Po zgodzie na przeprowadzenie oskarżenia o samobójstwo, Erwin wyjaśnił plan nowym rekrutom. Wielu z nich upadło i płakało, wielu wymiotowało, gdy świadomość, że umrą, uderzyła ich w twarz. Erwin wygłosił do nich wspaniałe przemówienie, karmiąc rekrutów słowami zachęty, a po ich przyjęciu, choć niechętni, zasalutowali dowódcy, a następnie sztywno ruszyli w stronę swoich koni.
— Nie robie tego!
Ingrid zatrzymała się i odwróciła, słysząc przenikliwy głos, widząc rudowłosego chłopca na kolanach, trzymającego go za głowę. Chłopak, którego rozpoznała.
— Odmawiam! Nie chcę umrzeć! To szaleństwo! Nigdy nie powinienem był dołączyć do Zwiadowców! Chcę wracać do domu! — Chłopiec szlochał, łzy spływały mu po twarzy.
— Hej.
Pociągnął nosem i spojrzał w górę na głos tylko po to, by jego oczy lekko się rozszerzyły. — Ty... — westchnął. — To ty mnie uratowałaś. — Szybko zerwał się na nogi i niechlujnie zasalutował. — N-nie miałem szansy wcześniej, ale dziękuję, że mnie uratowałaś. Jestem twoim dłużnikiem, jeśli jest coś, co mogę zrobić, żeby ci się odpłacić, zrobię wszystko!
Ingrid uniosła brwi. — Wszystko?
Skinął szybko głową. — Wszystko.
— A więc czy byłbyś tak miły i wykonał rozkazy dowódcy?
Twarz chłopca zbladła. — Co...?
— Dołączyłeś do tego pułku i złożyłeś przysięgę, że poświęcisz swoje serce ludzkości. Z pewnością powinieneś był wiedzieć, że coś takiego nadejdzie — powiedziała Ingrid, krzyżując ramiona.
— N-no tak, ale... nie w ten sposób... — Łzy znów zaczęły napływać mu do oczu.
— W takim razie wykonuj rozkazy, żołnierzu — powiedziała Ingrid. — Jeśli nie możesz tego zrobić dla Komendanta, to zrób to dla mnie. Naprawdę bym to doceniła.
Oczy chłopca rozszerzyły się, gdy wpatrywał się w stalowoniebieskie oczy Ingrid. Jej surowe spojrzenie jakoś go pocieszyło, a także czuł, że były dziwnie znajome...
— W porządku. — Skinął głową: — Zrobię to za ciebie.
Ingrid uśmiechnęła się. — Dziękuję. Odwróciła się i zaczęła odchodzić.
— Czekaj!
Zatrzymała się i odwróciła, kiedy usłyszała wołającego do niej żołnierza.
— Czy mogę przynajmniej poznać twoje imię? — zapytał.
Ingrid zamrugała zaskoczona pytaniem, ale szybko minęło. — To Ingrid.
— Ingrid... — wymamrotał chłopak, czując, jak to imię spływa mu z języka. — Miło było cię poznać, Ingrid. Nazywam się Floch.
Ingrid skinęła mu głową w podziękowaniu, po czym odwróciła się i zostawiła go na dobre.
Floch patrzył, jak odchodzi, rzucając ostatnie spojrzenie na swojego zbawiciela, zanim odwrócił się i zaczął szurać nogami po ziemi, powoli zmierzając do konia.
***
Po sprawdzeniu swojego sprzętu i wysłuchaniu proponowanej trasy, którą powinien obrać od Erwina, Levi złapał kabury i przygotował się do wystrzelenia w powietrze, aby zrealizować plan.
Tylko po to, żeby się zatrzymać, gdy zobaczył, że Ingrid przygotowuje się do dosiadania konia.
Natychmiast podszedł do niej. — Co ty robisz? — zapytał.
— Przygotowuję się do szarży — odparła Ingrid.
— Nie bierzesz w tym udziału.
Ingrid odwróciła głowę, żeby na niego spojrzeć, i zamrugała z zaskoczenia. — Co masz na myśli?
— Dokładnie to, co powiedziałem — odparł bez ogródek Levi.
— Kapitanie, teraz nie czas na emocje. Wiele lat temu poświęciłam swoje serce ludzkości, a kiedy tu przybyłam, przysięgłam, że oddam życie, jeśli to oznacza, że możemy być uratowani.— Podniosła rękę i wskazała na swoje zranione ramię. — Dodatkowo jestem ranna.
— Nadal możesz się dobrze poruszać — odparł Levi, co spowodowało lekkie wzruszenie ramion Ingrid, co tylko potwierdziło jego rację. — Jesteś utalentowanym wojownikiem, szkoda by było, gdybyśmy cię stracili. Nie wspominając, że ta strona muru nie jest twoją stacją. — zwęził wzrok. — Wróć do innych i pomóż im w walce z Opancerzonym i Kolosalnym.
— Ale...
— To rozkaz.
Ingrid spojrzała szeroko otwartymi oczami na swojego ojca, gdy rzucił jej twarde spojrzenie. Naprawdę nie dawał jej tutaj wyboru. Po kilku chwilach ciszy Ingrid zacisnęła usta i skinęła głową. — Zrozumiano.
W odpowiedzi Levi lekko skinął głową. — Dobrze. A teraz ruszaj.
Ingrid zawahała się przez chwilę, po czym odwróciła się i chwyciła swoje kabury, używając ich, by użyć sprzętu ODM i wspiąć się po ścianie.
Kiedy zobaczył ją u góry, Levi odwrócił się i wrócił na swoją wyznaczoną pozycję.
Nie mógł tego schrzanić.
***
On to zrobił.
Dotarł do bestii.
Oto on, gówniany człowiek kontrolujący wielkiego włochatego drania, leżący przed Levim z mieczem przebitym przez usta i oko. Levi spojrzał na morze trupów. Czy był ktoś żywy? Nawet jeden? Każdy, kto mógł go zjeść i zdobyć jego moc.
Jedna osoba, którą mógłby sprowadzić z powrotem.
Erwin...
Levi usłyszał za sobą wielki ruch. Jego zmysł krzyczał do niego, by się ruszył. Ledwo zdążył zejść z drogi...
— TATO!
Nieco rozkojarzony Levi spojrzał w górę i zobaczył, że Ingrid pędzi w jego stronę; oczy miała szeroko otwarte ze strachu i paniki, gdy wpadła na niego. Z każdą uncją swojej siły odepchnęła Leviego od parującego trupa Zwierzęcego, a on mógł tylko patrzeć, jak tytan z długim pyskiem zacisnął szczęki na jego córce.
Tytan wypluł Ingrid, odrzucając ją, a za nią spływała krew. Następnie podniósł Zwierzęcego do ust i przeskoczył nad Levim, rzucając się w stronę ściany.
Levi stał tam z szeroko otwartymi oczami. Ptrzył, jak tytan ucieka.
— Zaczekaj... — powiedział słabo.
Odwrócił wzrok, by spróbować znaleźć Ingrid. Nie mógł jej zobaczyć. Gdyby mógł ją znaleźć, to może mógłby...
Przeniósł wzrok z powrotem przed siebie, gdy usłyszał zbliżające się głośne kroki i zobaczył biegnących w jego stronę tytanów. Bestia i tytan wozu uciekali.
Musiał dokonać wyboru.
— Złożyłem obietnicę Erwinowi... — powiedział cicho do siebie.
Zacisnął zęby i wydobył świeże ostrza z pochwy.
— Obiecałem!
CZYTASZ
Czy można zmienić los? ( Attack on Titan)
FanficW 850 roku ludzkość została zbombardowana tajemnicami. Kolosalny i Opancerzony tytan, ludzie zamieniający się w tytanów, pierwsza udokumentowana kobieta-tytan, a co więcej , Pułk Zwiadowczy napotkał za murami dwie młode dziewczyny. Strzegą one swoj...