Vis dėl to tikėjausi, kad Tajus neatvažiuos ir man nereikės kęsti jo šalto ir bjauraus žvilgsnio, bet jis atvažiavo, todėl atsisėdau į automobilį ir pažvelgiau į rudaplaukį gražuolį kuris turėjo velnio sielą. Net pragaras jo išsigąstų jeigu jis ten įkeltų koją.
- Kaip tavo ranka? - Pasiteiravau pastebėjusi, kad jis ją nuleidęs kai nereikėdavo perjungti bėgio.
- Neblogai, - sumurmėjo jis žvelgdamas priešais save.
- Ar šiandien esi ką nors suplanavęs? - Vėl paklausiau kai vaikinas sustojo prie šviesaforo.
- Ko nori? - Tajus pažvelgė į mane ir vieną akimirką toptelėjo, kad automobilyje nukrito temperatūra.
- Nieko, - burbtelėjau.
- Sakyk.
- Juk sakiau, nieko. - Gan piktai atrėžiau ir vaikino veide šmėstelėjo šypsena. - Kas?
- Tai ką tavo kvaišos draugės dabar sugalvojo? - Kilstelėjo antakį ir aš susimąsčiau.
Prisiminiau vakarykštę popietę prie pietų stalo kai merginos pradėjo kalbėti apie mane ir Tajų. Pirmiausia kai prasitariau, kad mudu išsiskyrėme jos pradėjo ginčytis, jog ir taip neatrodėme kaip tikra pora, net pradėjau panikuoti, kad jos išsiaiškins tiesą. Pasirodo jos išnaršė mudviejų internetinės svetainės profilius kuriuose nėra jokių įsipareigojimų, jokių nuotraukų. Net gi mano telefone nieko nėra, todėl jos pašnibždomis pradėjo kalbėti, kad tai iš ties keista. Bet kalbos nutilo kai tos suvokė, kad vienaip ar kitaip mano draugystė su Tajumi baigėsi.
- Jos abejoja ar mes rimtai draugaujam, - numykiau žvelgdama į savo sunertus pirštus. Jokių nuotraukų kartu, tai verčia abejoti.
- Na ir kvailės, - sumurmėjo jis įsukdamas į aikštelę. - Po pamokų eisime į pasimatymą.
- Ką? - Žiobtelėjau aš.
- Netikrą, - greitai pridėjo ir aš prikandau lūpą. - Ir jeigu dar kartą ką nors panašaus man iškrėsi, mažvaike, - Jis pažvelgė į mane iš viršaus ir aš troškau susigūžti. - Galėsi keisti mokyklą.
Susiraukiau ir išlipusi pradėjau eiti, bet tuomet jis pasivijo mane ir uždėjęs ranka ant pečių prisitraukė. Sutrikau nuo jo tokio gesto, bet prisiverčiau išspausti šypseną nors troškau užsidengti kaistantį veidą. Į mus spoksojo, puse mokyklos dėl neblogo oro sėdėjo lauke ir žvelgė į mus.
Kartu įėjome į mokyklą ir pabučiavęs mane į skruostą jis nuėjo iki savo klasės.Stovėjau koridoriuje prie sienos kokias penkias minutes ir bandžiau kvėpuoti. Atrodo vėl įsibėgėjo žaidimas kurio negaliu pralaimėti.
Nuskubėjau į pamoką, bet niekaip negalėjau susikaupti, nes mintys kliudė tik Tajų ir tai kaip jis vakar elgėsi. Nereikėjo būti genijum, kad suprastum, kodėl jis nekenčia visų merginų. Tai dėl jo mamos kuri juos abu su tėvu paliko. Jis jautė nuoskaudą ir pyktį, bet čia buvo kažkas ne taip, nes kiek pamenu jau dešimties jis pradėjo manęs nekęsti, gal būt tuo metu kažkas nutiko ir privertė jį nekęsti visų moteriškos lyties atstovių? Kuo daugiau apie tai mąstau tuo logiškiau tai atrodo. Juk ne dėl mano brolio jis taip siaubingai su manimi elgėsi. Juk dėmesio jis skyrė pakankamai apbiem, ir buvau visiškai tikra, kad už viso to slypi kur kas skaudesnė tiesa nei įsivaizduoju ir aš privalau iki jos dasikasti.
- Maja! - Šūktelėjo Lili ir pribėgusi įsikibo į parankę. - Ką veiksi po pamokų? Mes žadam eiti į barą, nori kartu?
- Atleisk, eisiu į pasimatymą su Tajumi. - Apgailęstaudamai patempiau lūpą tikėdamasi, kad Lilė atstos, o aš ramiai galėsiu padaryti kelias nuotraukas.
- Kaip šaunu, mudu su Mantu irgi prisidėsime, - išpyškino ji.
- Tobula, - sumurmėjau ir nusekiau ją į kitą kabinetą.
