29 Глава

260 11 7
                                    

- Изи - чух глас зад себе си.

Без съмнение това беше Ник.
Обърнах се заставайки лице в лице с него.

- Какво искаш - попитах го с безизразен глас.

- Искам само да поговорим на саме...моля те - отвърна ми той.

- Добре - предадох се.

Двамата отидохме в един от ъглите на залата и за чаках да чуя какво ще ми каже Ник.

- Виж Изи, знам че те нараних с действията си, но... - започна той.

- Да си ме наранил ли...Ник ти прекрачи границата и не мисля, че този път ще мога да ти простя - прекъснах го.

- Знам, че сбърках Изи, но се притеснявах за теб, защото виждах, че става нещо с теб, а ти нямаше да ми кажеш - опита се да се оправдае той.

- Това не е начинът Ник, за бога заради теб трябваше да намеря начин да се защитавам от леглимантиката - почти му извиках, но благодарение на музиката не се чувах особено.

- Научила си се да се защитаваш срещу тази магия сама - учуди се той.

- Разбира се, че не се научих сама все пак точно заради това съм на бала с Малфой - отговорих му.

- Дошла си с Малфой - учуди се Ник.

- Да, а сега ако ме извениш трябва да намеря кавалера си - отвърнах му.

Обърнах се и тръгнах към мястото където оставих Малфой да говори с Астория.

- Търсиш ли някого - чух глас зад мен и усетих две студени ръце да се спускат по моите.

- А ти как мислиш Малфой - казах завъртайки леко глава назад, за да го погледна.

Изведнъж започна да звучи валсова песен и преди да се усетя Малфой ме беше завлякъл при останалите танцуващи двойки.

- Малфой, какво по... - запротивях се.

- Спри да ме наричаш Малфой...имам си име - каза ми той прекъсвайки ме.

- Добре тогава Драко, какво правиш - попитах го.

- Не е ли очевидно, че ще танцуваме - каза ми той.

Взе чашата с пунша премесен с алкохол от ръцете ми и я изпи на един дъх. Остави празната чаша на най - близката маса и се обърна пак към мен. Хвана ме за ръката и ме заведе до дансинга.

- Малфой какво правиш - попитах го.

- Не се ли разбрахме нещо - обърна се той към мен.

Начинът по който ме обичаш Where stories live. Discover now