tudtomon kívül.
- Na..tudtam én, hogy tetszik...ha már így bele élted magad gyere közelebb.
Oda húzott magához a vízben és megcsókolt. Szenvedélyes csókunk hatására én is el lazultam. Mind addig amíg Katsuki el nem kezdett fogdosni.
Erre én félbe szakítottam egy percre Katsukit.
- Ne haragudj, hogy ismét félbe szakítalak...De a testem..- Pirultam el zavaromban.
- Mi van vele?- Kérdezte kíváncsian.
- Szóval azt akarom mondani, hogy kö-vér vagyok. - Mondtam ki nehezen.
- Ne hülyéskedj már! Nem vagy az.
- De! Nézd meg!- Felálltam hírtelen. De abban a pillanatban vissza le ültem mikor rá jöttem, hogy mit is művelek.
-Oi, még is miket nem mondasz..eszméletlen jó tested van. Te ne merd azt mondani, hogy nem nézel ki jól! Ezt jegyezd meg! Akivel Katsuki szóba ál az csak szexis lehet! Megértetted?- Mondta határozottan.
- Akkor nem tartasz kövérnek?- Mondtam lehajtott fejjel.
- Hát most, hogy láttam a testedet teljesen meztelenül még jobban kemény lettem oda lent. Gyere nézd meg!- Jelentette ki majd ismét oda húzta a kezemet.
- Hé, elhiszem akkor is ha mondod... nem kell be bizonyosodnom róla úgy, hogy meg is érintem.
- Csendet és élvezd azt amit érzel. És most már ne szakíts félbe érezni akarom a bőrödet az enyémen.- Mondta, majd ismét nekem esett csókjával.
Mostmár rendben volt minden tudtam, hogy Katsukinak tetszem, ha magamnak nem is. Kicsit növelte az önbizalmamat. Így már tudtam élvezni azt ami most kettőnkkel történik.Köszönöm szépen, hogy elolvastad! 🥰
Igaz vasárnapra ígértem de csak most tudtam megírni. Ne haragudjatok. Hamarosan hozom a kövit. Legyen szép napotok. 🥰❤️
ESTÁS LEYENDO
A kezdet (BakugouxReader)
RomanceBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...