Praleidau pietus, ir vėl, nes skrandis apsivertė aukštyn kojom. Tikėjausi, kad su Tajumi tik prieš kamerą apsimesime pora, padarysime kelias nuotraukas ir diena pasibaigs, bet vietoj to turėsime vaidinti įsimylėjusius kvailius, nes Lili, užsigeidė trintis kartu su savo vaikinu kurio dar nesu mačiusi. Graužiau nagus kol galiausiai suvokiau, kad vis tiek niekur nedingsiu, todėl pasibaigus pamokoms grįžau namo ir pradėjau versti drabužinę.
Nieko normalaus neturėjau, puse mano daiktų dar gulėjo sukrauti dėžėse, nes tingėjau jas iškraustyti. O ir nebuvo kada per Tajų. Galėjau apsimauti džinsus, bet aš su jais beveik visada, tad Ištraukiau juodą sukenlę iki kelių, be petnešėlių ir priėjusi prie veidrodžio pažvelgiau į atvaizdą. Jeigu būčiau pasileidusi kalė, ši suknelė man tiktų. Susiraukiau ir nusviedžiau ją į kampą, o tuomet išgirdau telefoną ir susiraukusi nuėjau jo pakelti nuo lovos.
- Ar duosi man bent penkias minutes persirengti?! - Surikau į telefoną net nepažvelgus kas skambina, o kai išgirdau juoką pažvelgiau į ekraną.
- Atrodo kažkas įsiutęs, - vis dar besijuokdama ištarė Dilija ir aš atsidusau.
- Labas ir tau, - paniurusi atsakiau ir nuvirtusi ant lovos užsidengiau ranka veidą. - Žinai, aš tikrai keliausiu į pragarą.
- Pasakok, kas nutiko? - Paragino ji mane ir aš trumpai papasakojau kelių dienų įvykius.
Isivyravus trumpai tylai atmerkiau akis ir pažvelgiau į savo nagus. Jie atrodė klaikiai todėl atsistojau ir nužingsniavau iki drabužinės. Susiradau juodus šortukus ir tamsiai mėlyną palaidinę ilgomis rankovėmis. Susikišusi palaidinę į šortus pastvėriau ilgus batus ir paskubomis susirišau plaukus, bet tuomet vėl juos išsileidau.
- Palaidi ar surišti plaukai? - Pasiteiravau nors jau žinojau atsakymą.
- Palaidi, - tarstelėjo ji. - Tai kaip laikosi netikras tavo vaikinas?
- Žudo mano nervų ląsteles, - atsidusau.
- Tikiuosi kai susitiksime nebūsi tuščiagalvis besmegenis?
- Jeigu taip nutiks turėsi įvykdyti žmogžudystę, - sarkastiškai išbėriau žodžius ir draugė nusijuokė.
- Aš už, gerai turiu lėkti nes mano sesė ir vėl neranda savo suknelės, susitiksime savaitgalį? - Psidomėjo ji ir aš atsakiusi teigiamai padėjau telefoną į šalį.
Kai jau buvau pasiruošusi greitai persibraukiau akis tušu ir pabraukiau lūpas permatomu blisgesiu, nes Tajus paskutinį kartą išsišaipė iš mano pastangų pasidažyti. Papurenus plaukus pastvėriau rankinę ir patraukia į svetainę
Mama sėdėjo prie kompiuterio ir rašė į savo tinklaraštį naują patiekalo receptą kurį troško pasidalinti su visais. Tėtis žiūrėjo televizorių, vėl rodė krepšinį todėl jis susikaupęs lėtai kramsnojo spragėsius.
- Aš išeinu su draugais, - prabilau ir tėtis atitraukė savo žvilgsnį ir nužvelgė mane.
- Ar Tajus irgi bus?
- Taip, - prisiverčiau išspausti šypseną ir tėtis linktelėjęs palinkėjo gero vakaro.
Buvo net gi per lengvą. Mama irgi neprieštaravo, kad keliaučiau. Jeigu tai būtų kas nors kitas jie pirmiausia išgautų iš manęs visą įmanomą informaciją, su kuo einu, kas per draugai, ar jie negeria, nerūko, ką veikia jų tėvai ir jeigu jiems kiltų nors menkiausias įtarimas ar kažkas nepatiktų sėdėčiau namuose.
Nusileidusi žemyn pasigailėjau, kad nepasiėmiau kokios striukės, nes vėjas darėsi žvarbus. Būčiau grįžusi atgal, bet išvydau Tajaus automobilį įsukant į nedidelę stovėjimo aikštelę todėl atsidusau ir susidėjusi rankas ant krūtinės nužingsniavau tikėdamasi jog nuvykus į vietą nepradėsiu vempti vaivorykštėm dėl perdėto Tajaus meilumo. Tačiau priėjusi arčiau norėjau mauti į krūmus, nes mašinoje jau sėdėjo Lili su savo vaikinu, kas per velnias čia vyksta?
YOU ARE READING
My Fake BoyFriend (BAIGTA)
RomanceMeluojame tuomet kai bijome pasakyti tiesą. Maja persikrausto į naują miestą ir pradeda lankyti naują mokyklą. Norėdama pritapti prie kitų merginų ji ima ir pameluoja apie vaikiną kuris neegzistuoja. Tačiau likimas jai iškrečia pokštą ir per viena...