Bts,jennie,jisoo,Sunoo dan Dahyun telahpon sampai di hadapan Hybe labels.
Baju bts
Baju Jisoo
Baju Dahyun
Baju Sunoo
Baju Jennie
Mereka berjalan masuk ke dalam Hybe. Guard yang menjaga di pintu Hybe disapa oleh bts. Guard itu membongkok kan badannya sedikit.Jin memegang erat tangan jisoo. Macam taknak lepas pon ada.
Mereka semua naik ke tingkat 14 untuk ke bilik practice. Sedang mereka berjalan ke bilik practice tiba² mereka terserempak dengan 5 orang lelaki.
"Ehh hai Hyung.."sapa sorang dari lima orang lelaki itu.
"Hye,korang nak gi mana nie?"tnya Jimin.
"Kitaorang nak gi cafe bawah nie jap,nak beli air..jap macam ramai,sapa nie hyung?"tnya lelaki yang sapa Dorang tadi. Ok tu Yeojun senanya.
"Ouhh,nie perkenalkan nie isteri Hyung..pastu nie adik dia.."kata jin memperkenalkan jisoo dan sunoo. Jisoo dan Sunoo senyum sebelum menundukkan badannya sedikit.
"Ouhh nielah isteri Hyung..sorry lah kitaorang tak dapat datang time wedding Hyung..tiba² pulak kitaorang ada photoshoot.."kata Soobin.
"Takpelah..korang dah cakapkan dengan Hyung yang korang tak dapat datang..takpe Hyung faham..."kata Jin sambil tersenyum.
"Hai noona!"sapa huening Kai sambil melambai ke arah jisoo. Jisoo tersenyum lalu membalas lambaian huening Kai.
"Oklah Hyung kitaorang nak gi dulu..bye semua!"kata Beomgyu.
"Ok hati².."balas jhope. Mereka berlima ponn pergi dari situ.
"Biy sapa Dorang?"tnya Jisoo.
"Dorang txt..senang cerita Dorang nie macam adik kitaorang lah.."kata Jin.
"Nama Dorang apa?"
"Yang lambai kat baby tadi tu,huening Kai..pastu yang sapa kita tadi tu Yeojun..pastu yang mintak maaf tak dapat datang weeding kita tu Soobin..dan yang kata nak gerak tu Beomgyu. Yang lagi sorang tu taehyun."kata Jin. Jisoo menggaguk.
Mereka sambung berjalan ke ruang practice bts. Mereka semua masuk dan namjoon menyuruh jennie,jisoo,Sunoo dan Dahyun duduk di tepi sementara mereka ingin berlatih menari.
Bts berlatih menari lagu fake love,dna dan boy with luv. Jennie,jisoo,Sunoo dan Dahyun tak lepas memandang semua pergerakkan mereka bertujuh. Kadang-kadang mereka kagum dengan pergerakan pantas mereka.
"Wey,Sunoo noona cabar kau menari lagu boy with luv..ada berani?"bisik jisoo di telinga Sunoo. Sunoo memandang ke arah kakaknya. Jisoo mengangkat-angkat kedua keningnya.
"Lebih dari berani noona.."kata Sunoo tanpa getar. Terus tersenyum lebar jisoo.
"Ok kita tunggu lepas Dorang habis practice."kata Jisoo. Sunoo menggaguk.
Selepas bts habis practice.
Sunoo bangun dari duduknya lalu pergi ke speaker yang terletak di tepi bilik practice itu.
Lagu boy with luv dipasang. Semua member bts memandang ke arah Sunoo.
"Nak try menari jap.."kata Sunoo. Bts tersenyum lalu menggaguk.
Anggaplah enhypen tu bts yer..
Semua orang memberikan tepukan kepada Sunoo selepas Sunoo selesai menari lagu boy with luv itu.
"Woww!!Sunoo pandainya kau menari.."kata Jhope sambil bertepuk tangan.
"Ahhh,takdelah Hyung..biasa jer..nie pon ada yang salah2 sikit.."kata Sunoo malu-malu. Alahh shy shy ton lak..
"Ehh oklah nie..ok untuk orang yang baru belajar menari..kau tak nak Ker apply jadi idol Ker?"tnya Jhope sambil menepuk-nepuk bahunya.
"Ahhh takpelah Hyung..lagipon Sunoo masih belajar.."tolak Sunoo.
"Boleh jer..macam jungkook dulu..dia pon belajar dulu tapi dalam masa yang sama dia jadi idol.."kata Jhope lagi.
"Emm tengoklah dulu Hyung..kena fikir² jugak..kena tanya tuuu permaisuri hati Sunoo tu jugak.."kata Sunoo sambil tunjuk ke arah Dahyun.
"Emmm yelah..fikir2 lah dulu.."kata Jhope. Sunoo menggaguk lalu terus pergi ke Dahyun yang sedang duduk di atas kerusi. Jisoo membuat thumbs up kepada Sunoo.
Bts berehat sebentar sebelum kembali practice menari lagu mereka.
YOU ARE READING
[C] Stay By Her Side
FanfictionKim Jisoo-seorang gadis yang sangat kuat menghadapi cabaran setiap cabaran yang dilalui selepas kematian bapanya. Selepas kematian bapanya,dia dan adik lelakinya duduk bersama ibu tirinya dan anak ibu tirinya. Ibu dan adik tirinya mula melayan Jiso...