4. BÖLÜM

669 39 109
                                    

Bölüm şarkıları;
Teoman - Çoban Yıldızı
Model - Sarı Kurdeleler
Şebnem Ferah - Yalnız

Bölüm şarkıları;Teoman - Çoban YıldızıModel - Sarı KurdelelerŞebnem Ferah - Yalnız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


4. BÖLÜM

Rapunzel vardı yine yanımda. Yıllardan beri olduğu gibi, ona hem benzediğimi, hemde benzemediğimi hatırlatıyordu bana. Kısacık saçlarıyla, zehirli tebessümünü ulaştırırken ruhuma, boğazıma dolanan elleri nefesimi yok ediyordu.

"Gel yanıma," Diyordu fısıldayan bir sesle. Omzuna dökülen saçları yüzünü gölgeliyordu. "Bak ben ölüyüm, kahkahalar beni yok edemiyor." Parmak uçlarından tenime doğru bir yol çizen kan damlaları, kırılmış dişlerinden damlıyordu. İlk defa Rapunzel'den korkuyordum.

"Prens yok bak," Dedi ölüm kokan nefesiyle. "Benim katilim yok." Hayalden çocuk gibi, bende korkuyordum şimdi, tebessümünden. "Seninde katilin yok yanında, senin katilin benim."

Kısılmış sesiyle attığı vebal dolu kahkaha, ellerimi siper ettiğim kulaklarımdan, zihnime sızıyordu. Rapunzel'den nasıl kurtulacaktım?

"Saçların uzamış, Aslı," Diyordu hesap soran gözleriyle. "Ama benimkiler yok!" Tiz sesi canımı yakıyordu. Gözlerimi terk eden yaşlar, pıhtı pıhtı kanlar taşıyan ellerine dökülüyordu. "Çirkin cadı kesti benim saçlarımı!" Elleri boğazımdan ayrılıp saçlarıma uzanıyordu. Gümüş renkli kör makas, gece kadar siyah saçlarıma işkence ediyor, beni Rapunzel'likten kovuyordu. Saçlarım olmadan nasıl kurtulacaktım kuleden?

"Öleceksin, Aslı." Diyordu Rapunzel. Kuleden kurtulamayacağımı fısıldıyordu. Ölecek miydim gerçekten? Her sorumda gerçekleri söyleyen ses, neden bana cevap vermiyordu?

"Hayal olacaksın, Aslı. Kimse hatırlamayacak seni."

Çığlık atıyordum ama kimse sesimi işitmiyordu. Rapunzel'i kendimden uzaklaştırmak istiyordum, ama ellerim sözümü dinlemiyordu. Herkesten çok Rapunzel'den korkuyordum.

"Keseceğim saçlarımı," Diyordum Rapunzel'e. "Uzamayacak, keseceğim ama ölmeyeceğim." Diyordum. Ölmek istemiyordum. Prens beni kurtarsa olmaz mıydı?

Susmuyordu Rapunzel, bana hep ölümü fısıldıyordu. Gitmiyordu, nefesime düşman oluyordu. Ağlıyordum ama göz yaşlarıma üzülmüyordu. Rapunzel'e ne olmuştu böyle, neden bana iyi davranmıyordu?

"Aslı, uyan!" Diyordu bir ses bana. Bu sesin sahibini tanımıyordum. Ses çok uzaktan geliyordu. "Ölmeyeceğim." Diyordum inatla. Rapunzel ölmek istemediğimi neden anlamıyordu?

"Aslı!" O yabancı ses bana inatla sesleniyordu. Madem beni görüyordu, neden bana yardım etmiyordu? Rapunzel'i gönderseydi keşke, Rapunzel beni korkutuyordu.

"Aslı, aç gözlerini abiciğim!" Bu ses kahramanımın mıydı? Benim gözlerim açıktı zaten, neden bana böyle sesleniyordu? "Rapunzel gitsin." Diyordum. Beni duymuyor muydu?

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin