Lavabodan çıkarken kapıyı kapattım. Son anda gözüme ilişen anla beraber tüylerim ürpermişti. Ben mi fazla abartıyordum bilmiyorum ama Asahi' nin ayna yansımasında dudağına bulaşmış kanı diliyle sildiğini görmüştüm. Küçükken çok vampir filmi izlerdim ama hayal falan görmüyordum değil mi? Ne oluyordu böyle? Birden Asahi' nin yansımasıyla göz göze geldik aynadan. Tek eksik gözlerinin kırmızı olması ve vampir dişleriydi.
Korkunun bedenimde yarattığı his ile beraber çabucak odama gelip ışığı açtım. Asahi' de pek geçmeden odaya gelmişti. Koltukta otururken bacağımı ritim tutarmışcasına salladığımın farkında değildim. "Yoshi.." Bacağımı izleyen gözlerim onu buldu adımı söylemesi ile. "Özür dilerim." dedi olduğu yerden bana bakarken. "Asahi.." boynuma bakarak devam ettim, "Bunu neden yaptın?" Vücudumda morluklar bırakacağını düşünürken bu hale gelmişti. Asahi' nin gözümün önünden gitmeyen ayna yansıması korkmama sebep oluyordu tekrardan. Asahi çekingen bir tavır ile yanıma yaklaştı. "Bilmiyorum Yoshi." Elini uzatarak boynuma dokundu. Başımı eğerek dokunduğu yere baktım. Pansuman yapmalıydım. "Boynunu ısırdığımın farkında bile değildim beni üzerinden itinceye kadar." Ben mi abartıyordum yine bilmiyordum lavaboda dudaklarına bulaşan kanı yalaması tuhaftı, kan hoşuna mı gidiyor diye düşünmeden edemedim. Aklıma tek bir şey gelmişti, Asahi' ye sordum. "Kan ile alakalı bir fantezin mi var?" İlk başta hafifçe düşünür olsa bile sonradan bakışlarını bana çevirmişti. "Neden böyle olduğunu bilmiyorum Yoshi, canını yakmak istememiştim." Söylediği ile aklıma oturmuştu bazı şeyler, belki de intikam almak istemişti. Farkında olmadan yapmıştı ama beyni bunu yapması için kendisine emir vermişti. Bu konuyu fazla uzatmak istemiyordum. Tekrardan "Özür dilerim." dediğinde, "Önemli değil." diyerek içini rahatlatmaya çalıştım. Ayaklanıp "Pansuman yapalım olur mu?" diye sordu kedi bakışları ile. Acıyla başımı sallarken ben de oturduğum yerden kalkarak odadan çıktım. Pansuman için gerekli şeyleri banyodan aldıktan sonra odama geri döndüm. Asahi öylece ayakta dikilirken geldiğimi fark edince yanıma yaklaşıp elimde tuttuklarımı eline aldı. Yatağımın ucuna oturduğumda o da yanıma oturarak pansuman için getirdiğim malzemelere baktı. Ne tuhaftı şimdiye kadar Asahi bana defalarca pansuman yapmıştı. Bu da onlardan birisiydi. Belki de sonuncusuydu.
Düşüncelerimi durdurmuştu Asahi, boynuma sürdüğü tentürdiyot ile. Gelen yanma hissi ile dişlerimi sıkmıştım. Asahi kolumdan tutarak beni sabitlemeye çalıştı. Kolumu tutan eli soğuktu ama terlemişti. İlk defa bu kadar saçma bir tabirde bulunmuştum. Daha düz bir şekilde söylemek gerekirse; parmak uçları soğuk, avuç içi terlemişti. Başımı diğer tarafa doğru eğdim, pansumanı daha rahat yapabilmesi adına.
Asahi son dokunuşları yapıp, bandı yaralı bölgeye yapıştırdı. Aşırı büyük değildi, ama Asahi dişlemişti gerçekten boynumu, bu yüzden biraz derindi. Aklımdan vampir olduğuna dair bir sürü teoriler geçiyordu. Gerçek olmayacağını bildiğim bir şey dakikalardır aklımdaydı..
