На следващия ден започнаха и учебните часове. Умишлено се забавих сутринта, за да не трябва да се разправям със Ели, Фред и Джордж.
Успях да игнорирам почти всички през деня и си мислех да прескоча и тренировката по куидич, но Анджелина не ми позволи. След обяда, който също пропуснах, тя ме намери, хвана ме за китката и ме завлече към полето по куидич.
- Андж моля те, нека пропусна тренировката - примолих ѝ се.
В момента в който изрекох тези думи тя спря на място и се обърна към мен.
- Какво каза - попита тя шокирано.
- Моля те само за днес да пропусна - помолих се отново.
- Белс, ти никога не си пропускала тренировка - отвърна ми тя.
- Има ли нещо общо с проблема между теб и Фред - попита тя.
- От къде знаеж за...ще убия Джордж - казах осъзнавайки, че явно той ѝ е казал за случката във влакът.
- Виж Белс, не знам защо с Фред сте се скарали отново, но не е извинение да пропускаш тренировка - каза ми тя строго и ме повлачи отново към игрището.
Когато стигнахме съблекалните там нямаше никой и аз започнах да се преобличам с екипа.
- За какво толкова сте се скарали с Фред, че да не искаш дори да дойдеш на тренировката - попита Анджелина.
Тъкмо свърших с обличането на екипа и погледнах към Анджелина със сериозно изражение.
- Той просто се държеше като тотален задник - отвърнах ѝ.
Тръгнах към игрището, а тя вървеше след мен. Когато излязохме на полето всички стояха и ни чакаха.
- Доведох я, сега тренировката може да започне - обяви Анджелина.
За кратко погледнах към Фред, който говореше нещо с Джордж и Хари. Фред изглеждаше тъжен, но не можех да покажа слабост.
Качих се на метлата си и първа полетях във въздуха заемайки позицията си на гончия.През цялата тренировка се опитвах да избегна Фред и това показваше ефект върху играта и на двама ни. Анджелина се ядоса и ни дръпна настрани.
- Така вижте, не знам какъв е проблемът между вас двамата, но ще е добре да се разберете преди наближаващият ни мач със Слидерин - изсъска гневно тя след което се върна при останалите.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...