31. Epilog

5.8K 232 110
                                    

Gdyby miłość nie byłaby tak skrajnym uczuciem, to życie wyglądałoby inaczej... Nasze decyzje miałyby jakikolwiek sens, zdrowy rozsądek fatycznie byłby zdrowy, a rozum myślałby trzeźwo, a nie jak po mocnych prochach.

Stety lub niestety, każdy z nas ma serducho, które chce i potrafi kochać. Bo jak nie kocha to toniemy...brzmi przerażająco, nie? TONIEMY. Ale przecież nie pozbywamy się ostatniego oddechu sami. Ostatni dopływ powietrza jest między mną a nim.

Bo ratujemy się r a z e m.
Nie poddajemy się ani nie odpuszczamy.

Za to jesteśmy przy sobie, okazując sobie nawzajem wsparcie. W terapii Aarona, wspólnym zrozumieniu i tworzeniu małych kroczków. Jak ktoś lub coś podkłada nam kłody pod nogi to r a z e m, znajdujemy rozsądne wyjście z niewygodnej sytuacji. Przede wszystkim uczymy się zaufania. Powoli.

Łatwo jest przepaść za daną osobą i kompletnie oszaleć. Wyprzeć myśli, które nam jedynie mieszają w głowie i się poddać całkowitemu szaleństwu, co nie jest zdrowe. Prędzej czy później trzeźwiejemy.

Dostrzegamy i dotyka nas gwałtownie moment kiedy jedno z dwojga popełni błąd. Rani osobę, która w końcu zaryzykowała i oddała całą siebie w ręce kogoś, komu bezgranicznie zaufała. Tracąc ją... traci uczucie, które dawało sens i wie, że musi zacząć od nowa.

...

Nie jesteśmy... w związku. Uczymy się siebie, dając sobie czas na zrozumienie. Postawiliśmy się nawzajem na pierwszym miejscu i zrzuciliśmy na dno Castio. Niech się skurwiel smaży w piekle. Uczymy Aarona niezależności od koszmarnych wspomnień, skupiamy się na n a s i otaczających nas osobach.

Wiemy, że damy radę tylko potrzebujemy czasu. Nie tego, co będzie leczył rany, ale tego, który będzie cierpliwy i da nam szansę.

Kocham go nad wszystko inne, a on kocha mnie.

Dlatego się nie poddaliśmy, bo czasami prawidłowa droga nie jest wcale najprostsza*...,

a ludzie zawsze robią szalone rzeczy, kiedy są zakochani. **

KONIEC
9 sierpnia 2021

*Pocahontas, Dinsey

**Hercules, Disney
chodźcie na twittera @/ awersjaa

wpadnijcie przeczytać podziękowania

CAŁUSY!

love, cowwie

Not a chanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz