13. BÖLÜM

321 31 49
                                    

LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ.

Keyifli Okumalar!

Bölüm Şarkıları;
Sena Şener - Her An Gidebilirim
Mabel Matiz - Bir Hadise Var

Bölüm Şarkıları;Sena Şener - Her An GidebilirimMabel Matiz - Bir Hadise Var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13. BÖLÜM

Vereceğimiz her karar, avuçlarımıza iki ucu sivri bir bıçak bırakırdı.

Bazı kararlar bize çok büyük zararlar verirdi ve biz ölene dek o kararımızın yara izlerini taşırdık. Bazı kararlar ise omuzlarımıza çok büyük sorumluluklar yükler ve o sorumlulukların altında ezilirdik.

Bu kapıdan içeri girdikten sonra, sırtımdaki kamburun biraz daha ağırlaşacağını biliyordum ama korktuğum bu değildi.

Korktuğum verdiğim bu karardan pişman olmaktı.

Pişman olacağımı da biliyordum üstelik.

Parmaklarımı kapının koluna doladım ve içeri girdim. Karşımdaki kadının yüzünde tebessüm vardı, bu tebessümün benim yüzüme bugün hiç uğramayacağını hissediyordum.

"Hoş geldiniz, Aslı Hanım." Dedi ve elini uzattı. "Hoş buldum." Dedim ve elini havada bırakmamak adına parmaklarımı tenine dokundurup gero çektim. "Buyrun, oturun şöyle." Dedi masanın yanındaki koltuğu gösterirken.

Çantamı koltuğun arkasına bıraktım ve elbisemin eteklerini düzelterek oturdum. Tedirgindim. "Şikayetiniz nedir?" Dedi sevecen bir tavırla. Orta yaşlı, saçlarının aralarına henüz aklar düşmüş olan bir kadındı.

"Ben," Dedim ve duraksadım. İstediğim şeyi nasıl anlatacağımı bilmiyordum. "Ben hamilelikten korunmak için," Cümleler dudaklarımdan çıkmak için benimle savaşıyordu sanki. Oysa gayet emin adımlarla gelmiştim buraya.

"Doğum kontrol hapı istiyorsunuz. Anladım." Dedi başını sallayıp. Yutkundum ve derin bir nefes aldım. "Evet."

Bilgisayar ekranına bir kaç saniye baktıktan sonra gözlerini üzerime çevirdi. "Henüz çok gençsiniz, isteğinizi anlıyorum lakin doğum kontrol hapları bu kadar erken yaşlarda kullanılmaya başlanırsa, ileri sorun çıkarabilir." Dedi tane tane.

Bunların hepsini biliyordum.

"Biliyorum." Dedim. Sesim kendinden emin çıkıyordu çünkü bu kararı vermeden önce çok düşünmüştüm. "Aslı Hanım, ileride çocuk sahibi olmak istediğinizde zorluk yaşayabilirsiniz. Bunun yerine eşi-..."

"Eşim çocuk sahibi olmak istiyor doktor Hanım ama ben istemiyorum. Bence bu yeterli bir cevap olmuştur?"

Başını anlayışla salladı. "Öncesinde bir kaç tahlil yapmamız gerekiyor." Dedi. Yüzüne ifadesizce bakmakla yetindim.

Kendini büyütememiş biri anne olamazdı. Eteklerimi çekiştiren Hayalden Çocuk'tan bile kurtulamıyorken, anne olamazdım.

Bencilsin, Aslı. Prens'i hiç düşünmüyorsun.

Bencildim ama bunu bilmek beni kararından vaz geçirmeyecekti.

Elime tutuşturulan kağıt parçasıyla odadan çıktım. Bu kararı almak için geç bile kalmıştım.

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin