Part 7

794 57 6
                                    

Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam az ajtót.
Megvoltam győződve, hogy Izuku lesz az de nem ő volt.

- Szia, hát te mit keresel itt?-Néztem kérdően az előttem álló férfira.
- Érted jöttem! Menjünk együtt a vacsorára!- Mondta, majd meg fogta a kezem és elkezdett húzni a kocsihoz.
- Várj, Katsuki!
- Mi van már liba? Menjünk! - Jelentette ki határozottan.
- De az új főnökkel fogok menni elhívott. Te meg csak így hírtelen megjelentél.
Mondatom végére Midoriya pont megérkezett.
Katsuki el engedte a kezem és a főnök felé vette az irányt aki pont meg ált autójával Katsukié melle.

- Figyelj főni! Örülök, hogy eljöttél de, [Név] velem jön a vacsorára!- Hajolt be az ablakán.
- Hé, Katsuki! Ő kért meg hamarabb! - Kiabáltam neki futtomban.
- Szóval te vele akarsz menni?- Méregette rám a szemét kis csalódottsággal az arcán.
- Hát azzal megyek aki elhív magával te nem hívtál csak random idejöttél.- Feleltem a szőke férfinak.
- Hé, nyugi nem akarok bajt menj nyugodtan Bakugou-val.- Mondta a szeplős arcú és sötétzöld hajú férfi.
- Tsk, pont leszarom kivel mész hülye picsa! Csak valamit meg akartam veled beszélni az úton. De mindegy.- Morogta mérgesen majd elment a kocsival.
- Katsuki!! Miért?-....Ahhj mindegy úgyse hallja már.- Kiabáltam Katsuki után míg ő csak elszáguldott autójával.
- Midoriya ne haragudj Katsuki miatt ő ilyen néha kibírhatatlan. - Forgattam szemem mondatom után.
- Oh, ugyan én nem akartam zavarni pont rosszkor jöttem nem akartam közbe szólni nektek nem tudtam, hogy együtt vagytok.- Mondta majd fejet hajtott bocsánat kérés jeléül.
- Dehogy is ülj fel nyugodtan nem tettél semmi rosszaaaatttt..... várj miiii?? T-te azt hitted ebből amit láttál, hogy együtt vagyunk?- Kérdeztem tőle kikerekedett szemmel.
- Ja, vagy nem vagytok együtt? Azt hittem Katsuki viselkedése miatt. Azt hittem féltékeny. Mondta, majd vakarta meg tarkóját.
- Jaj, nem dehogy is! Tudod Todoroki Shouto volt a párom de mivel neki hosszú időkre el kellet mennie úgy döntöttünk, hogy szakítsunk de szépen váltunk el.
- Ahhaa, akkor te az a [Név] vagy! Már mesélt rólad Shouto! Nos, örülök a találkozásnak és annak, hogy megismerhettelek! - Mondta mosolyogva
- Ah, igen én is!- Mosolyogtam rá vissza.
- Gyere menjünk, majd még a kocsiba mesélsz.- Mondta, majd elindult a kocsija felé.
- Okés. - Indultam meg én is.

Így is tettem meséltem neki Shouto-ról és ő is, hogy milyen volt mikor még iskolába járt meg, hogy miket csináltak együtt. Tényleg jó barátok voltak. Jó volt ennyi mindent hallani egykori kedvesemről.
Beszélgettünk minden féléről. Midoriyáról is meg tudtam egyes-mást. Igazából néha olyan volt mint egy gyerek miközben beszélgettünk. Jól éreztem magam vele nem volt nehéz megnyílnom neki. De eközben már meg is érkeztünk ki szálltunk a kocsiból közben körülnéztem de Katsuki kocsiját nem láttam sehol sem. Be mentünk az étterem ajtaján ezt követően meg is láttam barátnőmet. Majd felé vettem az irányt és üdvözöltem.

- Szia, már rég itt vagy?. - Tettem fel a kérdést Jirou barátnőmnek.
- Sziasztok, Igazából most érkeztem meg. Minájék is mindjárt itt lesznek.
- Szia, Jirou vagy igaz?- Kérdezte tőle Midoriya.
- Igen, üdvözlöm főnökúr. - Pattant fel helyéről és rázott kezet az úriemberrel.
- Én is üdvözöllek érezzük jól magunkat ma este és együnk sok finomságot. - Mondta mosolyogva Midoriya.
- Hallod [Név]? Te meg a főni együtt jötettek? - Súgta a fülembe barátnőm.
- Aha, együtt jöttünk felhívott, hogy van e kedvem vele jönni.- Súgtam neki vissza.

Mina, Kaminari, Kirishima is megérkeztek ők egy kocsival jöttek. De Katsuki még mindig nem érkezett meg. De gondolom nem is fog eljönni az előbb történtek miatt. Csak azt nem tudtam miért borult ki ennyire. Rendeltünk italokat és már közben mindenki rendelt tudtuk, hogy Katsuki nem fog meg jelenni így hát elkezdtük nélküle. Nekem kicsit bűntudatom volt Katsuki miatt, de az ő hibája volt miért nem hívott fel és elkerülhettük volna mindezt. De csak nem hagyott nyugodni.

A kezdet (BakugouxReader) Where stories live. Discover now