Гледна точка на Изабела
Мина доста време от както говорих с Драко. Знаех, че ще съжалявам за това решение, но възнамерява да отида на този малък купон.
Бях в стаята си. Лежах на леглото и се чудех как ще разкажа за всичко което се случи на Ели, Фред, Джордж и вероятно и Хърмаяни. Дори Лаура, Панси, Тео и Блейз все още не знаят.
Замислих се и за баща ми. Почти не съм го виждала от както дойдохме тук, не че искам да го виждам, но щом баща ми не е наоколо да ми вгорчава живота, значи нещо лошо е станало или е на път да се случи и това ме притесняваше. Чух почукване на вратата.
- Влез - викнах и в стаята влязоха Лаура и Панси.
- Хей - поздрави ги.
- Какво ти е - попита ме Лаура.
Не исках да намесвам отново Драко, и затова си замълчах.
- Нищо - отвърнах надигайки се леко от леглото облягайки се на лакти.
В същото време се чу леко тропане по прозореца. Панси отиде да го отвори и в стаята влетя снежно бяла сова носеща няколко колета.Това беше Хедуиг - совата на Хари.
Аз, Лаура и Панси свалихме колетите от Хедуиг и птицата отлетя веднага през прозореца. Оставих колетите върху леглото си и се обърнах пак към двете си приятелки.
- Добре Изи, сега ми кажи какво се случва с теб - каза Панси сядайки на леглото и Лаура сядайки до нея.
- За какво говориш - попитах.
- За това, че от доста време се държиш странно, а и май става нещо между теб и Драко, така че започвай да разказваш - каза ми тя.
Явно нямах друг избор освен да им кажа.
- Добре слушайте, между мен и Драко няма нищо...което да е сериозно - казах им.
Лаура и Панси се спогледаха с лукави усмивки.
- Хей, не се гледайте така...плашите ме - казах обмисляйки всеки сценарии.
- Значи между вас все пак има нещо - попита Панси.
- Разбира се, че е има, не видя ли как Драко я изведе от залата вчера - каза Лаура и двете започнаха да се кикотят.
- Може ли да не обсъждаме любовния ми живот - примолих се.
- Не, даже мисля, че довечера можем да ви уредим с Драко - каза Панси.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...