Úgy éreztem, hogy a fellegekben járok. Katsuki gyengéd lágy csókjai ismét magával ragadtak. Ahogyan Katsuki végig simította a testem kezével, teljesen bele remegtem. És valóban éreztük magunkon a másik bőrét. Katsuki szájával melleimet is, és mellbimbóimat is kényeztette ennek hatására kis nyögések hagyták el az ajkaimat. Ezt a folyamatot, most Katsuki szakította meg.
- Figyelj...Nem bírtam ki, hogy ne essek neked...De nem szeretem a vízben csinálni.- Közölte lihegve.- Befejezem a fürdést és folytassuk a szobában amit elkezdtünk.- Javasolta.
- Oh, rendben van. Addig én meg törölközöm, és bent meg várlak.- Mondtam, majd ki szálltam a kádból.
- Jól van de fel ne merj öltözni. Ha kész vagyok utána egyből folytatjuk,
- Jó-jó!- Magamra csavartam a törölközőt, majd egy csókot adtam a férfinak, utána meg elmentem az említett helyiségbe.
Amíg vártam a történésekre gondoltam persze vérvörös fejjel.
- Most tényleg meg fog történni Katsukival?- Tettem fel magamnak a kérdést.- Már én is alig vártam ezt a pillanatot. Élvezem Katsuki kényeztetéseit.
Ezeket ki gondolva meg is érkezett Katsuki törölközőben amit a derekára csavart.
- Megjöttem!- Jelentette ki, majd egyből le rántotta magáról a törölközőt és be mászott mellém.
- Gyors voltál.- Jegyeztem meg a férfinak.
- Mert rólad van szó.- Mondta perverzen mosolyogva.
Katsuki be mászott lábaim közé és ismét elkezdett csókolgatni. Elsőnek az ajkaimat célozta meg, azután pedig végig csókolgatott nyakamtól lefele a hasam aljáig. De eközben kezeivel végig simították idomaimat. Volt, hogy bele mart combjaimba és a fenekembe. Nagyon élveztem az együttlétet és azt ahogy Katsuki kényeztetett. Ezt a szőke férfi is észre vette. Lassan feltolta lábaimat ő pedig be mászott közéjük először ujjaival izgatott oda lent elsőnek csak egy ujjával hatolt belém aztán követte a második is. Így már 2 ujjal izgatott, ezután nyelve segítséggel izgatott tovább. Ennek hatására teljesen benedvesedtem, és persze kis nyögéseket is hangoztattam ezzel jelezve, hogy hamarosan elmegyek. Katsuki hirtelen megállt.
- Nem így fogsz el menni.- Jelentette ki.- Látom eléggé élvezed lepedő is tiszta nedves már tőled.- Jegyezte meg, majd ismét felettem volt.
Lábam közé befurakodott és ismét elkezdte csókolgatni a nyakamat nyalni a mellbimbómat a másikkal pedig az ujjai játszottak. Én is viszonoztam kigyúrt testének fogdosását bele-bele martam vállaiba és simítottam kockás hasát.
- Tudom, hogy rég csináltad ezért oda figyelek rád és gyengéd leszek.- Mondta, majd felvette a földről a nadrágát és ki vette fal zsebéből az óvszert.
Fogaival kibontotta és gumit ráhúzta hímtagjára. Mikor végzett az előbbi cselekménnyel lassan oda tette szeméremajkaimhoz hímtagját, majd meg próbált be hatolni.
- Nagyon nedves vagy..De szűk is.- Jegyezte meg, majd tolt még egyet csípőjével.
Szépen lassan sikerült belém hatolnia. Mivel nagy volt és vastag felnyögtem mert fájt egy kicsit. De nem annyira mint ha még szűz lettem volna.
- Fájt?- Kérdezte és kissé lassabban mozgatta csípőjét.
- Egy kicsit...De mindjárt jobb lesz. Csináld!- Utasítottam.
- Oh, mond még!- Utasított ő is.- Nyögj nekem libám.
Nem is kellet mondania jött az magátol is. Katsuki csípője lassan és óvatosan mozogtak, amit én nagyon élveztem fel-fel emeltem néha én is a csípőmet. A férfi is hangokat adott ki ennek hatására én egyre szaporábban nyögtem, és nagyon élveztem.
Katsuki gyorsabbra vette a tempóját ennek hallatán.
- Még...Még...Csináld még!- Mondtam, közben végig nyögéseket hangoztattam szavaim közt.
Katsuki még gyorsabban mozgatta csípőjét.
- El...elfogok menni!- Jelentettem ki, ezután mondatom végén egy nagyobb nyögés hagyta el az ajkaimat.
