Double update?! HOHOHO..
Setelah selesai membeli belah di kedai yang berada di bawah itu,jennie dan jisoo pon naik ke atas.
Jisoo memasuki biliknya dan jin. Matanya tertacap pada jin yang sedang nyenyak melayari mimpinya di atas katil. Jisoo melihat jam di dinding bilik. 4 petang.
"Lama naw mamat nie tido.."kata jisoo lalu beg kertas diletakkan di atas sofa dan badannya dibawa ke katil. Badan dihempaskan di sebelah jin. Henfonnya dionkan.
Aktiviti jisoo terhenti seketika apabila tangan jin melingkar di bahagian pinggangnya. Jantung jangan cakaplah. Tak pernah lagi seumur hidup dia lelaki peluk dia macam nie.
Baru sahaja jisoo ingin mengalihkan tanga jin dari pinggangnya,jin tiba2 meracau.
"Awakkk,janganlah tinggalkan saya..saya dah hensem dah sekarang..takkan Awak taknak dekat saya?saya betul-betul rindu dengan awak..saya selalu teringatkan kenangan kita bersama..i Miss you a lot,baby.."
Jisoo mengerutkan dahinya. Dia cakap Ngan sapa dho?dengan aku ke?bila masa pula aku buat kenangan dengan dia?sapa baby dia dho? Baby dia hilang ke macam mana nie?
Selepas sahaja jin berhenti meracau,pelukan di pinggang jisoo dieratkan. Membulat mata Jisoo. Ehh,laki nie lah..aku sepak bebird kau kang,mandul pulak kang..susah bini kau.
Jisoo try hard untuk melepaskan diri tapi tidak berjaya dan akhirnya jisoo mengalah. Jisoo pon turut tertido.
Skip.
Jisoo pov
Aku membuka mataku perlahan-lahan. Aku menggosok mataku dengan belakang tapak tanganku. Jam di henfon milikku ditilik. Terus membulat mataku apabila melihat waktu ketika itu. 8 MALAM?! Seingat aku,aku tido kol 4 petang nie..usihh,aku dimatikan sekajp ke macam mana nie?lama naw tidonya.
"Dah bangun?"
Terus mataku tertacap ke arah suara yang tidak asing lagi bagiku. Ofc lah si Seokjin tu. Tapi sumpah aku kata dia hensem gila sekarang nie.
Aku hanya mengumam sahaja.
"Dah gi mandi pastu pakai baju yang aku letak dalam bilik pakaian tu.."kata Jin. Aku tanpa banyak tanya terus bangun dari katil lalu bilik air dituju.
10 minit kemudian.
Jisoo berlari anak masuk ke dalam bilik pakaian. Yer dalam bilik tu ada lagi satu bilik iaitu bilik pakaian. Kau boleh bayang tak betapa besarnya bilik nie. Kalau tak boleh bayang pandai-pandailah kau hidup.
Baju berwarna putih tergantung di hadapannya matanya dilihat dari atas sampai bawah. Cantik tapi terlampau cantik. Apebenda dho?!
End jisoo pov
Jisoo mengambil baju itu lalu disarungkan baju itu ke badannya.
Cermin yang berada di hadapannya ditatap. Badannya yang sudah tersarung dress berwarna putih itu diteliti dari atas sampai bawah.
YOU ARE READING
[C] Stay By Her Side
FanfictionKim Jisoo-seorang gadis yang sangat kuat menghadapi cabaran setiap cabaran yang dilalui selepas kematian bapanya. Selepas kematian bapanya,dia dan adik lelakinya duduk bersama ibu tirinya dan anak ibu tirinya. Ibu dan adik tirinya mula melayan Jiso...