През следващите две седмици прекарвах по - голямата част от дните си в библиотеката потънала в книги за неестествени способности и всичко, което може да ми помогне да разбера повече за това, което се случи в гората.
Фред и Джордж още не ми говорят, Ели се притеснява за мен, но всеки път я уверявам, че се добре, въпреки че виждам, че не ми вярва и за миг, Тео, Блейз и Панси се опитват да говорят с мен, но всеки път щом повдигна темата защо ме изолираха напълно, те просто сменят темата.
В момента единствено Лаура ми говори, като изключим Ели. Лаура ми помага с проучването за способностите ми, но накрая стигнахме до извода, че ще бъде по лесно, ако попитам родителите ми, но веднага изключих тази идея от списъка.
Коледната ваканция наближаваше и аз започвах да изпадам в депресивно състояние, знаейки какво ще ме очаква щом се прибера вкъщи, ако можех да нарека онази къща мой дом.
- Белс нека да приключим за днес - предложи Лаура.
Двете бяхме прекарали следобеда в библиотеката и вече ставаше доста късно.
- Лаус ти върви, а аз ще остана още малко - казах виждайки колко е уморена.
- Не Белс, познавам те и знам, че ще заспиш тук и ще изпуснеш вечерния час - предопреди тя.
- Не се притеснявай Лаус имай малко вяра в мен - казах.
- Добре както кажеш - въздъхна тя и излезе от библиотеката.
Цялото място притихна, аз бях единствената тук по това време. Продължих да разгръщам страница след страница, книга след книга докато не усетих как клепачите ми натежават, а очите ми сълзят при опитите ми да ги задържа отворени.
Преди да се усетя бях дълбоко заспала върху купчина книги. Първоначално виждах тъмнина, но постепенно отворих очите си и видях Ник когато бяхме малки. Беше повече от сън, това беше спомен.
- никога няма да се изоставим един друг нали - попита той.
- Разбира се, че не - отговорих му.
- Заедно сме винаги и завинаги - уверих го.
Прегърнахме се под дървото в задния ни двор.
Този спомен бързо се превърна в друг.
-Аз съм Малфой...Драко Малфой - проговори гордо момчето с русата коса.
ESTÁS LEYENDO
Начинът по който ме обичаш
Fanfic⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...