Jau dešimt minučių bandau pakloti Tajui lovą ant žemės. Užuot prisidėjęs prie darbo jis išsitiesęs gulėjo ant mano lovos ir apžiūrinėjo filmų diskus. O man teko net dėžes vis dar supakuotas iškraustyti, nes niekur neradau antros pagalvės, o tėvai jau buvo sugulę, todėl nesinorėjo jų žadinti.
Suradusi viską atsipūčiau ir pažvelgiau į Tajų kuris dabar vartė vieną iš mano žurnalų. Viena ranka pasirėmęs galvą jis kažką įdomaus skaitynėjo. Nužvelgiau vaikiną, jo marškinėliai buvo truputį pakilę į viršų, todėl galėjau matyti jo kūną. Tamsūs plaukai buvo susivėlę ir man pasidarė karšta.
Nespėjau nuleisti akių kai vaikinas pažvelgė į mane. Mano veidas kaito nežinia nuo ko ir jis tai pastebėjo. Greitai nusisukau ir įnirtingai pradėjau kažko ieškoti savo rankinėje. Bet ko, kad tik apsimesti, jog viso to nebuvo. Aš rimtai spoksojau į Tajų, o mano mintys šėlo.
- Paklojau tau lovą, - susitvardžiusi atsisukau ir nustebusi išpūčiau akis. - Ką darai? - Užsipuoliau jį.
Tajus nusimetė marškinėlius, o tuomet atsegė džinsus ir pradėjo mautis juos žemyn. Mano širdis pradėjo plakti greičiau, o skruostai kaito lyg būčiau užsiliepsnojusi. Po galais pragaras iš tiesų egzistuoja ir aš į jį įkritau. Čia iš ties karšta, ir sudegsiu gyva prie šio velnio kuris dabar su pašaipia šypsenėlę nužiūri mane. Prikandau lūpą ir bandžiau kvėpuoti, nes tuoj ir tą pamiršiu kaip reikia daryti.
- Aš jau pasiruošęs, - vyptelėjo jis atsiguldamas į mano lovą.
- Tau paklojau ant žemės, - vis dar sutrikusi ir pasimetusi išveblenau žodžius.
- Pati ten ir miegok.
- Tajau, aš rimtai. - Pyktelėjusi palinkau į priekį ir vaikinas pastvėręs mane už rankos trūktelėjo į savę.
- Aš irgi, arba gali miegoti šalia manęs, nepamiršk, turiu leidimą su tavimi miegoti.
Susigėdusi išsilaisvinau iš jo gniaužtų ir lyg nudeginta atsitraukiau toliau. Negana to, kad mama prieš man einant į mano kambarį įkišo du pakelius prezervatyvų tai dar ir Tajus iš manęs tyčiojasi. Esu tikra mano tėtis jam taip pat davė jų, kitaip jis kaip idiotas čia nesijuoktų iš manęs.
Nužingsniavau prie kėdės ir apsikabinusi kelius įsmeigiau akis į langą. Aš jokiu būdu nemiegosiu vienoje lovoje su Tajumi. Tegu jis kradžiai žeme prasmenga, bet neleisiu iš manęs daryti kvailės.
Pralėkė kelios minutės, po to dar kelios, galiausiai išgirdau kaip Tajus pakyla nuo lovos ir lėtais žingsniais prisiartina prie manęs. Net ir tada neatsisukau, nes neketinau žaisti jo nesveiko žaidimo.
- Kaip ilgai tai tęsis? - Prabilau truputį pasukusi galvą ir pasigailėjau. Tajaus kūnas atrodėl lyg iš tų žurnalų kuriuos dažnai skaitau. Kodėl velnias turi būti toks gražus, bet pavojingas?
- Kol nusibos, - trūktelėjo pečiais ir palinko prie manęs, sustingusi bijojau net įkvėpti. - Kol visiškai tave sutrypsiu ir priversiu atsiimti už šį kvailą spektaklį.
- Juk galėjai viską nutraukti, - pyktelėjusi atsisukau ir susidūriau su jo ryškiai žaliomis akimis. Prieblandoje jo akys iš ties viliojo nusidėti, bet nuo tokių minčių norėjau griebti ginklą ir nusišauti.
- Tu mane pavertei savo netikru vaikinu, Maja, tai dabar ir kęsk pasekmes.
- Nekenčiu tavęs, - sušnypščiau ir nuėjusi prie savo lovos atsisėdau ir atsirėmiau į sieną. - Tu su manimi nemiegosi!
