Selepas sahaja jisoo bersetuju untuk berkahwin dengan jin,mereka berdua terus membuat keputusan untuk melangsungkan perkahwinan dalam masa yang terdekat. Bang PD juga bersetuju dengan rancangan jin itu.
Jin tidak mahu membuat secara besar-besaran tapi still bermewahan.
Bila difikirkan balik rasa macam mengaru pulak,yelah dari benci gila dekat si jin tu tau² dah nak jadi suami jisoo dah.
"Woi termenung apa tu?"sergah jin. Jisoo menjeling tajam ke arah jin. Tak reti tegur leklok ke mamat nie?
"Tak baik jeling future husband.."kata Jin lalu melabuhkan punggungnya di krusi hadapan jisoo. Jisoo tidak membalas.
"Macam tak caye kan?"kata Jisoo tiba².
"Tak caye apa?"tnya Jin.
"Yelah,macam tak caye jer kita nak kawin. Tak pernah terlintas pon dekat fikiran aku yang aku Ngan kau akan kawin.."kata Jisoo.
"HAHAHA,kau fikir kau sorang jer tak fikir macam tu?tapi tulah nama pon takdir kan.."kata Jin. Jisoo tersenyum segaris lalu menggagukkan kepalanya.
"Kau nak ajak sapa² Ker?"tnya Jin.
"Ermm aku nak ajak Hyejin boleh?"tnya Jisoo.
"Lorhhh,apa pulak tak boleh..nie majlis kawin kau jugak.."kata Jin. Jisoo tersenyum gembira.
"Kau taknak ajak mak tiri kau dengan anak dia?"tnya Jin. Jisoo memandang jin dengan mata yang terkedip-kedip.
"Errr senanya aku dah hantar dah kad kawin dekat umah Dorang..jadi biarlah Dorang nak datang Ker tak.."kata Jisoo. Jin menggaguk.
Skip.
Dan hari yang dinanti-nantikan oleh saya dan para readers sudah pon tiba. HARI PERKAHWINAN JISOO AND JIN!!YUHUUU.
Jin sangat nervous ketika itu. Yelah lagi beberapa minit dia akan menjadi suami orang. Omg!!rasa seprt mimpi.
"Kau nervous ke Hyung?"tnya Jhope.
"Kau rasa?"tnya Jin balik. Terus memuncung mulut jhope mendengar persoalan jin. Orang tanya dia,dia tanya orang balik.
"Dah Hyung,relax jer...bukannya ada apa pon.."kata Taehyung sambil memukul bahu jin.
"Kau boleh lah sembang macam tu..cuba kau yang ada dekat tempat aku,mahu terkencing kau dibuatnya.."kata Jin. Taehyung tersengih.
"Wey Hyung,jom majlis nak mula dah.."kata Suga yang baru sahaja sampai di bilik persiapan pengantin itu.
Lagi gemuruh lah jin bila suga dah cakap macam tu. Jin melihat mukanya di cermin. Ahhh tenang jin. You can do it!
Jin menarik nafas beberapa kali sebelum melapaskannya perlahan-lahan. Dengan keyakinan yang baru dia dapat,dia keluar dari bilik persiapan itu.
Jin masuk ke dalam dewan itu lalu berjalan ke arah pentas yang terdapat di dalam dewan itu.
YOU ARE READING
[C] Stay By Her Side
FanfictionKim Jisoo-seorang gadis yang sangat kuat menghadapi cabaran setiap cabaran yang dilalui selepas kematian bapanya. Selepas kematian bapanya,dia dan adik lelakinya duduk bersama ibu tirinya dan anak ibu tirinya. Ibu dan adik tirinya mula melayan Jiso...