Katsuki velem egyszerre ment el. Még mindig bennem hagyva hímtagját rám feküdt mellkasomra hajtva fejét. Mind a ketten lihegve karoltuk át a másikat. Csodálatos élményben volt részem. Olyan jól el élveztem, hogy még a könnyeim is kicsordultak (itt nem sírásra kell gondolni) és még pár perccel később is éreztem. Katsuki megpihent, majd ki húzta hüvelyemből hímtagját le vette a gumit és higiénikusan elcsomagolta és kidobta a kukába. Egymással szembe fordultunk Katsuki derekamra rakta a karját én pedig térdemet tettem az ő combjára. Bele nézett szemeimbe majd ilyet szolt.
- Jó volt?- Kérdezte mosolyogva.
- Igen...nagyon.- Válaszoltam neki mosolyogva, majd bele túrtam a hajába és elkezdtem játszani vele.
- Tényleg oda figyeltél rám. Nagyon jó voltál.- Jegyeztem meg.
- Én mindenben jó vagyok.- Közölte önelégülten.- Szeretlek!- Jelentette ki hangulatát meg változtatva.
- Én is szeretlek.
Ezután Katsuki csak egy puszit nyomott a számra és ő pedig meztelen hátamat kezdte el simogatni. Ezt addig csinálta míg szemem be nem csuktam. Fél állomból csak annyit hallottam, hogy Katsuki annyit mond, hogy " szép álmokat". Erre én is azt kívántam kicsit fáradt és kómás hangon. Össze bújva meztelenül aludtunk el.
Gyönyörű élményben volt részem. Katsuki nagyon ért a szeretkezéshez nagyon élveztem minden tettét. Szerelmem erősödött iránta. Annak ellenére, hogy Katsuki durva személyiségű ember vannak dolgok amiben teljesen az ellentettje. Velem mostmár teljesen más nem hittem volna, hogy így meg szeretem. De azt meg főképp nem, hogy belé is szeretek.
Reggel felkeltem de Katsuki nem volt mellettem. Nem értettem hova tűnhetett. Minden holmija itt volt a szobában így el menni nem mehetett. Az nagyon is rosszul esett volna. Megfogtam magam fel vettem a pólóját ami le ért teljesen a combom közepéig. Ki mentem a fürdőbe, hogy meg nézzem ott van-e , és persze egyúttal meg is mosom az arcom és fogat is mosok. A férfi nem volt a fürdőben gondoltam majd ha megmosdottam megkeresem. Mikor végeztem úgy cselekedtem, ahogy az előbb kigondoltam. Végül a folyosón sétálva csörömpölést hallottam a konyhámból. A szőke férfi tevékenykedett a konyhában.
- Hát te mit csinálsz?- Kérdeztem és közben lassan oda értem a férfihoz.
- Argh, mért nem aludtál még én akartalak felkelteni...reggelit csinálok neked be akartam vinni hozzád.- Morogta de közben végig a serpenyőt nézte amiben sült a rántotta. - Na mindegy így is jó...- Jegyezte meg, majd rám pillantott.- Oh, de szexin áll rajtad a pólóm.- Kapcsolta ki a gázt oldalra húzta a serpenyőt, majd magához húzott és egy csókkal köszöntött.- Jó reggelt, libám.- Ölelt tovább.
- Jó reggelt neked is!- Csókoltam vissza.- Szóval te reggelit csinálsz nekem?- Kérdeztem miután befejeztük az ölelést.
- Igen, hálám jeléül, hogy végre be adtad a derekad.- Mondta perverzen mosolyogva.
Ennek hallatán én is elmosolyogtam és közben el is pirultam mert eszembe jutott a tegnap esti.
- Menj ülj le az asztalhoz kiszedem tányérba.- Mondta egy szál alsó neműben.
Így is tettem majd 1 perc múlva Katsuki is jött utánam leült velem szembe és elkezdtük fogyasztani a reggelit amit Katsuki csinált.
- Hmm... ez nagyon finom...nem is tudtam, hogy te ilyen ügyes vagy.
- Ez szomorú...tegnap este is mondtam neked, hogy én mindenben jó vagyok.- Mondta teli szájjal.
- Bocsi...most már ideje lesz rájönnöm, hogy tényleg így van.- Jegyeztem meg, majd haraptam bele kenyerembe.
Ahogy végeztünk elvittük a mosogatóhoz a tányérokat.
- Elmosogatok te addig menj öltözz fel nyugodtan.- Mondtam a férfinak.
