Oda érve édesanyámhoz Katsuki egyből be is mutatkozott. Én egy mosollyal az arcomon néztem végig az egészet. Majd mikor Katsuki bemutatkozott, anyának meg fogta jobb kezét és kézfejen csókolta.
- Üdvözöllek nálunk! Én [Név] anyukája vagyok [Édesanyád teljes neve]. - Mondta mosolyogva.
- Szia, anya! Jó látni.- Mosolyogva pusziltam meg anyámat, majd átöleltem.
- Gyertek beljebb. Mindjárt kész van a vacsora is.- Tessékelt be minket.
Be mentünk, és láttam édesapámat tv-t nézni.
- Drágám!- Szólította meg anya.- Megérkezett a lányod meg a munkatársa Bakugou.
- Megyek már!- Adta meg válaszát, majd fel ált a kanapéjából és elindult felénk.
- Szia apa! - Köszöntöttem egy puszival és egy öleléssel. - Ő a munkatársam Bakugou Katsuki, vele megyek New York-ba.- Mutattam kezemmel a szőke férfira.
- Üdvözlöm!- Nyújtotta jobb kezét Katsuki.
- Szia, én [Édesapád teljes neve] vagyok ennek a szépségnek az apja.- Fogott kezet Katsukival.- Örülök, hogy eljöttél te is így legalább megismerhetünk.- Tette csípőre kezeit. - Remélem tudsz vigyázni a lányomra.
- Apa!- Szólítottam fel.
- Mi a baj? Biztosra megyek.- Nézett rám ártatlanul.
- Nyugi nem vagyok már kislány meg igen hidd el, hogy meg tud védeni!- Mondtam kicsit elpirulva.
- Én is örülök legalább megismerhetem [Név] szüleit. Ő már amúgy is ismeri az én szüleimet úgy hogy így igazságos.- Válaszolt apának egy magára erőltettet mosollyal a végén.
- Na jó, gyertek beljebb. [Név], gyere segíts megteríteni.- Mondta édesanyám utasítva minket.- Bakugou érezd otthon magad.- Mondta mosolyogva A szőke férfinak.
Én elmentem meg teríteni sürögtem-forogtam, teljesen bele merültem a dolgomba de anya meg zavart.
- Kincsem tudnál jönni egy kicsit, ha végeztél?- Kérdezte a gáz mellől.
- Aha, mindjárt kész vagyok.- Válaszoltam vissza.
Már csak a poharakat kellet az asztalra tennem, amit meg is tettem 1 perc alatt. Oda mentem anyához aki az előbb kérte, hogy ha végeztem menjek oda. Tehát így is tettem.
- Igen anya? Miért hívtál?- Kérdeztem, majd néztem mit munkálkodik.
- Ne haragudj meg amit majd kérdezni fogok de ezt muszáj meg kérdeznem.- Mondta, és várta közben a reakciómat.
- Öhm....kérdezheted nyugodtan!- Néztem rá kíváncsian.
- Te közted meg e között a fiú között van valami?- Tette fel kérdését.
- Ezt miből gondolod?- Kérdeztem vissza.
- Hát tudod...Látom Bakugoun, hogy ő többet érezz irántad mint munka társa iránt vagy barát iránt.- Válaszolta meg a kérdésemet.
- Te aztán értesz ehhez!- Mondtam mosolyogva.- Igen jól látod! Be is vallotta, hogy szeret....Az az igazság, hogy én is azt értem, hogy szeretem.
- És akkor most mi van köztettek?- Kérdezte kíváncsi arckifejezéssel.
Elmeséltem anyukámnak, hogy mik is történtek kettőnk közt. Persze nem mélyültem bele a dolgokba csak nagyjából mondtam el neki. Elmondtam, hogy volt csók is köztünk. Azt is elmondtam, hogy Shouto miatt nem álltam készen egy új Kapcsolatra. Erre egyből vissza kérdezett, hogy most már készen állok-e.
- Igazából úgy érzem, hogy igen. Erősnek érzem a köztünk lévő köteléket.
- És milyen ez a fiú? Normális? Mondjuk kinézetre normálisnak tűnik és még helyes is.- Súgta nekem oda a mondata második felét.
- Jaj, anya!- Mondtam nevetve. - Igen az igaz, hogy vannak néha düh kitörései de velem nagyon rendes. Igaz, hogy a telefonjában a számom úgy van elmentve, hogy "Hülye Liba" de csak azért mert az elején így hívott van, hogy most is de az csak irónia.
- Hát furcsa lehet ez a fiú nem baj most lesz alkalmam meg ismerni.Eközben Apa meg Katsuki:
- Gyere foglalj helyett. Mi a helyzet a lányommal? Jól el vagytok?- Kérdezte, közben hátra dőlve a kanapén.
- Igen jól el vagyunk. Jó társaság szép is! Nagyon meg kedveltem ez alatt a két hónap alatt.
- Csak két hónapja ismeritek egymást?- Vonta fel az egyik szemöldökét.
- Két hónapja vagyok a cégnél.- Válaszolta.
- Így már értem.....Jól látom, hogy tetszik neked a lányom?
Katsuki teljesen elpirult. Köpni nyelni nem tudott.
- Haha, szóval igaz.- Nevetett fel hangosan.
- Honnan vette, hogy tetszik nekem [Név]?- Kérdezte Katsuki.
- Tegezz nyugodtan!- Utasította apa a szőke férfit akivel beszélgetett.- Igazából már csak abból is látni lehetett ahogy rá nézel meg figyeltem, hogy udvarias vagy vele és tudod ezt egy férfi észre veszi a másikon.- Felelte egy mosollyal az arcán.
- Egy kicsit furcsa erről beszélni így az első találkozásunknál.- Mondta zavarában, majd vakarta meg tarkóját.
- Áhh igazad van ne haragudj csak annyira látszott rajtad, hogy gondoltam meg kérdezem. Kíváncsi természetű vagyok.
- Ugyan semmi baj nyílván mindent tudni akarsz a lányodról. Szóval megértem.- Mormogta vissza fogottan.
Apa és Katsuki még sokat beszélgettek és rá jöttek, hogy sok közös van bennük. Elég nagy haverság alakult ki kettőjük között amit én egyáltalán nem bántam. Mivel anya meg én a konyhában voltunk ezért nem hallottunk egy kukkot sem amit ők beszéltek de a nevetésüket hallottuk mert, hát kicsit sem fogták vissza magukat. Örültem annak, hogy apám és Katsuki jól kijönnek, legalább tudom, hogy nem fog aggódni annyira az út miatt.
KAMU SEDANG MEMBACA
A kezdet (BakugouxReader)
RomansaBakugou Katsuki épp [Név] munka helyén kezd újoncként, [Név]-vel/val már az első napján össze vesznek. Nagyon ellenszenves [Név]-nak/nek az elején Bakugou Katsuki, De a végére több minden fog történni. Egyre közelebb fognak állni egymáshoz! Jó szór...