9 Dalis

534 39 1
                                    

Išėjau iš savo kambario ir nežinojau ką daryti. Tajus buvo čia, mano namuose ir kaip niekur nieko kalbėjosi su mano tėvais. Stovėjau prie svetainės durų ir bijojau net krustelėti. Ką jis čia veikia? Kodėl pasirodė? Nejaugi tai ir reiškė jo žinutė? Mane sukaustė baimė, tai blogiausia ką jis galėjo padaryti.

- Maja, kodėl nesakiai, kad ir Tajus mokosi tavo mokykloje? - Paklausė mama, o aš įstengiau tik kvailai šyptelėti. Tas prakeiktas idiotas mane įklampino į dar didesnę duobę čia pasirodydamas.

- Judu nuostabi pora, - išsišiepė tėtis patapšnodamas Tajui per nugarą.

- Na ką tu tėti, - bandžiau taisyti padėtį, bet viskas jau buvo sugadinta.

- Galėjai iš karto pasakyti, kad judu pora ir tu leidi laiką su juo. - Kiek pyktelėjęs tarė tėtis ir aš pasijutau lyg krisčiau į duobę.

Tajus lyg būtų laimėjęs žaidimą išsišiepė ir mirktelėjęs nuėjo į valgomajį kartu su mano tėčiu. Likau stovėti ir jaučiau kaip visas mano gyvenimas griūna. Tikriausiai jau blogiau ir būti nebegali. Bet vien apie tai pagalvojusi prisiminiau, kad šalia manęs vis dar stovi mama ir jos žvilgsnis mane varė į depresija.

Mama šypsojosi kaip pakvaišusi, o dar tos sunertos rankos prie krūtinės. Net nenorėjau į ją žiūrėti nes jos mintys buvo man lyg ant delno.

- Mama, liaukis. - Pavarčiau akis ir nuėjau į virtuvę, o ji man iš paskos. - Viskas nėra taip kaip atrodo.

- Aš tokia laiminga, kad du mano mylimi vaikai yra kartu. Tajus man lyg sūnus.

- Mama, tai šlykštu net girdėti, - pasibaisėjau ir pradėjau vaidinti bloguojančią.

- Maja, mes Tajų pažįstam nuo mažų dienų, judu su Domu ir juo visada kartu, - priminė ji faktą kurį bandžiau ignoruoti.

- Taip, bet..

- Mudviem reikės pasikalbėti apie seksą, - Lyg kalbėtų apie ledus ar apsipirkinėjimą.

- Mama!

- Būtina saugotis, - jos balsas pasidarė griežtas, o aš miriau iš gėdos. Mano skruostai tiesiog degė. - Bet turi žinoti, kad jeigu pastosi, aš vis tiek tave mylėsiu, visada svajojau būti jauna senelė. - Užsisvajojo ji, o aš troškau trenkti galvą į sieną.

Bandžiau ignoruoti mamos žodžius, man darėsi bloga girdėti tai garsiai. Kurių galų ji apskritai prakalba apie tokius dalykus? Kuri normali mama leistu savo nepilnametei dukrai miegoti su vaikinu kuris net nėra jos vaikinas? Na šito mama nežino, bet vis tiek. Jeigu ji tik galėtų esu tikra ir prie altoriaus mus su Tajumi nutemptų.

Kartu su mama paruošėme vakarienę ir kartu nuėjome valgyti. Kadangi rytoj laisvadienis galėjome leisti sau pavakaroti kiek ilgiau nei kitomis dienomis. Tėvai taip lengvai kalbėjosi su Tajumi, trūko tik Domo kuris visus net ir mane priversdavo šypsotis. Dabar man jo labai trūko, tačiau jis pažadėjo kitą savaitę atvažiuoti kartu su Dilija, todėl be galo to laukiau.

Sėdėjau šalia Tajaus ir dirbtinai šypsojausi stipriai laikydama šakutę. Tas kvailys primelavo tiek daug jog norėjau palikti visą savo vakarienę ant stalo. Tačiau kaip tikra kvailė šypsojausi ir bandžiau apsimesti jo mergina nors tokia nė už jokius pinigus nebūčiau.

Kai vaikinas leptelėjo kvaila juokingą pokštą apie mane nesusivaldžiau ir bedžiau šakute jam į šlaunį. Ne tiek, kad ji sulystų į jo koją, bet skausmą jis tikrai pajuto nes stipriai suspaudė mano ranką jog net pamaniau, kad sutraiškys.

Tajus atsiprašė ir vis dar laikydamas mano ranką nusitempė į vonios kambarį. Jaučiau jo stiprią jėgą kuri traiškė mano ranką, bet sukandusi dantis ėjau kol jis neužtrenkė durų ir stipriai prirėmė mane prie sienos.