-biraz farkli yazacagim simdi, asahi' nin dusunduklerini icerecek daha cok
Bandı Yoshi' nin boynuna yapıştırdıktan sonra tekrardan kendisine küfür etti Asahi. İlk gördüğünden beri onu öpmek istemişti, ısırmak ve canını yakmak değil. Kendisine karşı içinde büyük bir sinir sistemi yarattı son yarım saat içinde. Yoshi' nin canının yandığını çok iyi anlayabiliyordu. Yüz ifadesi ve korkmuş bakışları. Üstelik vücudunda yaralar vardı, bir de kendisi ona zarar vermişken kendi canı da yanmaya başlamıştı. Yoshi' yi kolları arasına alıp sarmak istiyordu. Onca ay onu görmemiş ve sevgisi kabarmıştı. Bu gece ona sarılarak uyumak istiyordu ama Yoshi' nin onu isteyip istememesinden korkuyordu. Keşke buraya gelmeseydin, en azından ona bunu yaşatmazdın dedi içinden bir his. İçinden gelen hisse hak verdi. Yataktan kalkarak pansuman için kullandığı malzemeleri geri kutusuna koydu Yoshi' nin toplamasına izin vermeyerek. Kutuyu alıp kenara koydu. Yoshi ile kalmak istiyordu fakat gerçekten korkuyordu. Her şeyi berbat etmiş gibi hissediyordu. Yoshi anlamaya çalışan gözler ile ona bakıyordu, aklı hâlâ Asahi' nin görüntüsündeydi. Asahi' nin yüzü donuk bir ifade içinde duvara sabitlenmişti. "Asahi.." dedi çekimser bir ses ile. Asahi hâlâ baktığı yere bakmaya devam ediyordu. "İyi misin?" Asahi ses vermedi. Onu duymuyordu bile. İçinden kendine küfürler saydırıyordu. Tekrardan sordu Yoshi. "İyi misin?" Asahi ses vermedi tekrardan. Koluna dokundu Asahi' nin. "Asahi!" Asahi gözlerini kırpıştırarak Yoshi' ye döndü. Yoshi rahatlamışcasına bir nefes alırken sorusunu üçüncü kez tekrarlarladı "İyi misin?" Asahi iyi değildi, içinde bir suçluluk hissi vardı. Başını olumlu anlamda sallayarak gülümsemeye çalıştı. Yoshi ' de güldü. O sırada Asahi ayağa kalktı. "Ben eve gitsem iyi olur.." Yoshi' nin yüzü düşmüştü. "Kalsan." diyerek Asahi' nin gözlerine baktı onay beklermişcesine. Asahi şaşırmıştı fakat belli etmedi. "Kalırım." diyerek Yoshi' yi güldürdü. Asahi, Yoshi' nin gülümsemesinde kalmıştı. Çok güzel gülüyordu ve bunu söylemek geçti içinden. "Çok güzel gülüyorsun.." Asahi, fazla süslü cümleler kuramazdı. Kendini aptal gibi hissetti. Yoshi ondan duyduğu iltifat ile en mutlu insanmış gibi hissetti, bu küçük bir cümleydi ama Yoshi için çoğu şeyden önemliydi. Yoshi başını eğdi, "Gülümsemelerimin nedeni olduğun için teşekkür ederim Asahi." Asahi yavaşça ona yaklaşıp, kollarını Yoshi' nin beline doladı. Yoshi başını Asahi' nin göğsüne koymuştu "Uyuyalım mı?" diye mırıldandı. Asahi zaten çok yorgundu ve bunu reddetmedi. Tamam manasında bir şeyler mırıldandıktan sonra ayrıldılar. Yoshi yatağına Asahi için bir yastık koyup yorganı kaldırdı. "Sana kıyafet vermemi ister misin?" Asahi başını sallarken Yoshi dolabından eski kıyafetlerinden alt ve üst aldı. Zayıfladığı için şu an giydikleri Asahi' ye dar olurdu. Kıyafetleri Asahi' ye uzattı. Ardından rahat rahat giyinmesi için lavaboya gitti. Beş dakika sonra tekrardan odaya döndüğünde Asahi' nin yatağa uzanmış olduğunu gördü. Yavaş adımlarla yatağın kenarına ulaşınca, ses çıkartmadan Asahi' nin yanına uzandı. Asahi kalbinin atışlarının sesini sanki tüm vücudunda yankılanıyormuş gibi duyuyordu. Yoshi yatağın ucuna uzanıp yorganı üzerlerine örttü. Asahi' ye dönüp baktı, sanki bir şeyler düşünüyormuş gibi göründüğünü düşündü. Asahi, Yoshi' yi düşünüyordu. O yanındayken bile, onu düşünüyordu. Ona bağlanmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry - yosahi
Fanfictionyaşamam lazımdı çünkü henüz onun dudaklarını öpmemiştim ©ekinsafsar, 2021.