17. Dalis

247 25 1
                                    

 Sekmadienį iš pat ryto pasirodė tėvai, todėl Tajus su Domu paliko mane vieną. Tėtis iš ties nerimavo ir tą pačią akimirką nuvažiavo susitikti su savo advokatu, o mama neatrodė jog ji nors truputį jaudintus.

Vis dar gulėjau lovoje kai ji įsiveržė į mano kambarį ir atitraukė tamsias užuolaidas. Šviesa pasklido po visą mano kambarį ir aš susiraukusi užsimečiau antklodę ant galvos. Šiandien visiškai neturėjau nuotaikos ką nors veikti. Tiesa pasakius net džiaugdavausi kai jos nebūdavo šalia.

- Lilijana, jau po vienuolikos, o tu vis dar drybsai lovoje, - pasipiktino mama nutraukdama nuo manęs antklodę. - Nagi keliauk į vonią ir susitvarkyk. Kalbėjausi su Niku jis už pusią valandos atvažiuos tavęs pasiimti pietų.

- Ką? - negalėdama patikėti įsmeigiau į mamą piktą žvilgsnį. - Kurių galų jam skambinai?

- Kaip tai kurių galų, jis tavo vaikinas ir privalo tavimi pasirūpinti, o tau dabar reikia pavalgyti. Tad renkis ir paskubėk, nemandagu priversti jį laukti.

Pavarčiau akis ir pastvėrusi drabužius su mobiliuoju patraukiau į vonios kambarį. Užsirakinusi atsirėmiau į duris ir giliai įkvėpusi pažvelgiau į telefoną. Kelios žinutės nuo Majos, bet nenorėjau dabar jų skaityti. Taip pat žinutė nuo Rėjaus. Jis gavo bilietus antradieniui tad vos po kelių dienų mudu susitiksime.

Palindau po karštu dušu ir greitai nusipraususi apsimoviau džinsais ir juoda nerta palaidinę. Nebuvau tikra iš kur ją gavau. Paprastai tokių drabužių mano spintoje nerasi, bet dabar man nerūpėjo kaip atrodau tik norėjau kuo greičiau ištrūkti iš namų ir nematyti mamos kuriai visai nerūpi kaip jaučiasi jos dukra.

Mano ir mamos santykiai niekada nebuvo geri. Ji buvo tarsi nepažįstamoji su kuria turiu gyventi ir privalau taikstytis su jos nurodymais. Jai nerūpėjo kaip aš jaučiuosi, ko aš noriu. Viskas ko ji troško tai gauti kaip galima daugiau naudos.

Visą naktį svarsčiau kaip jai pavyko surasti Mantą. Nuo ko viskas prasidėjo? Pamenu kaip po kelių siaubingų pasimatymų su turtingais vaikinais pareiškiau jog noriu paprasto normalaus vaikino kuriam rūpėčiau. Nesitikėjau jog mama sutiks, tačiau po Natali mirties buvau palūžusi ir tuomet atsirado Mantas. Tai negalėjo būti atsitiktinumas. Mama negalėjo jo tiesiog taip paprastai sutikti gatvėje ir pasiūlyti pinigų jog draugautų su jos dukra. Dabar pradedu galvoti jog viską suplanavo pats Mantas. Tik kaip jis priėjo prie mano mamos?

Apsirengusi grįžau į kambarį ir visai nenustebau ten radus mamą kuri vis dar stovėjo prie mano lango. Pamačius mane ji piktai suraukė antakius ir iš karto nuėjo prie drabužinės. Patraukusi kelias pakabas į šalį ji ištraukė kreminės spalvos suknelę ir ištiesė man.

- Persirenk, atrodai kaip benamė, - piktai išrėžė ji, bet aš nusisukau ir atsisėdau ant kėdės priešais didelį veidrodį.

- Ar gali man papasakoti kaip tu sutikai Mantą? - Manos veide atsirado vos matoma šypsena ir ji vėl ištiesė suknelę.

- Papasakosiu jeigu persirengsi.

- Rimtai? - atsisukau į ją, bet ji neketino nusileisti, o man reikėjo žinoti.

Pastvėriau suknelę ir nieko nelaukdama ją apsirengiau. Manos veidą iš karto papuošė plati šypsena ir aš vėl susmukusi ant kėdės pradėjau dažytis.

- Su juo susidūriau po tavo tos draugės laidotuvių. - ji atsisėdo ant mano lovos krašto ir nuvėrė savo lakuotus nagus. - Pasirodė mielas berniukas, o tau tuo metu reikėjo kažko kas galėtų tave paguosti. Paklausiau jo ar nenorėtų užsidirbti ir jis sutiko. Maniau jog pasitrynusi su juo kelis mėnesius tu atsigausi ir vėl galėsi susitikinėti su vaikinais kurie yra tavo lygio.

My Fake BoyFriend (BAIGTA)Where stories live. Discover now