- Nem...segítek neked!- Jelentette ki.- Én főztem szóval az a minimum, hogy segítek.
- Ha ezt szeretnéd.- Mondtam bele egyező hangnemben.
- Ugye még nem zuhanyoztál le?- Kérdezte tányértörölgetés közben.
- Nem ezután akarok.- Válaszoltam kérdésére.
- Nagyszerű..ezért is akartam segíteni, hogy haladjunk.- Mondta perverzen mosolyogva.
- Ezt meg hogy érted?- Kérdeztem kíváncsian.
- Hogy, hogy értem? Megyek veled zuhanyozni.- Mondta, még mindig vigyorogva.
- Rendben van.- Mosolyogtam én is.
- Oh, hogy bele egyezett. Ezt már szeretem.- Jegyezte meg.
Katsuki örült a helyzetnek. Készen is lettünk a mosogatással. Katsuki átölelt ezután és megfogta a fenekemet.
- Rajtad nincsen bugyi?- Kérdezte ki kerekedett szemmel.
- Miért lenne? Csak felkaptam a pólódat aztán jöttem megkeresni téged.- Közöltem a férfival aki még mindig ölelt.
Katsuki sunyisan elmosolyodott, és hátulról középső ujjával végig simította a tiltott részemen pontosabban a csiklómat, majd én ismét benedvesedtem. Katsuki még mindig ujjával izgatott aztán le ellenőrizte, hogy nedves vagyok-e. Ezután ujjával behatolt félig a tiltott részembe. Én csak mellkasára hajtottam fejem és engedtem a férfinak. Másik kezével el engedte a derekamat, majd mutató ujjával államnál fogva maga felé fordította a fejemet. Ezután szépen lassan és lágyan megcsókolt és utána nyelvét át helyezte a számba. Eközben végig ujjával izgatott de már a mutató ujját is használva. Még egy ideig csinálta, majd abba hagyta. Felkapott az ölébe és elsétált a nappaliig és rá helyezett a kanapéra, és ott folytatta tovább. Nem sokkal később felültetett és le vette pólóját rólam, ezután ő is le vette alsóneműjét. Ismét egymáshoz ért meztelen bőrünk akár csak a múlt éjszaka. Nem állítottam le hisz megint érezni akartam azt a csodát, örömöt mint tegnap. Katsuki ismét belém hatolt hímtagjával. De most nem használt óvszert. Ami eszméletlenül jó érzés volt. Most is fájt de nem úgy mint tegnap. Katsuki csípőjét mozgatva közben csókolgatva ismét jól tejesít. Élvezésemet már most éreztem, hisz gumi nélkül nagyon jó érzés volt, főleg meg vele. Ezután én kerekedtem felé és meglovagoltam, Katsukit csípőm fel vette a ritmust és úgy éreztem bármikor elmehetek. Katsuki végig fenekembe mart én pedig vállaiba, ami neki meg is látszottak. Nézett közben szemeimbe amikor csak volt rá lehetősége. Ezután ismét én voltam alul.
- Elmegyek mindjárt...- Mondtam lihegve.- Csináld még.- Mondtam ugyan azokat a szavakat mint tegnap jelezve, hogy még ne menjen el.
Katsuki egyre gyorsabban csinálta a végére olyan gyorsan mozgatta csípőjét, hogy el is mentem amit egy hangos nyögés követett. Ezt meghallva Katsuki ki húzta hímtagját és rá élvezett a hasamra. Kifeküdt mellém a szőke férfi.
- Ahh...nem hittem volna, hogy ismét belemész.- Közölte Katsuki lihegve és levegőért kapkodva.
- Én is kívántalak.- Mondtam, majd az asztalon lévő zsebkendőért nyúltam.- Most felül múltad az estit.- Mondtam törölgetve a hasamat. - De csak egy kicsivel.
- Te is liba...mivel te is csináltál valamit. Bár tegnap az a csípő mozgás nálad hanyatt fekve nem volt semmi.- Jegyezte meg, majd vett ki ő is egy zsebkendőt és ő is törölte a hasamat.
- Amúgy mondtad, hogy már akkor megtetszettem mikor először meg láttál...mi tetszett meg elsőnek rajtam?- Kérdeztem miután letöröltük a hasamról Katsuki nedvét.
- Először oldalról láttalak meg és feltűnt a szép hajad. Aztán azzal megfogtál mikor közeledtél felém és üdvözöltél.
- De előtte le haraptam a fejed, hogy az az én helyem és add vissza.
- Igen de mikor bele hajoltál az arcomba észre vettem a szép szemeidet.
- Akkor mér voltál olyan bunkó?
