satir aralarina yorum yapin lutfen.
iyi okumalar <3
Gün geceye karışmıştı çoktan, herkes yorgunluktan çimlere yatarak uzanmıştı. Asahi hâlâ kıpırdamadan duruyordu, robot gibiydi.
Ben ise yine onu izliyordum, bugün gözlerim cenneti yaşıyordu adeta. Onu ilk defa bu kadar uzun süre görmüştüm ve ilk defa bu kadar yakındım. İlkleri yaşamanın mutluluğu vardı içimde.
Asahi düşündüğümden daha sert biriydi, son Japonya' ya gidişimden önce yine burada görmüştüm onu. Kore' ye döndükten sonra ise her akşam görüyordum bazen o gelmiyordu ama pek sorun etmiyordum, pek güldüğünü görmemiştim zaten sert ve soğuk olduğu belliydi ama böyle olmasında bir neden olmalıydı. Belki de kötü bir şey yaşamıştı.Aniden başıma gelen acı ile elllerimi şakaklarıma götürdüm, yine başım ağrımıştı ayağa kalkarak konuştum.. "Ben, eve gidiyorum. İyi geceler "
Kimsenin bir şey demesini beklemeden son kez Asahi' ye çevirdim bakışlarımı ve sonrasında ise arkama dönerek gittim.
Başımı ovarak içeriye girdim, Haruto' nun yerde olan eşyalarını önemsemeyerek dolabı açıp elime ilaç aldım ve onu içtim.
Başımın ağrısı dinmişti. Yarım saat sonra Haruto ve Jihoon gelmişti. Kapıyı onlara açtım.
İçeri girer girmez Jihoon kendini koltuğa attı.
Haruto ise sersem sersem gülüyordu sanki sarhoş olmuş gibiydi."Artık basketbol oynamaya gitmek için büyük sebeplerim var Kim Junkyu gibi." Haruto saçma şekilde sesli sesli gülüyordu.
"Haruto tamam gelene kadar başımın etini yedin, anladık aşık oldun aa." Jihoon sitem ederek konuşuyordu.
Ve devam etti "O çocuk niye sana sert davrandı ki Haruto?"
"Bilmiyorum, tuhaf uzaylı."
Asahi hakkında konuşulanları dikkatlice dinliyordum, Haruto tekrardan konuştu.
"Ben gideyim Junkyu' m ile konuşayım."
Haruto' nun hızına asla yetişilmiyordu, "Numarasını mı aldın?" sorduğum soru ile Haruto sırıtmaya devam etti "Kendi istedi."
İnanamayarak Haruto' ya bakarken Jihoon konuştu "Doğru söylüyor, Junkyu numarasını istedi."
Junkyu' da çok hızlı çıkmıştı, bir haftaya aralarında bir şey olacağı kesindi, emindim.
Haruto odasına giderken konuştu "Uyuyun sizde dinlenin, yarın basketbol oynamaya gideceğiz."
Jihoon "İyi geceler." derken Haruto ona cevap vermeyerek odasının kapısını kapattı.
"Ben de uyumaya gidiyorum Jihoon, iyi geceler."
"İyi geceler Yoshi, üzerini ört." Jihoon' un söylediğine gülerek odama girdim.
Uyumadan önce bugünü düşündüm, daha doğrusu günü değil Asahi' yi gördüğüm vakitleri düşündüm.
Saçlarını koklamıştım, kiraz gibi kokuyordu.Aklıma gelen fikir ile sosyal medyaya girdim Junkyu' nun soyadını bildiğim için Kim Junkyu diyerek arattım. Önüme birden fazla hesap çıkarken bir sürü Kim Junkyu olduğunu fark ettim. Hesabını nasıl bulacaktım? Yaklaşık on dakikadır profillere bakarken arkasında deniz manzarası olan bir kişinin hesabını görmem ile yüzümde gülümseme oluştu onu bulmuştum.
kimkyu
Hesabının gizli olmamasını dileyerek profiline girdim, hesabı açıktı derin bir nefes alarak takip ettiklerine bakmaya başladım pek kişiyi takip etmiyordu, Asahi' nin hesabı olduğunu sandığım hesaba baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry - yosahi
Fanfictionyaşamam lazımdı çünkü henüz onun dudaklarını öpmemiştim ©ekinsafsar, 2021.