-iyi okumalar💗
_
Doktorun muayene yaptığı odadan çıkarken, kapıda doktorun gelmesini bekledim. Elinde bir iki dosya ile gelerek önümde durdu.
"Kontrollerde bir şey görükmedi siz verdiğim ilaçları başınız ağrıdığında hemen için o ağrıyı alacaktır, iyi günler."
"İyi günler." dediğimde doktor zaten yanımdan gitmeye başlamıştı.
Hastaneden çıkarak, hastane önünde olan taksilerden birine bindim.
"Nereye efendim?"
"Havalimanına."
Taksici kafasını sallayarak arabayı çalıştırdı. Yaklaşık yirmi dakika sonra havalimanına ulaşmıştık.
Taksiciye dönüp "Bir arkadaşım gelecek bekler misiniz?" diye sordum.
"Elbette efendim." Taksiciye gülümseyerek arabadan indim. Saat çoktan on olmuştu, Doyoung uçaktan inmiştir diye düşünüp onu aramaya başladım.
"Doyoung nerdesin?"
"İndim Yoshi az önce bavulumu alıyordum, geldin mi?"
"Evet girişteyim."
"Tamam geliyorum bir iki dakikaya." diyerek telefonu kapattı. Doyoung' u üç yıl sonunda tekrardan girecektim tekrardan heyecanlanmaya başladım.
Kapıdan çıkan herkese Doyoung sanarak bakıyordum. İçlerinden biri gözüme takıldı. Siyah gözlüklü ve diyah giyinişli birisi. Uzamış boyu ile Doyoung' du bu, oydu.
Etrafına bakarken beni görmesi ile bana doğru döndü. Ellerim titriyordu sanırım, koşarak yanına ulaştım hiç beklemeden sarıldım. Öyle çok özlemiştim ki onu.
Doyoung bana sarılırken bu anın rüya olduğunu sandım.Gelmişti, sonunda. Doyoung ile ayrılırken gülümsedim. Gözünde gözlük vardı ama gözünden akan yaşı yanağında süzülürken görmüştüm, eliyle yüzünü sildi.
"Doyoung bu an gerçek mi?"
"Gerçek." diyerek içli bir gülüş attı.
"Hoş geldin Doyoung."
Doyoung etrafa bakarken yanıt verdi, "Özlemişim.. Hoş buldum Yoshim."
Doyoung' un bana Yoshim demesi hoşuma gidiyordu, onun tek yakını bendim. Yanında kimse kalmamıştı.
Arkama baktığımda bize bakan taksiciyi gördüm. Adamı daha fazla bekletmemek için, Doyoung' un bavulunu tutarak diğer elimle ise kolundan tuttum.
"Hadi Doyoung kahvaltı yapmaya götüreceğim seni."
Doyoung peşimden gelerek taksiye bindi.
Doyoung arabaya binerken yüzüme bakarak konuştu.
"Beni ona götürür müsün Yoshi?"
Başımı sallayarak gideceğimiz yeri taksiciye söyledim.
"Çocuklar.." dedi, "Nasıllar?"
Doyoung' un kırılmış sesi ile ben de kırıldım.
"Hâlâ senden nefret ediyorlar, evden gittiler geleceğini duyduklarında."
Doyoung acı bir gülüş yerleştirdi yüzüne.
"Pişman olacaklar, her neyse boşverdim artık. Sen nasılsın?"
"Senin geleceğini duyduğum an hayatımın en güzel anlarından biriydi, çok iyiyim Doyoung iyi ki geldin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry - yosahi
Fanfictionyaşamam lazımdı çünkü henüz onun dudaklarını öpmemiştim ©ekinsafsar, 2021.