- Какво - почти извиках ставайки от леглото.
- Аз съм дъщеря на Луциус, но той не знаеше за мен до преди известно време - каза тя.
Погледа ми омекна когато чух колко много трепери гласът ѝ. Седнах отново до нея и я прегърнах.
- А майка ти - попитах колебливо.
- Почина, това е и причината да разбера за Луциус и да дойда тук - отговори ми тя.
Не знаех какво повече да направя, за това просто я прегърнах още по - силно.
- Съжалявам Лаус - казах.
- Недей, но нека не говорим повече за това - отвърна тя. Кимнах с глава и се отдръпнах от нея.
-Но въпросът е дали ти не трябва да ми кажеш нещо Изи - каза Лаура.
- За какво говориш - попитах объркано.
- За теб и Драко разбира се - отговори тя.
- Че какво да ти казвам за мен и Малфой - попитах.
- Стига Изи...постоянно бяхте заедно когато бяхме в Хогуартс - отговори ми тя.
- О това ли, той просто ми помагаше с нещо - отвърнах.
- Мхм и да не би да ти е помагал да се научиш на дишане уста в уста - каза тя.
- Не просто ми помагаше за един проблем с Ник - казах ѝ.
- И какъв е този проблем - попита ме тя. Зачудих се дали да ѝ кажа всичко или не, но в крайна сметка реших да ѝ кажа.
- Чувала ли си за леглимантика - попитах.
- Не съм - отговори ми тя с объркан поглед.
- Това е магия, която ти позволява да надникнеш в мислите и спомените на някого - обясних ѝ гледайки в скута си.
- И Ник е използвал това срещу теб - попита невярващо тя.
- Да и с Малфой направихме сделка да ми помогне да се науча да се защитавам от тази магия, ако му бъда дама за довечера - отговорих ѝ.
- Чакай значи ти си причината той да отхвърли Астория - възкликна Лаура. Ококорих се насреща ѝ.
- Какво е направил - попитах шокирано.
- Да, няколко дни преди ваканцията тя го попита дали иска да бъде с нея на бала и той я отряза напълно - отговори ми тя.
Устата ми щеше да удари пода от шок. 'Защо би отказал момиче като Астория заради мен' помислих си 'Дали просто не ме е съжалил' продължих да си мисля.
YOU ARE READING
Начинът по който ме обичаш
Fanfiction⚠️ В ТАЗИ ИСТОРИЯ ЩЕ СЕ СЪДЪРЖА НАСИЛИЕ, ЕРОТИЧНИ СЦЕНИ И НЯКОИ ПСИХИЧНИ ПРОБЛЕМИ, ТАКА ЧЕ АКО НЕ ВИ Е ПРИЯТНО ДА ЧЕТЕТЕ ЗА ТОВА НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ТАЗИ ИСТОРИЯ!!!!!⚠️ Изабела Хеартгуд е пета година в училището за магии и вълшебства Хогуартс. Тя и б...