3 Глава

280 8 0
                                    

На следващата сутрин Хърмаяни ме събуди като дръпна завифките ми и изчезването на топлината от тялото ми ме накара да отворя очи.

- Хърмаяни знаеш, че има и по - мили начини да събудиш някого нали - казах със сънен и дрезгав глас.

Хърмаяни ме погледна с усмивка, хвана ме за ръката и започна да ме дърпа от леглото.

- Хайде Белс ставай - каза тя и продължи да ме дърпа към банята.

- Хайде оправяй се, че иначе ще изпусне закуската и ще закъснеем за часа по отвари, а знаеш какъв е Снейп - каза ми тя и аз започнах да се оправям максимално бързо докато Хърмаяни отиде да събуди Хари и Рон.

След като се оправих се сетих, че и аз имам да събуждам двама идиоти. Тръгнах към мъжкото спално отделение и по пътя видях една отворена стая и в нея се виждаше Хърмаяни да се опитва да събуди Хари и Рон.

Засмях се и продължих да вървя към стаята на Фред и Джордж. Влязох в стаята и видях Лий да излиза от банята с хавкия около кръста си и останалите две момчета в стаята тъкмо се обличаха докато Фред и Джордж още спяха в леглата си.

- По дяволите Белс кога ще започнеш да чукаш - попита един от другите момчета, името му беше Антъни и той беше единственият, който за пет години все още не беше свикнал с факта, че не ми пука дали всички в стаята са голи или не. Лий и останалите се засмяха и аз също се усмихнах.

- Антъни свикани вече, че аз не признавам затворените врати, а и не ми пука дали някой от вас е гол - казах и огледах всички - А да сме си честни никой от вас момчета не е мой тип - казах със усмивка и се запътих към леглата на Фред и Джордж със лукава усмивка.

Лий ме видя и поклати глава с усмивка. Аз се обърнах към всички останали и сложих пръст пред устните си казвайки им да запазят мълчание.

- Кхм кхм - прочистих гърлото си преди да направя магията за микрофон и да допра върха на пръчката си до гърлото ми.
Поех си дълбоко въздух.

- СТАВАЙТЕЕЕЕ - Изкрещях и гласът ми прокънтя из цялата кула. Сигурна бях, че съм събудила всички в Грифиндор, а момчетата около мен извикаха от шумът кътящ в ушите им.

Фред и Джордж скочиха на крака със широко отворени очи, разрошени коси и без тениски. Аз се засмях и скоро чух Лий да се смее заедно с мен. Щом погледнах към него той вадеше тапи за уши от ушите си. Фред и Джордж ме погледнаха все още изглеждайки все едно са видели призрак и щом осъзнаха какво се случва ме погледнаха със ядосани погледа, а аз се усмихнах невинно.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now