- Nori lažintis?
Jis kalbėjo rimtai. Neketinau nusileisti todėl bandžiau neužmigti ir visą laiką su juo ginčijausi. Regis jis tuo rimtai mėgavosi, o man buvo didžiulis galvos skausmas. Kažkur paryčiais nebesugebėjau sutelkti dėmesio į mūsų besitesiantį ginčą ir galiausiai užmigau. Tą akimirką jaučiausi taip gerai jog net neberūpėjo, kad šalia manęs yra Tajus kuris jeigu būtų norėjęs, būtų galėjęs manimi pasinaudoti. Bet net ir aš suvokiau, kad jis rimtai į mane niekada nežiūrės nes esu jo priešė, mergina kuri visada maišydavosi jam po kojomis ir žlugdydavo jo planus nes norėdavau likti su broliu. Dėl to jis manęs ir nekentė, bet dabar praėjus daugiau nei dviem metam, aš nebeketinau likti tą pastumdėlę kurią jis laikė mane ankščiau. Tos drovios mergaitės nebeliko, Nebeliko ir amžinai verkšlenančios dėl ne pačių gražiausių įžeidinėjimų ir galiausiai išmokau apsiginti nuo tokių kaip Tajus.
Prakeiktas žadintuvas ir kodėl jo neišjungiau? Kažkur skamba, o aš negaliu pajudėti nes toks jausmas lyg kažkas užvirtęs ant manęs. O ir pati nededu didelių pastangų išsilaisvinti, jaučiuosi lyg per pagires, nors neturiu supratimo ką tai reiškia, bet nujaučiu tomis dienomis tau siaubingai bloga. Panašiai ir man, tik jaučiu miego trūkūmą, man skauda visus raumenis ir kaulus, o dar tas prakeiktas žadintuvas.
Pagaliau jis užsičiaupė ir aš galiu vėl ramiai grįšti prie savo sapno kurį dar prieš kelias minutes sapnavau. Bet tuomet atplėšiau akis ir suvokiau, kad geriau jau sapnuoti košmarą nei išgyventi šią realybę. Tajus buvo viena ranka apglėbęs mane ir padėjęs savo galvą ant mano krūtinės, štai kodėl man buvo taip sunku kvėpuoti ir jaučiausi lyg ant manęs būtų kilogramas akmnų. Vaikinas miegojo, o aš kaip idiotė spoksojau į jį ir nežinojau ką daryti. Galiausiai pradėjau muistytis ir bandžiau patraukti jo ranką, bet tuomet jis atplėšė akis ir kokią minutę žvelgė tiesiai į mane. Po dar kelių akimirkų jo veidą nušvietė plati šypsena, asilas!
- Sakei su manimi nemiegosi, - pergalingai nusijuokęs ir stipriau suspaudė mane savo glėbyje lyg bandytų išspausti sultys.
- Aš ir neketinau, kurių galų tu užmigai?!- Niršau aš ir bandžiau išsilaisvinti iš jo gniaužtų. - Turėjai miegoti ant žemės, - piktinausi, o tuomet prisiminusi tėvus susitvardžiau, tik to betrūktų, kad mama užeitų į mano kambarį.
- Nedramatizuok, paslapčiomis apie tai tik ir svajoji, mažute. - Vyptelėjo jis paleisdamas mane ir atsisėdęs persibraukė rankomis per savo plaukus.
- Pasvajok, - atkirtau bet jam tai sukėlė juoką.
- Tu net neturi jokios patirties su vaikinai.
- Lyg pats turėtum patirties su merginomis, - neketinau nusileisti, tik ne dabar.
- Turiu daugiau nei tu su vaikinais, - Atkirto jis ir užsivilko marškinėlius, pagaliau.
Užsimovęs džinsus jis atsisuko į mane ir aš vėl išvydau tą patį Tajų kurio visą gyvenimą nekenčiau. Tas pats prakeiktas velnio žvilgsnis kuris bylojo, kad nusitemps mane į juodžiausias gelmes jeigu tik stosiu jam skersai kelio, o taip tikrai nutiks.
ESTÁS LEYENDO
My Fake BoyFriend (BAIGTA)
RomanceMeluojame tuomet kai bijome pasakyti tiesą. Maja persikrausto į naują miestą ir pradeda lankyti naują mokyklą. Norėdama pritapti prie kitų merginų ji ima ir pameluoja apie vaikiną kuris neegzistuoja. Tačiau likimas jai iškrečia pokštą ir per viena...