- Mert éreztem, hogy valami más történik velem...éreztem, hogy megtetszettél és így kezeltem. Meg én amúgy is ilyen vagyok.
- Haha azt tudom..nem gondoltam volna, hogy ez lesz kettőnkkel egy ilyen kezdetből.- Mondtam majd átkaroltam a férfit.
- Én igen...Én minden áron meg akartalak szerezni magamnak.. és hát tudod Bakugou Katsuki mindig eléri a célját.- Mondta mosolyogva, majd ő is átkarolt engem. - Akkor azt mondod jó volt?
- Aha, tegnap is meg ma is.- Válaszoltam meg huncut kérdését.
Még öleltük egymást néha csókot osztottunk a másiknak de lassacskán ideje volt zuhanyozni mivel még be is kellet érni a munkahelyre. Elmentünk együtt lezuhanyoztunk, mondani sem kell, hogy Katsuki szemei végig a testemen jártak főleg a melleimen. Nem bántam annyira mivel most már tudom, hogy neki így vagyok tökéletes ahogy vagyok. Zuhanyzás után ismét fogat mostam. És ezután elmentem felöltözni. A szőke férfi is így tett. Mikor végeztünk be ültünk Katsuki kocsijába és elindultunk a munkába. Ahhoz képest, hogy meg reggeliztünk és lenyomtunk egy menetet ahhoz képest időben sikerült elindulnunk. Katsuki szokásosan fogta a kezemet, közben néha rám mosolygott.
- Jó volt veled a tegnapi meg a ma reggeli.- Mondta, Katsuki.
- Veled is!- Jelentettem ki.
- Szeretlek! - csókolta meg kézfejemet.
- Én is téged! - Adtam egy puszit az arcára.
- Munka után még egy menet?- Kérdezte vigyorral az arcán.
- Meglátjuk.- Mosolyogtam rá vissza.
- Oh, tehát akkor igen?!- Mondta határozottan.
- Haha, kitudja.- Nevettem el magam.
- Jól van liba! Akkor ne válaszolj értelmeset.- Mondta össze húzva kissé szemöldökét.- Megjöttünk!
Katsuki átjött az én oldalamra mikor meg ált és le állította a kocsit. Hátra döntötte a széket és felém kerekedett. Csókot nyomott a számra majd így szólt.
- Most is magamévá tehetnélek és tudom, hogy te is akarnád.
- Az lehet de nem tehetjük.- Mondtam eljátszva a szomorú arckifejezést.
Bele haraptam az alsó ajkába gyengéden. Ami fel is izgatta és rögtön meg is csókolt aztán csókunk francia csókká vált. Éreztem, hogy már ismét kemény neki így hát meglazítottam az övét és belenyúltam a nadrágjába és megfogdostam ott neki.
- Na vigyáz, had vegyem le a bugyimat.- Mondtam, majd ráharaptam ismét alsó ajkaira.
- Te hülye vagy tényleg itt akarod csinálni?- Kérdezte kikerekedett szemmel.
- Nem, dehogy is. Csak kíváncsi voltam a reakciód. Mosolyodtam rá.
- Hé, ne játssz velem liba.- Mondta kissé dühösen.
- Bocsi! De kárpótlásul munka után megkaphatsz megint.- Mondtam ismét mosolyogva.
- Rendben van liba megbocsáttok ha többször egymás után leszel az enyém.- Mondta majd ki szállt ő is az autóból.
- Rendben van!
- Tényleg?
- Nem!- Nevettem fel hangosan.
- Hülye liba!- Mondta dühösen, majd dühös hangulata elszállt.- Ez az én libám ezért szerettem beléd.- Mondta mosolyogva.
- Gyere adj egy csókot.
Katsuki így is tett. Csókunk után nagy mosollyal az arcunkon mentünk be a munkahelyünkre. Elkezdődött egy újabb nap is. Bár nekünk Katsukival nagyon jól indult. Imádtam vele lenni szeretkezni is vele. Hiszen szerelmes vagyok belé testem összes porcikája szereti a férfit. Tudtam, hogy ő is így érez abból, ahogy megcsókol, ahogy bele néz a szemeimbe. Szerelmesek vagyunk a másikba. Kicsit sem bántam meg vele kapcsolatban semmit sem. Csak azt, hogy nem döntöttem hamarabb rólunk. Hamarabb össze kellet volna jönnünk.Köszönöm szépen, hogy elolvastad! 🥰
Remélem tetszett ez a rész is. És remélhetőleg nem tartotok perverznek. 😅 hamarosan jön a kövi. 🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
A kezdet (BakugouxReader)
RomansaBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...