- Dar kartą susmeig į mane šakute, ir aš tave sutrypsiu kaip bjaurų vabalą. - Išrėžė grėsmingai tačiau neketinau jam nuolaidžiauti ir dar savo namuose.

- Tu viską sugadinai! - Sušnypščiau nes bijojau, kad tėvai gali mūsų klausytis.

- Nereikėjo iš manęs daryti kvailį valgykloje.

- Pats to prisiprašei.

- Kvaiša, - išspjovė žodžius palinkdamas prie manęs. - Manai gali žaisti geriau? Dar pažiūrėsim.

Jis vis dar nepaleido manęs ir tas artumas mane baugino, bet buvo ir dar kažkas. Tajaus akys, net ir būdamas piktas jis sugeba išlikti gražus, o gal net.. O ne, nejaugi aš tikrai apie tai pagalvojau? Mano smegenys tikriausiai perkaito. Stipriai įsikandau sau į lūpą, kad nustočiau galvoti, bet tai buvo beprasmiška, nes Tajus mane skaitė lyg atverstą knygą.

- Kokia tu nuspėjama, Maja. - Staiga jis atsitraukė ir persibraukė savo plaukus taip priversdamas juos pasišiaušti. - Aš visada laimiu, ir tu tai puikiai žinai. - Tai pasakęs jis atidarė duris ir išėjo palikdamas mane vieną.

Susmukau ant žemės ir pradėjau tankiau kvėpuoti. Juk jis nepagalvojo, kad man patinka? Tikiuosi ne, nes tuomet šaipysis iš manęs visą likusį gyvenimą. Tik abejoju ar jis bus ilgas kai šalia trainiojasi Tajus.

Turėjau grįžti todėl susitvardžiau ir atsikėlusi paleidau iš čiaupo vandenį. Šaltas vanduo leido akimirkai užsimiršti ir aš pakėlusi akis nužvelgiau išbalusį savo veidą. Prakeiktas Tajus, per jį pavirsiu gyvu numirėliu kuris trokšta tik jo mirties ir aišku daug šokolado. Esu tikra šito niekada neatsisakysiu.

Nusibraukiau nuo veido šokoladines sruogas ir išplėtusi rudas akis įkvėpiau ir iškvėpiau. Tajus atsiims už tai ką padarė, dar nesugalvojau ką padarysiu, bet kerštas visada yra saldus.

Grįžusi į svetainę atsisėdau šalia tėčio nes Tajus sėdėjo šalia mano mamos ir visi dalyjosi prisiminimais. Tėtis net atnešė vaikinui alaus kas mane nustebino ir tik po to dėbtelėjo, kad tas idiotas liks pas mus per naktį.

Nebegalėdama daugiau klausytis jo balso pasidariau kavos, ir nusileidau žemyn į nedidelį buto kiemą kuris buvo bendras ir uždaras, bet man jis patiko, čia retai kada pamatysi kitus kaimynus. Ant stalo pasidėjau kavą ir susirangiusi išsitraukiau telefoną. Jau ketinau parašyti Dilijai ir pasiteirauti kaip ji laikosi, nes aš pastaruoju metu ją kankinau tik su savo problemomis, bet tuomet atsidarė durys ir pasirodė Tajus.

Vaikinas atsisėdo greta ir ištiesė man pledą kurį atsinešė kartu su savimi. Nepatikliai dėbtelėjau į jį ir nedrąsiai paėmiau tarsi bijočiau, kad jis man iškrės kokį nors pokštą.

- Ko nori? - Pradėjau gurkšnoti kavą ir mėgavausi vėsiu oru.

- Nori persišaldyti? Kodėl pabėgai?

Pažvelgiau į jį nes jaučiausi sutrikusi. Jo balse nebuvo jokios arogancijos ar pašaipo kas mane nustebino.

- Tu užknisi, - leptelėjau ir vaikino veide atsirado šypsena.

- Tavo tėvas davė leidimą su tavimi miegoti.

- Taip lengvai pardavė? - Kilstelėjau antakį ir Tajus paėmė iš manęs puodelį.

- Sakyčiau buvo net gi per lengva, mažute. - Vyptelėjo jis atsistodamas. - Eime, nes jeigu peršalsi, aš tavęs neketinu slaugyti. - Nusivaipė jis. - Nemėgstu apsisnargliavusių merginų. - Tajus pradėjo juoktis, o aš atsistojusi stumptelėjau jį į šalį ir įėjau į vidų.

Regis pakliuvau tiesiai į pragarą, net nenoriu įsivaizduoti kaip reikės miegoti viename kambaryje su velniu kuris suvalgys mane gyvą. 

My Fake BoyFriend (BAIGTA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora